Hyvä autokorjaamo

Anonyymi

Suositelkaa hyvää auton korjaajaa paikkakunnalla. Sellaista, joka ymmärtää vanhempien autojen päälle, on edullinen ja tekee työnsä hyvin.

10

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johan vitsin murjasit kukaan ei korjaile sun ruostunutta Ladaa joutaa paaliin

      • Anonyymi

        Öh. Yleinen saarijärveläinen yrittäjäilmapiiri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öh. Yleinen saarijärveläinen yrittäjäilmapiiri?

        "Johan vitsin murjasit kukaan ei korjaile sun ruostunutta Ladaa joutaa paaliin"
        Tuon lainatun kommentin kirjoitti palstan vakiohäirikkö, joka on kirjoittanut vastaavia kommentteja jo vuosikausia. Tekeminen lienee vähissä hänellä, kun jaksaa ilkkua kokoajan kaikille ja jatkuvasti. Onneton parka. Ei ainakaan asu Saarijärvellä enään.
        Kuinkahan tekee vielä, mutta ex-Toyotan merkkihuoltajalla on pitkä kokemus alalta. Hallinsa on kylän Äänekosken puoleisessa päässä 13-tien varressa. Käynti tuonne on kuitenkin teollisuusalueen puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Johan vitsin murjasit kukaan ei korjaile sun ruostunutta Ladaa joutaa paaliin"
        Tuon lainatun kommentin kirjoitti palstan vakiohäirikkö, joka on kirjoittanut vastaavia kommentteja jo vuosikausia. Tekeminen lienee vähissä hänellä, kun jaksaa ilkkua kokoajan kaikille ja jatkuvasti. Onneton parka. Ei ainakaan asu Saarijärvellä enään.
        Kuinkahan tekee vielä, mutta ex-Toyotan merkkihuoltajalla on pitkä kokemus alalta. Hallinsa on kylän Äänekosken puoleisessa päässä 13-tien varressa. Käynti tuonne on kuitenkin teollisuusalueen puolelta.

        Siellä menee ainakin paaliin


    • Anonyymi

      Aloittaja kommentoi.
      Vanha auto on aina ekologisin valinta. Se yleensä ajetaan loppuun ja sitten se siirtyy paaliin. On paljon myös ns. kesäautoja, jotka tarvitsevat huoltotoimia siinä kuin uudemmatkin menopelit. On aivan turha kuvitella, ettei maaseudulla ole juurikin se vanhin autokanta. Parikymmentä vuotta on lyhyt aika syrjäkylillä. Ei hyvä mekaaninen auto siitä ajasta ole moksiskaan. Ennen oli kivoja pikkupajoja, joissa montteerausosaaminen oli huippuluokkaa, merkit ja mallit tunnettiin hyvin eikä ollut ylenkatsetta ollenkaan. Päinvastoin.

      Auto kuin auto tarvitsee ammattilaisen syynin ja nimenomaan osaavan vianetsijän. Katsastusasemalla sellaista osaamista ja ymmärrystä ei ole enää ollenkaan. Siellä on nykyään vain bisnestä.

    • Anonyymi00008

      🚗🚙

    • Anonyymi00009

      Juhan Autohuolto tekee ja osaa.

      • Anonyymi00010

        Jännää ihanko totta


    • Anonyymi00011

      Hitsaustaitoiset korjaajat ovat parhaita. Jostain syystä sellaisia ei paljon enää ole, kun autokanta on uudempaa ja varaosia saa useimpiin. Joskus käypä korjaus olisi näppärä hitsaustaitokin, varsinkin halpoihin käyttöautoihin. Käsityötaito kunniaan.

    • Anonyymi00013
      UUSI

      Olisiko Autoasi Saarijärvi TKR-Autokorjaamo/ Euromaster?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe