En halua maksaa italialaisten 55 vuotiaiden eläkkeitä.

Anonyymi

Haluatteko te? Siinä tapauksessa äänestäkää suomalaisia sosialisteja.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ääni jo annettu marinin velka valtakirjalle. Nyt vaan odottelen, että milloin se lankeaa joko itseni, tai lapsieni maksettavakseni.....

      Heil Marin!

    • Anonyymi

      Ja tulee hintoihin kans noi itärajan neukku viholliset, peppuaukiset NATO elätit?🤣😂😭

    • Anonyymi

      Norja ja Ruotsi haluaa myös päästä maksu kekkereihin!

      • Anonyymi

        Olen sosialisti, ja pelkään sitä, että onko mulla enää edes leipää, jos äänestetään että EI!

        "Pelkäävä sosialisti"! 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sosialisti, ja pelkään sitä, että onko mulla enää edes leipää, jos äänestetään että EI!

        "Pelkäävä sosialisti"! 😅

        Jos lopetamme kaiken kaupankäynnin EU:n kanssa niin hukkahan siinä perii.
        MUTTA.... voimme irroittaa Suomen EU:n talutusliekasta sillä, että eroamme EU:sta, kuten Britanniakin, ja liitymme sillä rahalla täysmääräisesti NATON täysjäseneksi, ja käymme sen jälkeen kauppaa jenkkien kanssa oikein urakalla.
        Ei paha vaihtoehto minun mielestäni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lopetamme kaiken kaupankäynnin EU:n kanssa niin hukkahan siinä perii.
        MUTTA.... voimme irroittaa Suomen EU:n talutusliekasta sillä, että eroamme EU:sta, kuten Britanniakin, ja liitymme sillä rahalla täysmääräisesti NATON täysjäseneksi, ja käymme sen jälkeen kauppaa jenkkien kanssa oikein urakalla.
        Ei paha vaihtoehto minun mielestäni!

        Ei paha vaihtoehto, maailman suurimman talouden kanssa käytävään kauppaan nähden!!
        Nyt ryhtiä siellä eduskunnassakin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lopetamme kaiken kaupankäynnin EU:n kanssa niin hukkahan siinä perii.
        MUTTA.... voimme irroittaa Suomen EU:n talutusliekasta sillä, että eroamme EU:sta, kuten Britanniakin, ja liitymme sillä rahalla täysmääräisesti NATON täysjäseneksi, ja käymme sen jälkeen kauppaa jenkkien kanssa oikein urakalla.
        Ei paha vaihtoehto minun mielestäni!

        Sinänsä hieno ajatus. Mutta aika mahdoton toteuttaa. Koska USAn sosialisti ammattiyhdistysten tekee kaikkensa ettei heidän markknoitasn häiritä tuontitavaraa.
        Joskus on Suomesta viety koneita jenkkilään. Lopputulos oli että sikäläiset sosialisti ay ihmiset antoi duunareille määräyksen rikkoa kaiken ihan tahallaan.
        Hornet tien vastakaupoissa tuli ongelmia erilaisten materiaalivastimsten ja standardien kanssa. Oli aika työ selvittää heille että tämä meidän standardi vastaa teidän tätä standardia.
        Niiden muutaman toimituksen jälkeen sinne ei mitään saatu myytyä.
        Joten pitkä tie on vielä kuljettajana.
        Vaikka Britannia on yt ulkona EU sta, on vaikeaa päästä sinnekkään kauppaa tekemään.


    • Anonyymi

      Niin se tuo Sanna Marin sanoi, se on välttämätöntä.

      • Anonyymi

        Marin ei näköjään edes tiedä, minkä maan pääministeri itse edes on!!! 😆


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe