Onnea Lukko.

Anonyymi

Lukko voitti jääkiekon Suomen mestaruuden.Onnea Lukko.
Tämä on mahtava saavutus.Tätä on odotettu 58 vuotta.

14

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka pelaaja oli se idiootti joka pudotti Kanada-maljan, saisi itse korvata korjauskulut.

• Anonyymi

Sen jälkeen kun pudotti niin antoi toiselle pelaajalle maljan ja katosi itse kuvioista. Ei tainnut voimat riittää. Typerys.

• Anonyymi

Taisi olla Koivistoinen humalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla Koivistoinen humalassa.

Koivistoinen maksakoon maljan korjauksen, onneksi häipyy pois Raumalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen jälkeen kun pudotti niin antoi toiselle pelaajalle maljan ja katosi itse kuvioista. Ei tainnut voimat riittää. Typerys.

Koivistoisen kantti EI kestänyt katsoa totuutta--> kun rikkoi pystin.

Mies on kuin pahaiset kakarat, jotka ovat pahanteossa, sitten syytllään muita. Mikä MIES se tuollainen on?
        Paskahousu , kehut kelpaa, mutta pahanteon jälkeen loikitaan pakoon, kuin jänis konsanaan.

Tuollaiselle ei kannata mitään ns, arvotavaraa käsiin antaa rikkooo kaiken.

• Anonyymi

Lukon mestaruus on parasta Raumalla moniin vuosiin. Kiitos Lukko, kaikki pelaajat ja Pekka Peloton.

• Anonyymi

Miksi kannattajien piti roskata koko kaupunki? Ei muuta kuin siivoamaan sotkut mitä on aiheutettu. Todellisia juntteja.

• Anonyymi

Raumalaiset eivät voittaneet mitään vaan muualta tulleet pelaajat ja valmentaja.

• Anonyymi

Aika vaisut ovat olleet juhlat. Luulin että ihmiset osaa juhlia mutta eivät näköjään osaa.

• Anonyymi

Onneksi Raumalla on enemmistö positiivista porukkaa eikä mitään ruikuttajia. Onnea vieläkin Lukko! Teitte huikean teon Rauman ja Satakunnan puolesta.

• Anonyymi

Mikä ihmeen saavutus on voittaa joku jääkiekkopeli EVVK....

• Anonyymi

Onneks olkoon Lukolle täältä Eurankin suunnasta. Kiva tulla käymään Raumalla kun siellä on porukat iloisia ja höövelillä päällä. Yhteishenki hienoa!

• Anonyymi

Jos joskus tahdot mennä vanhaan Raumaan, on siellä neito jolla kaunis kukka hiuksissaan.
      Ei häntä kukaan saa harhaan johtaa, minulle tuo hän Lukon tullessaan, siis jos saavut vanhaan Raumaan ja näet sen Lukon nauhan hiuksissaan, silloin muistan- se
      ainoastaan minulle tuo mestaruuden tullessaan.

Lehväs seppeleitä- oli pitkin teitä ja ihmiset nauroi- ihmiset nauroi....

(scott mckenzie san francisco sävelin) ONNEA RAUMAN LUKKO!

• Anonyymi

Oletpa typerä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1562
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1522
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1242
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      174
      1087
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      310
      1027
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1026
    Aihe