Nina ta mikkonen, feikki mielistelijä

Anonyymi

Nina se jaksaa lipoa ja mielistellä imelästi kaikkia talossa olevia. "Nää on mun poikia" sanoo miespuoleisista asukkaista. Ja "Nää on mun tytöt" sanoo naispuoleisista asukkaista. mielistelee ja lipoo koko ajan. Ja ne 1000 kertaan kuullut nyyhkytarinat ! timo timo timo.. ja mun pojat... Lopettas jo ! on kuultu, ei tarvitse koko ajan toistaa. Mikkonen on tämän kauden ehdottomasti huonoin ja ärsyttävin/Feikein asukas ! Säälipisteiden kalastaja. . .

34

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kyllä voittoa hänelle .Kova räpätäti on ei jaksa kuunnella.Mielistelee myös muita.

      • Anonyymi

        Nina mikkonen on avioliitto rikkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nina mikkonen on avioliitto rikkoja

        Eiköhän toi ole jo niin vanha juttu et sitä on turha enää kaivaa esiin. Uskoisin et ne keitä asia koskee on jo asian taputellu ja jatkaneet elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän toi ole jo niin vanha juttu et sitä on turha enää kaivaa esiin. Uskoisin et ne keitä asia koskee on jo asian taputellu ja jatkaneet elämäänsä.

        Jos on hyvä avioliitto, ei siihen väliin mene ketään.
        Miksi muuten nainen on avionrikkoja? Mies olisi voinut tehdä valinnan ja pysyä ensimmäisessä liitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on hyvä avioliitto, ei siihen väliin mene ketään.
        Miksi muuten nainen on avionrikkoja? Mies olisi voinut tehdä valinnan ja pysyä ensimmäisessä liitossa.

        Yleensähän ne ovatkin naiset jotka haluaa eron ja alkavat rahastaa seuraavaa uhria, entinen maksaa elatusmaksut jos lapsia ja menettää puolet omaisuudestaan ellei avioehtoa.


    • Anonyymi

      Eikö toi vois jo puhua muusta ku miehestään ja talonsa myynnistä. Taitaa juoruta täyttä valetta.

      • Anonyymi

        Koko muita on täyttä perkelettä. Pistin Mikkosen avioliiton rikki kun antoi T.T .....7vuotta salaa. itkee että hänen 15 vuoden oma seurustelu meni pilalls. Noita


    • Anonyymi

      Tinni ulos
      Tilannetajuton Moukka
      Haloo tuotanto, ärsyttävä ämmä ulos juontohommista

    • Anonyymi

      Nina tunnusti että meni ohjelmaan rahan takia, mutta valitettavasti hän ei ole kuullut, että "parempi olla pa ku timo t.a."

    • Anonyymi

      Nina tunnusti menneensä ohjelmaan rahan takia, mutta valitettavasti hän ei ole kuullut, että "parempi olla pa ku timo t.a."

    • Anonyymi

      Tällä kaudella en ole tuhlannut rahojani äänestyksiin, sillä on yhdentekevää, kuka noista voittaa. Harmittaisi lopulta, jos voiton veisi joku Pinsku tai Petra, että tuohonko heitin rahani.

      • Anonyymi

        Nina voittoon


      • Anonyymi

        Nina voittoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nina voittoon

        Ninassa on kyllä voittajan ainesta. Hän ansaitsisi voiton.

        Eläväinen ihminen. Ei jännitä, teeskentele, ei pelkää olla oma itsensä. Antaa ohjelmalle.

        Aleksi samaten. Voittaja on jompi, kumpi näistä.

        Mieluummin Nina. Ja raha tulisi varmasti parempaan tarpeeseen.

        Roni on ihan mukava poika, muttei aivan voittaja-ainesta.

        Markku samaten on kiltti ja ahkera. Paras, mahdollinen vävypoika, äitien mieleen.

        Mut missä se Ridge Forrester kuppailee? Ojentaako palkintoshekin ja saa halauksen Ninalta? (Ninan kädet ylettäisivät pitkän Ridgen n. vyötärön tasolle.)


    • Anonyymi

      Kukahan hölmö on tämän huhun takana, että Ron Moss olisi muka tulossa big brotheriin ? Totuushan on, että ko. tyyppi ei ole ollut tulossa tähän ohjelmaan. Ihan älytöntä ollut levittää tälläistä huhua.

    • Anonyymi

      Mun mielestä ihan hirvee akka. Ei mulla sitten muuta..

      • Anonyymi

        Ei ole. Ei mullakaan muuta


    • Anonyymi

      Joku häntä tuntuu tällä palstalla kovasti kehuvan. Ihan täydestä menee Ninan jutut ja eleet tuolla talossa. Nina Mikkonen haluaa nyt ihmisten uskovan hänen olevan jokin "Äiti Amma"jne. Jotta voittaisi kilpailun. Kyllä hän tietää, miten tätä pelataan.
      Uskon, että Nina Mikkosen ylimiellyttävyydessä kyse on nyt selvästi, vain pelitaktiikasta. Tottakai nyt pitää esittää maailman herttaisinta.
      Tuo ällistyminenkin(kun häntä ei häädetty) näytti tosi teennäiseltä.
      Tarkemmat ihmiset tälläisen feikkaamisen huomaa.
      Jos hän ei voita ja kun on poistunut talosta. Saatamme nähdä aivan erilaisen Ninan.
      Joihinkin uppoaa tälläinen kilpailijoiden bb.makeilu, voitonkiiltosumma silmissä.
      Naivia uskoa, että loppupään bb.finalistit olisivat aina ihan omia itsejään.
      Pelaaminen näkyy kilpailijoista ja kuuluu eri tavoin. Teennäiselläkin makeilemisella voi vaikuttaa äänestäjiinsä.

    • Anonyymi

      Tän kauden suurin BB-valhe on se, että joku muka haluaisi katsella Ninaa tai jopa sen voittavan. Voisin lyödä vetoa että tuo tyyppi on valittu voittajaksi jo ennenkuin yksikään oli astunut vielä taloon.
      Ihan se ja sama silti kuka voittaa mutta onneksi ei voita minun rahoillani.
      Järjestäjilläkin on ihan se ja sama kuka voittaa kunhan tyhmät ihmiset syytää rahaa firmalle. Ja Ninahan on auttanut siinä että muita on ahkerasti äänestetty eli kaipa hän ansaitsee itse voiton, vaikka ei ole saanut ääniä kuin omilta lapsiltaan.

      • Anonyymi

        oho - olin väärässä. Nyt voin sitten kehua Ninaa. Kaunis nainen ikäisekseen ja ihan ok ihminen. Toivon kaikkea hyvää Ninalle ja pojilleen.


    • Anonyymi

      Onneksi Nina ei voittanut.
      Pojat voi hankkia itse opiskelurahansa eikä maksattaa kaikkea muilla ihmisillä. Nina vois myös mennä töihin. Kokoajan kerjää sääliä kun hoitanut miehensä. Kuinkahan monta vanhaa ihmistä on Suomessa jotka ovat myös hoitaneet puolisoaan 24/7. Hän on kuitenkin ollut etuoikeutettu ja julkisuuden avulla saanut varmasti apua ja tukea.
      Aikuiset pojat ja edelleen on nniiinn yksinhuoltajaa.

      • Anonyymi

        Tuohon olen samaa mieltä täysin


      • Anonyymi

        Muakin ärsyttää jatkuva säälin keräys. Menis muija töihin tienaamaan. Toki hän saa leskeneläkettä Timosta. Ikää ei ole paljoa ja työaikaa on ihmisellä vielä kauan. Näkis mitä todellinen elämä on, työtä, laskuja ja vastuuta elämästä.

        Nyt kun lapset täysi-ikäisiä ei saa itse avustuksia, tosin pojat on nyt sosiaalitoi
        miston asiakkaita niin rahan tulo ei lopu.


    • Anonyymi

      Saipahan pesutornin ja muuta kodin elektroniikkaa sentään. Nekin voi myydä, jos tulee rahasta pulaa.

    • Anonyymi

      Hyvin sanottu tuolla aikaisemmin, on olevinaan äiti Amman, halailee kaikkia, esittää terapeuttia. Tärkeintä kuitenkin päästä itse ääneen ja ruikuttaa yksinhuoltajuuttaan. Onkohan tuossa perheessä muutakin ongelmaa jos eivät kelpaa työmarkkinoille vaikka ovat niin yli kaikkien muiden ihmisten.

