Eräs "yksi värinen puolue" on neuvotellut Iso-Britannian kanssa salaa siten että Raumalle piti saada uusi museotalo. Talossa piti olla paljon Englantilaista esineistöä ja muuta sinnepäin. Iso-Britannialta Suomi olisi saanut jonkunlaisen hyväksynnän ja nyt Suomi on alakynnessä salaisissa neuvotteluissa Iso-Britannian kanssa.
Nyt Iso-Britannia kyykyttää tai hylkää Suomen?
Talo sijaitsi silloisen kertoman mukaan Raumalla "eräänlaisella jyrkänteellä" ja siellä oli paljon huonekaluja, joissa oli muka hienot suomalaiset kankaat. Paljon Jasperwarea tai mikä onkaan. Mielestäni museotaloja ei tehdä poliittisin perustein.
Nyt ei kuitenkaan tehdä tai tehty Raumalla poliitikkojen avustamana museotaloa.
"Iso Timo" oli kuulemma niin tyytyväinen taloon ja esineistöön että oli Iso-Britannian ja Rauman yhteiskuntarauhan vuoksi ajanut "salahanketta". Tarkoituksena tehdä Englanninpää tyytyväiseksi.
Vaan miten on englantilainen "naapurini"? En kerro kuinka he olisivat takoneet minulle että käy siellä Raumalla "makeessa" museossa. Eivät olisi muuten hyväksyneet minua siinä tapauksessa. Saa nähdä minkälaiset desantit sain heistä iäksi?
Rauman Lukon pelaajat on valikoitu villin huhun mukaan "supertietokoneella", josta en kerro enempää. Eivät olisi pärjänneet tai voittaneet mitään muuten.
Yhteiskuntarauha rakoilee kuulemma Raumalla, jos eivät saa sinne Englanti-museotaloa jatkossa. "He" ovat nyt niin hinjaisia.
Yhteiskuntarauha vaarassa Raumalla. Iso-Britannian hyväksymä museotalo Raumalle.
Anonyymi
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ottamaan kaikki määrätyt lääkkeet heti. Palataan sitten asiaan uudestaan.
- Anonyymi
Ei lääkkeitä voi määrätä, tyhmä.
- Anonyymi
Ei lääkkeitä määrätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134844- 1972429
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801773Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361499En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205