Ärsyttää, kun niin harva oli vaivautunut antamaan mielipiteitään YLE:n vaalikoneeseen. No, ihteppähän kärsivät, kun aina vaalikoneisiin vastanneet pärjäävät vähän paremmin, koska saavat nimeä ja osumia.
Vaalikoneesta
11
175
Vastaukset
- Anonyymi
"kun aina vaalikoneisiin vastanneet pärjäävät vähän paremmin, koska saavat nimeä ja osumia."
Tämä on varmaan tutkittua tietoa?- Anonyymi
Kyllä se niin vaan on. Ilmiö on kylläkin selvempi eduskuntavaaleissa, jossa helpommin on ihmisille outoja ehdokkaita omassa vaalipiirissä. Mutta eiköhän jokunen ääni nytkin Kuhmoisissa mene vaalikoneosuman perusteella.
- Anonyymi
Tämä on helppo rasti: Rupeat eduskuntavaaliehdokkaaksi. niin pääset mahdollisimman pian itse täyttelemään vaalikoneita. Seuraavat eduskuntavaalit järjestetään sunnuntaina 2. huhtikuuta 2023.
- Anonyymi
Eihän kaikki ehdokkaat edes halua päästä läpi. Minä nostan hattua niille, jotka ovat asettuneet ehdolle. Monelle itsensä myyminen (=ehdokkuus) on traumatisoiva kokemus.
- Anonyymi
"Monelle itsensä myyminen (=ehdokkuus) on traumatisoiva kokemus."
Varsinkin, kun lupaa paljon, som Veikos änglar på hans tid
- Anonyymi
Eikö niihin vieläkin pysty vastaamaan? Tänään tasan kuukausi vaaleihin. Luulisi hitaimmankin siinä ajassa ehtivän.
Jämsän Seutu-lehti mainitsi että heillekin tulee vaalikone. Luulisi että siinä kysymykset olisivat paremmin osuvia kuin nuo YLEn valtakunnalliset. - Anonyymi
Nyt on tullut uusi miesehdokas! 13/42 ehdokasta on vastannut YLEn vaalikoneeseen eli 31% Kuhmoisten ehdokkaista.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Nyt on myös HS vaalikone auki.
12 ehdokasta Kuhmoisista on mukana
https://www.vaalikone.fi/kunta2021/ - Anonyymi
Nyt on myös HS vaalikone auki.
12 ehdokasta Kuhmoisista on mukana
https://www.vaalikone.fi/kunta2021/ - Anonyymi
Moninkertaistaahan se vaalikoneiden tehoa, kun porukat jakaa somessa vaalikoneesta saamiaan tuloksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076