Converse ongelmia!!!!!!

Maya

Tietääkö kukaan mistä voisin löytää converse all stars-kenkiä? ei netistä vaan ihan oikeasta kaupasta. Mieluiten jostain Ylivieskan läheltä!!!!! Kerro kaupan nimi, kaupunki ja mahdollisesti myös ossa...

Kiitos!!!!!!!!

25

18917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepari

      Aivan pakko kysyä, mitä tekemistä tällä on Green Dayn tai musiikin yleensäkään kanssa..? Oletko eksynyt väärälle osastolle?

      • Laydee-J

        Nuo kengäthän liittyy aika vahvasti punk-henkeen ja tyyliin. Green Day on/oli punkia (en jaksa väitellä nyt siitä aiheesta, pahoitteluni) joten kyllä tuo punk-aiheinen keskustelukin sopii tänne ihan hyvin. Stadin Spiritstoressa noita kyllä on, Ylivieskasta en tiedä mitään.


      • geon
        Laydee-J kirjoitti:

        Nuo kengäthän liittyy aika vahvasti punk-henkeen ja tyyliin. Green Day on/oli punkia (en jaksa väitellä nyt siitä aiheesta, pahoitteluni) joten kyllä tuo punk-aiheinen keskustelukin sopii tänne ihan hyvin. Stadin Spiritstoressa noita kyllä on, Ylivieskasta en tiedä mitään.

        Eipä liity, varsinkaan enää. Nehän on muodissa ja suuryhtiö Niken omistuksessa, lapsityövoimalla tehty. Anti-punk that is.


      • Laydee-J
        geon kirjoitti:

        Eipä liity, varsinkaan enää. Nehän on muodissa ja suuryhtiö Niken omistuksessa, lapsityövoimalla tehty. Anti-punk that is.

        Liittyipä ne tuossa kasikyt-ysikyt-luvulla, jolloin GD:kin oli puhdasta punkia.


      • xDDD
        Laydee-J kirjoitti:

        Nuo kengäthän liittyy aika vahvasti punk-henkeen ja tyyliin. Green Day on/oli punkia (en jaksa väitellä nyt siitä aiheesta, pahoitteluni) joten kyllä tuo punk-aiheinen keskustelukin sopii tänne ihan hyvin. Stadin Spiritstoressa noita kyllä on, Ylivieskasta en tiedä mitään.

        Converset on nykyään aika teinixit... siis kun teinixit käyttää nykyään niitä..


      • goodriddance!!
        xDDD kirjoitti:

        Converset on nykyään aika teinixit... siis kun teinixit käyttää nykyään niitä..

        no voi nyt perkele sentään..."converset on kyl aika teinixit ku teinitki käyttää niit nykyään.."
        ei mlkfnklsdnv...!! itsekin olen käytän converseja ja olen 16vee...et anteeks nyt ku aika monikin mun lisäks on sit syntyny niin paskaan aikaan!!!
        Sitä paitsi..oon gd fani jakastan punk-aatetta...mut tykkään pukeutuu kirkkaisiin ja erikoisiin vaatteisiin tai ihan tavallisiinkin mieluiten, ja mulla on converset...en pukeudu mustaan(huh!kesällä kuuma) enkä niitteihin(tunnustan..mulla on kylläkin nvyö!) ja olen tittidii...teini-iässä..!!! silti rakastan punk-aatetta..vaikka ei päältäpäin näytäkään(??)


      • ...
        goodriddance!! kirjoitti:

        no voi nyt perkele sentään..."converset on kyl aika teinixit ku teinitki käyttää niit nykyään.."
        ei mlkfnklsdnv...!! itsekin olen käytän converseja ja olen 16vee...et anteeks nyt ku aika monikin mun lisäks on sit syntyny niin paskaan aikaan!!!
        Sitä paitsi..oon gd fani jakastan punk-aatetta...mut tykkään pukeutuu kirkkaisiin ja erikoisiin vaatteisiin tai ihan tavallisiinkin mieluiten, ja mulla on converset...en pukeudu mustaan(huh!kesällä kuuma) enkä niitteihin(tunnustan..mulla on kylläkin nvyö!) ja olen tittidii...teini-iässä..!!! silti rakastan punk-aatetta..vaikka ei päältäpäin näytäkään(??)

        miellät punk-aatteen? Ihan mielenkiinnosta kysyn. :)


      • Punk-Rock
        xDDD kirjoitti:

        Converset on nykyään aika teinixit... siis kun teinixit käyttää nykyään niitä..

        vaikka ne ois aika teinixit nii silti mie pitäisin niitä...

        MUTTA.. mä en oo nähny KELLÄÄN teinixil sellasii...
        ainakaan tääl...
        ei kai Converset oo muodissa? :O
        toivottavasti EI...


      • poika joka käyttää converes...
        xDDD kirjoitti:

        Converset on nykyään aika teinixit... siis kun teinixit käyttää nykyään niitä..

        musta tollanen 'eiih pissiksii teiniksii' menee ihan yli pitkälle. kaikki saa pukeutua miksi vaan kun haluaa, esim minä käytän mustia pillifarkkuja ja oon poika? mitä välii jos muut ajattelee pahaa, kuhan ite pitää vaatteistaan.
        minusta on aika säälittävää lopettaa vaatteen käyttö jos joku haukkuu sua sen takii joksi.
        sitä vaan sanon, että se joka sua haukkuu esim homoks jos käytät jotain pillifarkkuja, mää ainaki ajattelisin, että kyllä minä itse tietäisin jos homo olisin, vaatteet eivät tee ihmisestä sellaista miksi joku luulee.


      • sama tyyli
        goodriddance!! kirjoitti:

        no voi nyt perkele sentään..."converset on kyl aika teinixit ku teinitki käyttää niit nykyään.."
        ei mlkfnklsdnv...!! itsekin olen käytän converseja ja olen 16vee...et anteeks nyt ku aika monikin mun lisäks on sit syntyny niin paskaan aikaan!!!
        Sitä paitsi..oon gd fani jakastan punk-aatetta...mut tykkään pukeutuu kirkkaisiin ja erikoisiin vaatteisiin tai ihan tavallisiinkin mieluiten, ja mulla on converset...en pukeudu mustaan(huh!kesällä kuuma) enkä niitteihin(tunnustan..mulla on kylläkin nvyö!) ja olen tittidii...teini-iässä..!!! silti rakastan punk-aatetta..vaikka ei päältäpäin näytäkään(??)

        vastaan goodriddancelle et meillon sama tyyli.. muuhun en vastaa 8D


    • gdfan

      ...ja kysyä millaiset converse kengät ovat? mä vaan olen niin tyhmä etten sitäkään tiedä.

      • she

      • risupää
        she kirjoitti:

        Converse on merkki samallalailla kuin esim. Nike tai Adidas, mutta monet tyhmät tapaa kutsua tällaisia kenkämalleja pelkästään Converseiksi: http://www.converse.com/zproductdetails.asp?zcatid=2&zsubcatid=4&zgenid=&leftnavid=1&leftnavsubid=2&sku=M9160 mutta myös nämä kuuluu conversen kenkiin: http://www.converse.com/zproductdetails.asp?zcatid=1&zsubcatid=&zgenid=&leftnavid=2&sku=1T334
        ja niin edelleen...

        ekan linkin kengät aivan järkyttävän rumat, mut noita toisia voisin mäki käyttää xD ihan hianot....taitaa tosin merkki maksaa vai oonko ihan vääräs??


      • pööpöö
        risupää kirjoitti:

        ekan linkin kengät aivan järkyttävän rumat, mut noita toisia voisin mäki käyttää xD ihan hianot....taitaa tosin merkki maksaa vai oonko ihan vääräs??

        Oot väärässä ja oikeessa. Ei noi jenkeissä tai ulkomailla muutenkaan maksa hirveästi. Suomessa vaan kehdataan kiskoa muuten vaan... Mikäs siinä kun kauppa käy :P. 59 e noi maksavat. Noihan on vanhat kengät ku mitkä mutta nyt vaan tullu yhtäkkiä muotiin. Minulla sen sijaan ekat converset oli samat ku ekat kengät ^^. Semmoset 5 senttii pitkät vihreet jenkeistä ostetut chuck taylorit vieläki jossai vaatekaapin nurkissa pyörii.


      • kiva
        pööpöö kirjoitti:

        Oot väärässä ja oikeessa. Ei noi jenkeissä tai ulkomailla muutenkaan maksa hirveästi. Suomessa vaan kehdataan kiskoa muuten vaan... Mikäs siinä kun kauppa käy :P. 59 e noi maksavat. Noihan on vanhat kengät ku mitkä mutta nyt vaan tullu yhtäkkiä muotiin. Minulla sen sijaan ekat converset oli samat ku ekat kengät ^^. Semmoset 5 senttii pitkät vihreet jenkeistä ostetut chuck taylorit vieläki jossai vaatekaapin nurkissa pyörii.

