Kuka nykyään on Ypäjällä lääkärinä. Kuinka pian pääsee lääkäriin
Ypäjän terveysasema
7
2625
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin pääsee.lääkärit myös ammattitaitoisia.
- Anonyymi
Toinen on kyllä tosi tosi haparoiva ja heikon ammattitaidon omaava sekä pahasti asennevikainen! Eikös se toinen jäänyt hiljattain eläkkeelle eikä uutta lääkäriä tullut?
lajijasuris - Anonyymi
Olen samaa mieltä hyvät on lääkärit ja terveyskeskus yleensäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä hyvät on lääkärit ja terveyskeskus yleensäkin.
No siitä ketä (KV?) jäi just eläkkeelle ei ole paljoakaan kokemusta, mut yksi juttu on mikä todella kummastutti kokeneen suusta. Ei nyt paha juttu mutta kumminkin. Mutta sitten se toinen eli VM, ihan käsittämättömän arka, tietämätön ja asennevikainen ja siis todella monen mielestä!
Sitten Hml PLV on ollut tosi mukava kokemus, on rauhallinen ja ystävällinen eikä sormet lipsu. Se toinen onki täysin vieras.
lajijasuris
- Anonyymi
Paa soittaen ja kysy
- Anonyymi
Taitaa Sote viedä sen yhtenkin joka vielä on
- Anonyymi
Juu niin käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667