Valepoliiseja, valelääkäreitä, valehoitajia, valeopettajia, valeuutisia, valetiedettä, vale...
Lisäksi verottaja varastaa...
En luota yhteiskuntaan
11
788
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, kannattaa pitää varansa ja olla varpaillaan. Luottamus on ansaittava, jos sua lähtökohtaisesti epäillään kaikesta, hyväksikäytöstä, pettämisestä, kavaltamisesta, niin miten tuollaseen järjestelmään voi suhtautua vakavasti. Jos joku joskus ois uskonu ja antanu mahollisuuden, jotain olis voinu saada takasikkin, yhteiskunta siis.
- Anonyymi
Valtion koneistojen on vain tarkoitus varastaa ja pettää omia kansalaisiaan. Tässä valtiossa toimitaan niin.
- Anonyymi
Suomi on hyvä maa, mutta täällä on sellaisiakin, jotka miettivät vain itseään ja ovat valmiita myymään Suomen. Meillä on nyt hyvät johtajat, ja on ollut aiemminkin - paitsi Kekkonen oli opportunisti ja rakasti vain valtaansa ja piti omaa hoviaan.
- Anonyymi
Näin Venäjällä.
- Anonyymi
Nyt tuli päivän murjaisu hyvät johtajat missä en ole havainnut?
Hölmöjä jotka jakaa olemattomia lupauksia joilla ei ole mitään katetta.
Tämä valtion johto on täysi hölmölä. - Anonyymi
Onneksi kuolema on lähellä niin pääsee tämän valtion jäsenyydestä.
- Anonyymi
Venäjän?
- Anonyymi
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Viroissaan on niin paljon työntekijöitä, jotka välttää vastuuta. Esim. lääkäreissä. Vähättelevät asiakkaiden vaivoja, sanoittavat ne uudestaan omaksi parhaakseen. Eivät lähetä tarvittaviin tutkimuksiin kulujen, tietämättömyyden, uskalluksen ja häpeän pelossa. Pelko huonosta palautteesta saa keksimään omia ideoita, typeriä oivalluksia ja vähättelyä, joista asiakas tulee kärsimään. Kannattaisi pitää lääkärinvala mielessä ja pyrkiä sen asettamaan arvoon. Terveydenhuolto on kuralla ja vastuutonta. Niin moni asiakas jää vaille tarvitsemaansa hoitoa. Oireet pahenee, kunnes mitään ei ole enää tehtävissä tai haitat on pysyviä.
- Anonyymi
Jouduin taistelemaan viime vuonna kuukausia sen takia, ettei eräs virkaihminen tuntenut virkavastuutaan ja hoitanut työtään. Sai järjestettyä minulle ulosottoon mahtavan summan rahaa. Kauhean taistelun jälkeen sain ne pyyhittyä pois.
En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka hoitavat hällä väliä- tyylillä virkaansa ja ihmisten asioita, joihin heillä on yksinoikeus ja valtuutus. Olin aivan mielettömän ahdistunut ja loppu. Ihmettelen, miksi kaikki tällaisetkin koetokset ovat tulleet minun polulleni? En luota kehenkään, enkä mihinkään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouduin taistelemaan viime vuonna kuukausia sen takia, ettei eräs virkaihminen tuntenut virkavastuutaan ja hoitanut työtään. Sai järjestettyä minulle ulosottoon mahtavan summan rahaa. Kauhean taistelun jälkeen sain ne pyyhittyä pois.
En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka hoitavat hällä väliä- tyylillä virkaansa ja ihmisten asioita, joihin heillä on yksinoikeus ja valtuutus. Olin aivan mielettömän ahdistunut ja loppu. Ihmettelen, miksi kaikki tällaisetkin koetokset ovat tulleet minun polulleni? En luota kehenkään, enkä mihinkään!Mitäs asiaa sinä et hoitanut kun päädyit ulosottoon?
Usein täälläkin yhteiskuntaa vastaan itkeilee ne jotka eivät hoida asioitaan vaan ulkoistavat omat velvoitteensa ja vastuunsa muille.
Vai olenko väärässä, rehellisesti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs asiaa sinä et hoitanut kun päädyit ulosottoon?
Usein täälläkin yhteiskuntaa vastaan itkeilee ne jotka eivät hoida asioitaan vaan ulkoistavat omat velvoitteensa ja vastuunsa muille.
Vai olenko väärässä, rehellisesti?Todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää. Minä olin hoitanut oman osuuteni asiasta, virkaihminen ei. Tämän enempää en täällä asiaa avaa. Riittää, että itse tiedän totuuden.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722