        Kyllähän conversen tyyppisiä kenkiä on vähemmän epäeettisiäkin, esim Ruohonjuuressa muutamaa väriä, tais olla vähän alle 60e.


      • rockawaybeach
        kiva kirjoitti:

        Kyllähän conversen tyyppisiä kenkiä on vähemmän epäeettisiäkin, esim Ruohonjuuressa muutamaa väriä, tais olla vähän alle 60e.

        -ruohonjuuresta saa kyllä ihan siistejä.

        Kenkien historiasta sen verran, että miellän ramones-orkesterin aloittaneen tennarivillityksen


      • Product Red
        kiva kirjoitti:

        Kyllähän conversen tyyppisiä kenkiä on vähemmän epäeettisiäkin, esim Ruohonjuuressa muutamaa väriä, tais olla vähän alle 60e.

        Epäeettisiä? Lapsityövoimalla tehtyjä? Voi luoja.. Converse on tiedoksi vaan mukana Product Red-projektissa, muummuassa Gap-vaatekauppaketjun lisäksi. Esimerkiksi Bono muistaakseni tukee tätä kampanjaa.. Jokatapauksessa, sen tarkoitus on auttaa Afrikkalaisia AIDS potilaita. Kuulostaako firmalta joka käyttäisi lapsityövoimaa? Ärsyttää tommoset "kapinalliset" nuoret jotka vastustaa kaikkea USAan liittyvää ja "massaa". Hamppulaukku käteen ja osottamaan mieltä jostain päättömästä! Huhhuh.. Ja pahoittelen off-topic kommentointia joka ei liity millään lailla GD:n musiikkiin, mutta sitä on nyt liikkeellä. Ja kyllä, Converset on nyt "in".


    • --lol---

      nii niit converseja löytyy esim sant luice storesta. tai vaikka andiaamosta, yleisestikkin ny kenkäkaupoista :D

    • 13v

      Siis luoja! Kaikki valittaa että converset ovat lapsi työvoimalla tehtyjä!!!

      Lähes kaikki kama mitä aasiasta ja noista maista tulee on lapsityövoimalla valmistettuja, joten lopettakaa toi!!Joten te idiootit lopettakaa!!

      Kaikki käyttäköön mitä kenkiä haluaa tai pukeutua miten haluaa, kuunnella musiikkia mitä haluu.

    • greeeeen day

      Kyllähän noi converset littyy Green Dayhin! Joku tossa aikasemmin sano ettei...

      "I'm a hater, a traiter IN A PAIR OF CHUCK TAYLORS RIGHT NOW"
      -Horseshoes and handgrandes

      Mutta siis näin. :)

      • N()r$ü

        ite rakastan green dayt ja oon menos niitte keikall kesäkuus, ku tulee suomee, ostan jostai ne green day converset... onks tietoo miss niit olis?


      • MetallicA-mies

        No Conversejahan käyttää nykyään ihan kuka vaan. Niitä näkee niin juopoilla kuin tähdilläkin. Ja nehän eivät ole kenenkään "teinix jeejee"-tyyppien tavaramerkki. Ne on lähtenyt kuulkaas ihan koripallosta ja sitten on päätetty tehdä niistä vapaa-ajan kengät. Ja sitten ne tulivat vielä punkkareiden käyttöön. Turha siitä on väitellä. Ja olkoon vaikka naapurin Sepon puukengät, niin jos ne on hienot ja hyvät jalassa niin mähän pidän niitä! Mulla on valkoset Converset ja Reebokin varsilenkkarit. Ite oon thrash metal kitaristi joten panosvyö, pillifarkut, sormukset, prätkärotsi ja farkkuliivi hihamerkit päällä.

        Ja noi All Starithan maksaa yleensä nykyään 65ekee.


    • sie lie

      tarjoustalosta saa vaa ne maksaa 59.95e

    • owqurhn

      joka ikisessä kenkäkaupassa myydään. käytä vaikka vitttu silmiäsi. ja muuten, converset on massakenkiä ihmiset käyttää niitä koska ne on hyvännäköset perus koristossut ei mitää vitun teinix kenkiä ei hele.

    • gdd

      tilaa netistä ! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe