Mikä meidän akvaariokaloilla on kun jokapäivä kuolee kala. Onko niillä jokin sairaus? Mikä? Mitä voimme tehdä asialle? 😭😭😭😭😭😭
Vastaukset 1
- Anonyymi
Minkälaisia kaloja sinulla on? Eri kalat vaativat erilaista vettä. Toiset kalat vaativat pehmeää vettä, toisille vesi pitää kovettaa. Mitkä ovat veden ph- ja muut arvot? Onko akvaarion kypsytys tehty oikein bakteerilisineen? Ihan mahdotonta vastata noin vähillä tiedoilla :( Liikaruokintaa? Liikaa tai liian vähän siivoustoimia? Ei kai suodatin ole öitä pois päältä (aamuinen kuolleiden bakteerien pöllähdys tällöin sairastuttaa kalat, suodattimen pitää olla päällä aina, ja se pestään nopeasti haalealla vedellä, joka ei tapa terveellistä bakteerikantaa).
Mitäpä jos lainaisit vaikka kirjastosta akvaarion hoito-oppaan näin ensi alkuun? Se ei ole ihan yksinkertaista, akvan hoito, mutta helppoa sitten kun siitä tulee rutiinia :) Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493