En halua maksaa italialaisten 55 vuotiaiden eläkkeitä.

Anonyymi

Haluatteko te? Siinä tapauksessa äänestäkää suomalaisia sosialisteja.

11

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ääni jo annettu marinin velka valtakirjalle. Nyt vaan odottelen, että milloin se lankeaa joko itseni, tai lapsieni maksettavakseni.....

Heil Marin!

• Anonyymi

Ja tulee hintoihin kans noi itärajan neukku viholliset, peppuaukiset NATO elätit?🤣😂😭

• Anonyymi

Norja ja Ruotsi haluaa myös päästä maksu kekkereihin!

• Anonyymi

Olen sosialisti, ja pelkään sitä, että onko mulla enää edes leipää, jos äänestetään että EI!

"Pelkäävä sosialisti"! 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sosialisti, ja pelkään sitä, että onko mulla enää edes leipää, jos äänestetään että EI!

"Pelkäävä sosialisti"! 😅

Jos lopetamme kaiken kaupankäynnin EU:n kanssa niin hukkahan siinä perii.
        MUTTA.... voimme irroittaa Suomen EU:n talutusliekasta sillä, että eroamme EU:sta, kuten Britanniakin, ja liitymme sillä rahalla täysmääräisesti NATON täysjäseneksi, ja käymme sen jälkeen kauppaa jenkkien kanssa oikein urakalla.
        Ei paha vaihtoehto minun mielestäni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MUTTA.... voimme irroittaa Suomen EU:n talutusliekasta sillä, että eroamme EU:sta, kuten Britanniakin, ja liitymme sillä rahalla täysmääräisesti NATON täysjäseneksi, ja käymme sen jälkeen kauppaa jenkkien kanssa oikein urakalla.

Ei paha vaihtoehto, maailman suurimman talouden kanssa käytävään kauppaan nähden!!
        Nyt ryhtiä siellä eduskunnassakin!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinänsä hieno ajatus. Mutta aika mahdoton toteuttaa. Koska USAn sosialisti ammattiyhdistysten tekee kaikkensa ettei heidän markknoitasn häiritä tuontitavaraa.
        Joskus on Suomesta viety koneita jenkkilään. Lopputulos oli että sikäläiset sosialisti ay ihmiset antoi duunareille määräyksen rikkoa kaiken ihan tahallaan.
        Hornet tien vastakaupoissa tuli ongelmia erilaisten materiaalivastimsten ja standardien kanssa. Oli aika työ selvittää heille että tämä meidän standardi vastaa teidän tätä standardia.
        Niiden muutaman toimituksen jälkeen sinne ei mitään saatu myytyä.
        Joten pitkä tie on vielä kuljettajana.
        Vaikka Britannia on yt ulkona EU sta, on vaikeaa päästä sinnekkään kauppaa tekemään.

• Anonyymi

Niin se tuo Sanna Marin sanoi, se on välttämätöntä.

• Anonyymi

Marin ei näköjään edes tiedä, minkä maan pääministeri itse edes on!!! 😆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe