Otaksun, arvelen ja veikkaan, vaan en vetoa viitsi lyödä, mutta varmuudella totean ja olen oikeassa, että nyt on palstan pääfeikillä kilahtanut ja totaalisesti.
Ai että miten täällä Chiang Maissa menee?
No emme ole rokotuttaneet itseämme, ei ole koiraa, vain balle ja valkoinen giraffi nimeltään คอยาว
S Mersun suora kutonen murisee mukavasti ilman kaasuja nykyisellään, täytynee ottaa liikenteeseen, mutta maalautetaan ensin mustaksi.
Tuli tuossa eilen vastavirtahuuhdeltua uima-altaan suodatinhiekat ja hieman siinä hymyilin aiheelle.
Linkkuveitsiä en ole paljoa tehnyt enkä punnerrellut, mutta miellyttävä tuo soutukuntoilulaite ... ilmastoidussa tilassa .... jossa ei ole telkkaria eikä videoo koskenlaskusta.
Ai tuosta tulikin mieleeni, että laiffilan isännällä on se muovinen pumpattava kajakki, onkohan paljonkin badlannut.
Harmittaa kun veneilykausi alkanut siellä suomessa ja meidän paatti hallissa Paraisilla, mutta päätetty että ei myydä.
Phukettiin täytynee suunnata nokkapyörät lähiaikoina.
Tässä on ollut aikaa olla radalla pojan kanssa kun koulutkin niin ja näin, sekä kotiope suomesta löysi itselleen thaimaalaisen mieskumppanin.
No tässäpä tätä, saas nähdä virkistyykö hyvä muistisen valokuvamuistin muisti, vai jatkaako pa bablaansa haaveilluusioelämästään kaikkien rakkaiden olle aivan woow vaude mikä jätkä.
Terveiset täältä Chiang Maista.
0
56
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459