    • Anonyymi

      Niin aikaisempi TA:n perhe ei luteile linssissä ja ruikuta. Heitä ei näy missään, ilmeisesti pärjäävät omilla taidoillaan ja ansioillaan.

    • Anonyymi

      Olet aivan oikeassa.

    • Anonyymi

      Tää Nina on ihan hirvee akka jota ei vaan pysty sietämään kukaan.

    • Anonyymi

      Nina Mikkosessa pistää häiritsevästi silmään ja korvaan se itsensä ylentäminen. Hän muistaa jatkuvasti toitottaa kaikkialla, kuinka hoiti miestään, tämän kuolemaan asti. Se on hänelle suuri meriitti, jolla hän nostaa itseään lähes pyhimyksen tasolle. Hän ei ole tainnut koskaan kuulla, että esim. Raamatussa muistutetaan, että vasenkäsi ei saa tietää, mitä oikea käsi tekee. Tarkoittanee, että jos tekee jotain hyvää. Siitä ei pidä alkaa loputtomasti toitottamaan ja leuhkimaan ja kiitosta kerjäämään.

      • Anonyymi

        Onneksi muisti mainita myös ne avustajat, joita yleensä saa avukseen tuollaisessa tilanteessa.
        Ettei ihan yksin tarvitse kenenkään pärjätä.


      • Anonyymi

        Opettele laittamaan Caps Lock pois päältä!

        Ennen oli normaalia hoitaa omat vanhemmat tai sairas puoliso ja lapset ilmaiseksi, nykyään etenkin naiset valittaa jatkuvasti vaikka on hyvät korvaukset ja lapsiperheiden tuet maailman suurimmat.

        Voisikin naiset raataa itsensä työkyvyttömäksi elättääksen perheensä, mies laiksottelisi kotona ja hoitasi sitten muutaman vuoden eukkoa ja laiskottelisi sitten leskeneläkkeellä.,


      • Anonyymi

        Onkohan ylläoleva capslook-ärähdys/kommentti mahdollisesti, arvostelustaan loukkaantuneelta, ihan itseltään Nina Mikkoselta?
        Niin tai näin. Vastaan kuitenkin tähän, vaikka ei minulta kysyttäisikään.
        Kyllä, minä ainakin olen hoitanut äitini loppuun asti. Mutta en ole muistanut mainita sitä joka käänteessä, jos yleensä koskaan. En pidä sitä minään meriittinä, enkä halua nostaa sillä itseäni millekkään korokkeelle.
        Se oli minulle vaan luonnollinen asia, että hän saa elää loppuelämänsä kodinomaisesti.
        Vaikka laitokseenkin olisin äitini varmasti saanut hoidettavaksi.
        Omaishoitajan elämä ei ole helppoa, mutta ei lähimmäisen rakkaus mielestäni kenestäkään mitään pyhimystä tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ylläoleva capslook-ärähdys/kommentti mahdollisesti, arvostelustaan loukkaantuneelta, ihan itseltään Nina Mikkoselta?
        Niin tai näin. Vastaan kuitenkin tähän, vaikka ei minulta kysyttäisikään.
        Kyllä, minä ainakin olen hoitanut äitini loppuun asti. Mutta en ole muistanut mainita sitä joka käänteessä, jos yleensä koskaan. En pidä sitä minään meriittinä, enkä halua nostaa sillä itseäni millekkään korokkeelle.
        Se oli minulle vaan luonnollinen asia, että hän saa elää loppuelämänsä kodinomaisesti.
        Vaikka laitokseenkin olisin äitini varmasti saanut hoidettavaksi.
        Omaishoitajan elämä ei ole helppoa, mutta ei lähimmäisen rakkaus mielestäni kenestäkään mitään pyhimystä tee.

        Ihan yleisesti vaan, mutta koko viestin kirjoittaminen isolla on ärsyttävää.


    • Anonyymi

      Mun mielestä Suomen inhottavin ihminen. Ruikuttaa jatkuvasti kuinka raskasta hänellä on ja tunkee itseänsä joka paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe