Oletteko koskaan kuullut sellaista sanaa kuin KORONA. Vetäkää ne kaljanne kotona,
Helvetin Juntit
7
78
Vastaukset
- Anonyymi
Todella junttimaista ottaa vielä pienet lapset mukaan juhlimaan. Todellisia älykääpiöitä. Edesmennyt jääkiekkoilija sanoi aikanaan että Rauma on niin paska paikka pelata että se pitäisi työntää mereen.
- Anonyymi
Se on nyt niin ettei bileitä keskeytetä
- Anonyymi
Just niin.!! Jos on hieno ilma niin voitte mennä ehkä parvekkeelle istumaan. Muistakaa kuitenkin se maski!!
- Anonyymi
Muistakaa pitää ikkunat kiinni kesäisinkin ettei korona hyppää sieltä kurkkuun, itse ruuvasin myös iomanvaihtoventtiilit kiinni ettei sikaflunssa tule sieltä.
- Anonyymi
Näinhän se on xarkad
- Anonyymi
Kateus, varsinkin Lukon mestaruus kateus vie kalatkin merestä kummankohan kaupungin edustalta tällä kertaa Porin vai Turun?
- Anonyymi
Miksi nämä koronshörhöt ovat ihan hiljaa ja suorastaan pettyneitä kun jättisltistumiskuolema fantasiat eivät toteutuneetkaan. Uutenavuotena piti Levin toiminnasta räjähtää käsiin mutta yllätysyllätys tartuntaluvut laskivat ja taas nämä koronanlietsojat joutuivat pettymään. Ei osata tutkia faktoja, tilastoja, anakyysejä. Ainoastaan iltapäivälehdistä tuleva pelonlietsonta herättää näiden lampaiden luottanuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238