Mitä ovat tatuoidut naiset?

Anonyymi

Mitä ovat tatuoidut naiset ja miksi heitä on paljon Hämeenlinnassa? Ovatko he jotain puolueen aktivisteja? Tietääkö he itse, että kyseessä on pedon merkki ja että tatuoituja naisia käytiin ennenwanhaan katsomassa pääsymaksua vastaan friik-showssa.

Etenkin ruoka- tai hoiva-alalla tatuoinnit on hyvä pitää piilossa. Tatuoidut käsivarret peittoon kiitos.

31

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan ne rumia. Siis tatuoinnit. Välillä ei tiedä, onko ihotauti rehottamassa vai mikä. Ihan sama, ovatko naisen vai miehen ihossa.

    • Anonyymi

      Ai oikein peittoon käykö burkha?

    • Anonyymi

      Tatskoilla saadaan neulanpistoskohdat häivytettyä piilosolle. Tapauskohtaista.

    • Anonyymi

      Niinhän minäkin olen joskus tänne toitottanut-samaa mieltä olen yhäkin. Eipä minulla muuta nyt. t.PapinniitynPönöttäjä.

      • Anonyymi

        Minä tuon tatuoillani esille itseä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuon tatuoillani esille itseä.

        Kiviäkin kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiviäkin kiinnostaa

        näyttäs kiinnostavan


      • Anonyymi

        Ainahan sä jötain pönötät täällä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuon tatuoillani esille itseä.

        Oisit voinut nekin rahat käyttää opiskeluun


    • Anonyymi

      No minä olen terveystieteiden maisteri. Olen myös streittari eli raitis, ollut 10 vuotta. Sitä ennen käytin satunnaisesti alkoholia. Mitäköhän muuta olisin🤔 Olen tutkimusta tekevä tohtorikokelas, äiti ja innokas urheilija. Lisäksi pidän ammattini puolesta vastaanottoa, jossa autan ihmisiä voimaan paremmin. Olen myös innokas musaihminen, jazz ja soul uppoaa. Olen myös kuoron jäsen. Sellainen tatuoitu minä olen 😊 Aurinkoista kevättä kaikille!

      • Anonyymi

        Höpinästästäsi huolimatta olet ihon pilaaja.


      • Anonyymi

        oletko jo löytänyt oman Identiteettisi, kaikki tehokkaat persoonat ei sitä löydä nuoruusvuosina.


    • Anonyymi

      Tatuoidut naiset on kauniita

      • Anonyymi

        Useimmat naiset on kauniita mutta tatuoinnit heillä rumia!


      • Anonyymi

        Ovat kauniita sen ajan kun nainen sekä tatuointi on kaunis.


    • Anonyymi

      Saan onneksi pilata ihoni tatuoinneilla, mikäli niin haluan:) ja haluan! Rakastan niitä! Eikö ole ihanaa, etten puutu kuitenkaan teidän nahkoihinne, saatte tehdä ihan mitä lystäätte. Samoin hiuksillenne:) en tule vaatimaan millään tavoin, miltä teidän pitää näyttää. Saatte käyttää beigeä ja nansoa aivan rauhassa, samoin ottaa permanentin värjäämättömiin hiuksiin ja kulkea sukat terveyssandaaleissa täysin estämättä!

      • Anonyymi

        Toki laillisesti saat tatuoida yms. Mutta mitä mieltä lapsesi on kun on viisikymppinen tatuoitu äiti ylppäri-juhlissa tai häissä. Pakko on hyökyä kun äitiä ja isää ei voi vaihtaa.

        Tuo on koettu, kun alta 20-kymppisenä menivät naimisiin ja vanhemmat oli lähes 50v. Nyt menee hienosti kun ovat aikuistuneet ja lastenlapset ei ole sanonut yhtään mitään mistään lukuisista vioistamme.


    • Anonyymi

      Ai mitä mieltä lapseni on ylppäreissään tatuoidusta äidistään? 🙈 No tuota, eiköhän hänellä ole aivan muut jutut mielessä, kuin äitinsä tatuoinnit😂 Toki taruointini ovat sellaisissa paikoissa, että jos en alasti juhli, niin tuskin tulevat sen pahemmin edes mieleen. Toki hänenkin nimensä on minuun tatuoitu. Yhdessä kuunnellaan old school punkia ja ihmetellään maailmaa. Seuraavaksi lähdetään yhdessä NYKiin katsomaan katutaidetta ja momaa. Ehkä siellä nähdään joku tatuointi, niin hänkin alkaa selvitä järkytyksestään 😄

      Antakaa nyt herranjumala jo olla. Ketään ei kiinnosta nuorten tai vanhojen tatuoinnit, lävistykset, seksuaalisuus tai puketumistyyli enää 2020-luvulla😄

      • Anonyymi

        Eivät ne tatuoinnit ja lävistykset kiinnostakaan, paitsi häiritsevät esteettistä silmää erityisesti näin kesäisin. Täytyy niitä toisia ihmisiä kuitenkin katsoa, kun on osana yhteiskuntaa. Joistakin vastaantulijoista ei tiedä, onko ihossa tatuointi vai onko tyyppi pahoinpidelty.

