Minun riippuvuus alkoi 1982 Bell Fruit LM2 -hedelmäpelistä. Olin toki pelannut pajatsoja aikaisemmin häviten vain pieniä summia. Ensimmäinen tuntuvampi häviö hedelmäpeliin oli 200 mk.
Milloin/millä pelillä riippuvuutesi alkoi?
3
860
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni alkoi pokerilla syksyllä 93, tuplasin tappiin ja minulla oli taskut täynnä kolikoita. Se oli eka kerta kun pokeria kokeilin ja tällä tiellä ollaan edelleen.
- Anonyymi
Eiköhän peliriippuvuuden siemen kylvetty joskus 90-luvulla hedelmäpeleissä. Pikkupoikana niitä sai pelailla, eikä kukaan välittänyt mitään. Ongelmalliseksi pelaaminen muuttui vasta joskus 20 vuotiaana.
On tämä kyllä sellainen loputon suo, että ei tätä kenellekään toivo. Isoin mahdollinen voitto peliriippuvaiselle on täydellinen vapautuminen uhkapelaamisesta.- Anonyymi
Peleihinkin voi kyllästyä. 30 vuoden riippuvuuden jälkeen alkoi helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275