En luota yhteiskuntaan

Anonyymi

Valepoliiseja, valelääkäreitä, valehoitajia, valeopettajia, valeuutisia, valetiedettä, vale...
Lisäksi verottaja varastaa...

11

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä, kannattaa pitää varansa ja olla varpaillaan. Luottamus on ansaittava, jos sua lähtökohtaisesti epäillään kaikesta, hyväksikäytöstä, pettämisestä, kavaltamisesta, niin miten tuollaseen järjestelmään voi suhtautua vakavasti. Jos joku joskus ois uskonu ja antanu mahollisuuden, jotain olis voinu saada takasikkin, yhteiskunta siis.

    • Anonyymi

      Valtion koneistojen on vain tarkoitus varastaa ja pettää omia kansalaisiaan. Tässä valtiossa toimitaan niin.

      • Anonyymi

        Suomi on hyvä maa, mutta täällä on sellaisiakin, jotka miettivät vain itseään ja ovat valmiita myymään Suomen. Meillä on nyt hyvät johtajat, ja on ollut aiemminkin - paitsi Kekkonen oli opportunisti ja rakasti vain valtaansa ja piti omaa hoviaan.


      • Anonyymi

        Näin Venäjällä.


    • Anonyymi

      Nyt tuli päivän murjaisu hyvät johtajat missä en ole havainnut?
      Hölmöjä jotka jakaa olemattomia lupauksia joilla ei ole mitään katetta.
      Tämä valtion johto on täysi hölmölä.

    • Anonyymi

      Onneksi kuolema on lähellä niin pääsee tämän valtion jäsenyydestä.

      • Anonyymi

        Venäjän?


    • Anonyymi

      Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Viroissaan on niin paljon työntekijöitä, jotka välttää vastuuta. Esim. lääkäreissä. Vähättelevät asiakkaiden vaivoja, sanoittavat ne uudestaan omaksi parhaakseen. Eivät lähetä tarvittaviin tutkimuksiin kulujen, tietämättömyyden, uskalluksen ja häpeän pelossa. Pelko huonosta palautteesta saa keksimään omia ideoita, typeriä oivalluksia ja vähättelyä, joista asiakas tulee kärsimään. Kannattaisi pitää lääkärinvala mielessä ja pyrkiä sen asettamaan arvoon. Terveydenhuolto on kuralla ja vastuutonta. Niin moni asiakas jää vaille tarvitsemaansa hoitoa. Oireet pahenee, kunnes mitään ei ole enää tehtävissä tai haitat on pysyviä.

      • Anonyymi

        Jouduin taistelemaan viime vuonna kuukausia sen takia, ettei eräs virkaihminen tuntenut virkavastuutaan ja hoitanut työtään. Sai järjestettyä minulle ulosottoon mahtavan summan rahaa. Kauhean taistelun jälkeen sain ne pyyhittyä pois.

        En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka hoitavat hällä väliä- tyylillä virkaansa ja ihmisten asioita, joihin heillä on yksinoikeus ja valtuutus. Olin aivan mielettömän ahdistunut ja loppu. Ihmettelen, miksi kaikki tällaisetkin koetokset ovat tulleet minun polulleni? En luota kehenkään, enkä mihinkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouduin taistelemaan viime vuonna kuukausia sen takia, ettei eräs virkaihminen tuntenut virkavastuutaan ja hoitanut työtään. Sai järjestettyä minulle ulosottoon mahtavan summan rahaa. Kauhean taistelun jälkeen sain ne pyyhittyä pois.

        En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka hoitavat hällä väliä- tyylillä virkaansa ja ihmisten asioita, joihin heillä on yksinoikeus ja valtuutus. Olin aivan mielettömän ahdistunut ja loppu. Ihmettelen, miksi kaikki tällaisetkin koetokset ovat tulleet minun polulleni? En luota kehenkään, enkä mihinkään!

        Mitäs asiaa sinä et hoitanut kun päädyit ulosottoon?
        Usein täälläkin yhteiskuntaa vastaan itkeilee ne jotka eivät hoida asioitaan vaan ulkoistavat omat velvoitteensa ja vastuunsa muille.
        Vai olenko väärässä, rehellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs asiaa sinä et hoitanut kun päädyit ulosottoon?
        Usein täälläkin yhteiskuntaa vastaan itkeilee ne jotka eivät hoida asioitaan vaan ulkoistavat omat velvoitteensa ja vastuunsa muille.
        Vai olenko väärässä, rehellisesti?

        Todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää. Minä olin hoitanut oman osuuteni asiasta, virkaihminen ei. Tämän enempää en täällä asiaa avaa. Riittää, että itse tiedän totuuden.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe