Onnea Lukko.

Anonyymi

Lukko voitti jääkiekon Suomen mestaruuden.Onnea Lukko.
Tämä on mahtava saavutus.Tätä on odotettu 58 vuotta.

14

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka pelaaja oli se idiootti joka pudotti Kanada-maljan, saisi itse korvata korjauskulut.

• Anonyymi

Sen jälkeen kun pudotti niin antoi toiselle pelaajalle maljan ja katosi itse kuvioista. Ei tainnut voimat riittää. Typerys.

• Anonyymi

Taisi olla Koivistoinen humalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla Koivistoinen humalassa.

Koivistoinen maksakoon maljan korjauksen, onneksi häipyy pois Raumalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen jälkeen kun pudotti niin antoi toiselle pelaajalle maljan ja katosi itse kuvioista. Ei tainnut voimat riittää. Typerys.

Koivistoisen kantti EI kestänyt katsoa totuutta--> kun rikkoi pystin.

Mies on kuin pahaiset kakarat, jotka ovat pahanteossa, sitten syytllään muita. Mikä MIES se tuollainen on?
        Paskahousu , kehut kelpaa, mutta pahanteon jälkeen loikitaan pakoon, kuin jänis konsanaan.

Tuollaiselle ei kannata mitään ns, arvotavaraa käsiin antaa rikkooo kaiken.

• Anonyymi

Lukon mestaruus on parasta Raumalla moniin vuosiin. Kiitos Lukko, kaikki pelaajat ja Pekka Peloton.

• Anonyymi

Miksi kannattajien piti roskata koko kaupunki? Ei muuta kuin siivoamaan sotkut mitä on aiheutettu. Todellisia juntteja.

• Anonyymi

Raumalaiset eivät voittaneet mitään vaan muualta tulleet pelaajat ja valmentaja.

• Anonyymi

Aika vaisut ovat olleet juhlat. Luulin että ihmiset osaa juhlia mutta eivät näköjään osaa.

• Anonyymi

Onneksi Raumalla on enemmistö positiivista porukkaa eikä mitään ruikuttajia. Onnea vieläkin Lukko! Teitte huikean teon Rauman ja Satakunnan puolesta.

• Anonyymi

Mikä ihmeen saavutus on voittaa joku jääkiekkopeli EVVK....

• Anonyymi

Onneks olkoon Lukolle täältä Eurankin suunnasta. Kiva tulla käymään Raumalla kun siellä on porukat iloisia ja höövelillä päällä. Yhteishenki hienoa!

• Anonyymi

Jos joskus tahdot mennä vanhaan Raumaan, on siellä neito jolla kaunis kukka hiuksissaan.
      Ei häntä kukaan saa harhaan johtaa, minulle tuo hän Lukon tullessaan, siis jos saavut vanhaan Raumaan ja näet sen Lukon nauhan hiuksissaan, silloin muistan- se
      ainoastaan minulle tuo mestaruuden tullessaan.

Lehväs seppeleitä- oli pitkin teitä ja ihmiset nauroi- ihmiset nauroi....

(scott mckenzie san francisco sävelin) ONNEA RAUMAN LUKKO!

• Anonyymi

Oletpa typerä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      140
      5516
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3962
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2077
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      29
      1992
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1913
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      17
      1865
    8. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      1720
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1700
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      52
      1651
    Aihe