Otaksun, arvelen ja veikkaan, vaan en vetoa viitsi lyödä, mutta varmuudella totean ja olen oikeassa, että nyt on palstan pääfeikillä kilahtanut ja totaalisesti.
Ai että miten täällä Chiang Maissa menee?
No emme ole rokotuttaneet itseämme, ei ole koiraa, vain balle ja valkoinen giraffi nimeltään คอยาว
S Mersun suora kutonen murisee mukavasti ilman kaasuja nykyisellään, täytynee ottaa liikenteeseen, mutta maalautetaan ensin mustaksi.
Tuli tuossa eilen vastavirtahuuhdeltua uima-altaan suodatinhiekat ja hieman siinä hymyilin aiheelle.
Linkkuveitsiä en ole paljoa tehnyt enkä punnerrellut, mutta miellyttävä tuo soutukuntoilulaite ... ilmastoidussa tilassa .... jossa ei ole telkkaria eikä videoo koskenlaskusta.
Ai tuosta tulikin mieleeni, että laiffilan isännällä on se muovinen pumpattava kajakki, onkohan paljonkin badlannut.
Harmittaa kun veneilykausi alkanut siellä suomessa ja meidän paatti hallissa Paraisilla, mutta päätetty että ei myydä.
Phukettiin täytynee suunnata nokkapyörät lähiaikoina.
Tässä on ollut aikaa olla radalla pojan kanssa kun koulutkin niin ja näin, sekä kotiope suomesta löysi itselleen thaimaalaisen mieskumppanin.
No tässäpä tätä, saas nähdä virkistyykö hyvä muistisen valokuvamuistin muisti, vai jatkaako pa bablaansa haaveilluusioelämästään kaikkien rakkaiden olle aivan woow vaude mikä jätkä.
Terveiset täältä Chiang Maista.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294