Onnea Lukko.

Anonyymi

Lukko voitti jääkiekon Suomen mestaruuden.Onnea Lukko.
Tämä on mahtava saavutus.Tätä on odotettu 58 vuotta.

14

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka pelaaja oli se idiootti joka pudotti Kanada-maljan, saisi itse korvata korjauskulut.

      • Anonyymi

        Sen jälkeen kun pudotti niin antoi toiselle pelaajalle maljan ja katosi itse kuvioista. Ei tainnut voimat riittää. Typerys.


      • Anonyymi

        Taisi olla Koivistoinen humalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla Koivistoinen humalassa.

        Koivistoinen maksakoon maljan korjauksen, onneksi häipyy pois Raumalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen kun pudotti niin antoi toiselle pelaajalle maljan ja katosi itse kuvioista. Ei tainnut voimat riittää. Typerys.

        Koivistoisen kantti EI kestänyt katsoa totuutta--> kun rikkoi pystin.

        Mies on kuin pahaiset kakarat, jotka ovat pahanteossa, sitten syytllään muita. Mikä MIES se tuollainen on?
        Paskahousu , kehut kelpaa, mutta pahanteon jälkeen loikitaan pakoon, kuin jänis konsanaan.

        Tuollaiselle ei kannata mitään ns, arvotavaraa käsiin antaa rikkooo kaiken.


    • Anonyymi

      Lukon mestaruus on parasta Raumalla moniin vuosiin. Kiitos Lukko, kaikki pelaajat ja Pekka Peloton.

    • Anonyymi

      Miksi kannattajien piti roskata koko kaupunki? Ei muuta kuin siivoamaan sotkut mitä on aiheutettu. Todellisia juntteja.

    • Anonyymi

      Raumalaiset eivät voittaneet mitään vaan muualta tulleet pelaajat ja valmentaja.

    • Anonyymi

      Aika vaisut ovat olleet juhlat. Luulin että ihmiset osaa juhlia mutta eivät näköjään osaa.

    • Anonyymi

      Onneksi Raumalla on enemmistö positiivista porukkaa eikä mitään ruikuttajia. Onnea vieläkin Lukko! Teitte huikean teon Rauman ja Satakunnan puolesta.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen saavutus on voittaa joku jääkiekkopeli EVVK....

    • Anonyymi

      Onneks olkoon Lukolle täältä Eurankin suunnasta. Kiva tulla käymään Raumalla kun siellä on porukat iloisia ja höövelillä päällä. Yhteishenki hienoa!

    • Anonyymi

      Jos joskus tahdot mennä vanhaan Raumaan, on siellä neito jolla kaunis kukka hiuksissaan.
      Ei häntä kukaan saa harhaan johtaa, minulle tuo hän Lukon tullessaan, siis jos saavut vanhaan Raumaan ja näet sen Lukon nauhan hiuksissaan, silloin muistan- se
      ainoastaan minulle tuo mestaruuden tullessaan.

      Lehväs seppeleitä- oli pitkin teitä ja ihmiset nauroi- ihmiset nauroi....

      (scott mckenzie san francisco sävelin) ONNEA RAUMAN LUKKO!

      • Anonyymi

        Oletpa typerä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe