missä ei opi mitään, mikä ei anna mitään, aika kuluu hukkaan eikä siitä ajan tuhlaamisesta korvata kunnon palkalla kuten pitäisi.Lyhyesti: Naurettavaa touhua että joku muka hyökkää joka päivä Suomeen idästä. Suurempi riski tuli kun pakoloiset tulivat maahan.
Armeija....paikka
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Minä opin ensimmäinen juttu työelämässä oli vähän päälle nelikymppisenä. Harrrastuksissa vähän ennenkin.
- Anonyymi
Avaajan on hyvä pitää mielessään, että Suuri Itäinen naapurimme piut Paut välittää kansainvälisistä sopimuksista, murhauttelee omia toisinajattelija-kansalaisiaan pitkin maailmaa ja mikä tärkeintä, on tälläkin sekunnilla sotaa käyvä maa. De Facto.
- Anonyymi
EU välittää omista sopimuksistaan .. ja vapaa länsi välittää sopimuksia ..
Totta. Ei siellä mitään tullut opittua. 8 kuukautta täysin hukattua aikaa. Mitään ei jäänyt käteen.
- Anonyymi
Mullle jäi kyllä käteen, Sirkan pikkarit, asuttiin samaa tupaa ja kun lähettiin siviiliin sain ne. Mikä onnen poika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843