        Seksuaalisuutta ei voi juurikaan valita, joten se oli täysin asiaton maininta tässä yhteydessä. Ihan riippumatta siitä, montako hymiötä tunget tekstiisi.


    • Anonyymi

      Myötistä tuomitseville buumereille

    • Anonyymi

      Jukolassa ja Harakkamäessä !

    • Anonyymi

      Sulje luvaton viestiyhteys. Sulje Pulina.

    • Anonyymi

      Anne ja päivi. Sulje Pulina.

    • Anonyymi

      Kaupan alalta on löytynyt turhan voimakkaasti tatuoituja ihmisiä https://tinyurl.com/4utahxsz

      Ketjussa edellä esiintyi joku koulutettuna ihmisenä ja kertoi auttavansa muita voimaan paremmin. On syytä huomata että tatuoinnit eivät paranna elämänlaatua, eivätkä osoita etevyyttä tai muita elämässä tarpeellisia ominaisuuksia.

      Jos kyse on puolueiden tai poliittisten järjestöjen toiminnasta, asiaan kannattaisi vaikuttaa vaaleissa.

      Tatuoinnit ovat osoitus virheellisestä asenteesta.

    • Anonyymi

      > No minä olen terveystieteiden maisteri.

      Ei mielestäni ole mahdollista. Tatuoinnit ovat riski terveydelle.

      • Anonyymi

        On se mahdollista. Poliisejakin on jäänyt kiinni rikosten tekemisestä.


    • Anonyymi

      Tässä on jälleen arveluttava viesti tallennettuna https://tinyurl.com/fasxjubw

      Onko tatuoiduilla ihmisillä ja puolueilla jotakin tekemistä vuosikausia jatkuneiden viestien kanssa?

      Peräänkuulutan puoluetta, joka sanoutuu irti viha- ja vessakulttuurin suosimisesta täällä palstalla ja muualla ja ryhtyy kertomaan voiko täällä normaalisti elää ja työskennellä tässä kaupungissa.

    • Anonyymi

      Tässä on jälleen arveluttava viesti tallennettuna https://tinyurl.com/fasxjubw

      Onko tatuoiduilla ihmisillä ja puolueilla jotakin tekemistä vuosikausia jatkuneiden viestien kanssa? Viestissä viitataan sairaalan viestintäjohtajaan, joka puoluetoimistosta saadun tiedon mukaan on edelleen demareiden jäsen.

      Peräänkuulutan puoluetta, joka sanoutuu irti viha- ja vessakulttuurin suosimisesta täällä palstalla ja muualla ja ryhtyy kertomaan voiko täällä normaalisti elää ja työskennellä tässä kaupungissa.

      Kiemunki, ryhdy kantamaan vastuuta ja pistä pulinat ja hulinat pienemmälle.

    • Anonyymi

      Ainuttakaan, jolla näkyy tatuointeja tai lävistyksiä en palkkaa. Jos työt kiinnostaa, eikä pysty itse yrittäjäksi ja toisten elättinä oleminen käy sielun päälle, kannattaa hetki miettiä, ennen kuin laittaa isoja tatskoja näkyville. Saattaapi hyvä työpaikka mennä jollekin muulle.

    • Anonyymi

      Sulje Pulina.

    • Anonyymi

      Pulinassa ääni sanoi: (ääni käikäälä) kiemunki on hirveän hankala ja lapsellinen tyyppi, jolla mikään sovittu asia ei pidä ja mieli muuttuu koko ajan (21:52)
      Pulinassa ääni sanoi: (ääni tuntematon) ja nyt syyttelette toisianne (21:53)
      Pulinassa ääni sanoi: (ääni tuntematon) miten te nyt aiotte jatkaa täällä (21:53)
      Pulinassa ääni sanoi: (ääni käikäälä) no ei me huomata mitään eroa aikaisempaan kaupunki sitten on mitä on (21:54)

      Vaadin sulkemaan Pulina-yhteyden, joka on paikallinen erikoisuus https://tinyurl.com/hj629fzj

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe