Mulla alkoi 2019 elokuussa sosiaali asiakkuus: kotona oli riita jossa äiti löi ihan hiljaa sormilla suuhun kun haukuin häntä.. tulin kuukauden sijoitetuksi sitten pääsin takaisin kotiin, isä onnistui manipuloimaan mua "hatkata" kotoa 3pv ja muutin sitten viralliseksi hänen luokse. Siellä asuin 3kk sitten hän tuli aamulla humalassa kotiin pahoinpiteli mut onnistuin sieltä karata takaisin äidille ja heti samana päivänä mun vanha sosiaalityöntekijä painosti ja manipuloi mun sanoa että äidillä en voi pysyä sieltä hän manipuloi minua koulun jälkeen Turun Spr turvataloon ja niih sieltä Koppalaa ja koppalasta kodinomaiseen lastenkotiin siellä asuin vaihtui sosiaali työntekijä joka oli isoveljeni sossu joka aina tahtosi tuhota perheemme ja erotteli meidät no ennenkun tuli siirretyksi kopplaa takasin oottaa eho paikkaa aloin hatkata päivittäin aamu-illan ajan koska siellä ohjaajat sanoivat minulle etten kuulu sinne, heitteli seinään ja eräs tirkisteli kun tulin suihkusta ja kun vaihoin vaatteita tuli monta kertaa tahallaan niin että olen ollut alasti.. he laittoivat mut osastolle valehtelemalla lääkärille pääsin sitten 2 päivässä ulos sieltä ja heti ovessa yksikön johtaja sanoi että ihan mistä vaan puheesta mitä sanot niin herkästi sinne.. he yrittivät sitten vielä yhden kerran ja Tyksin lääkäri oli aika järkyttyny kun todistin nauhoitteilla heidän valehtelun, haukkumisen. Sitten he kieltäytyivät ottamasta minua takaisin sinne ja kiirellisesti sijoitettiin huostaanotosta koppalaan Lvr asetettiin 30pv ja ypr vanhempiin vaan siksi että sosiaalityöntekijä pelkää mun ”karkavan” koulusta tai että äiti ”manipuloi” minua vihamaan enemmän sitä😂
En tiedä miten voin oikeuksiani puolustaa kun olen 3kk sanonut päivittäin viestinä ja puhelussa sos työntekijälle, opettajalle kaikille että haluan sos työntekijän vaihtoa vastaus on aina ollut häneltä ”jatkan sinun sosiaalityöntekijänä” tai aiheen pyöritys äitiä se on uhannut viedä nuoremman tytön.
Tämä kyseinen sosiaalityöntekijä ei ansaitse yhtään yksityisyyttä hän on Tiina Tuokko varoitan!
Sosiaalityöntekijä
10
1865
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteys asianajaja Lotta kroneldt-Virtanen, Turku
- Anonyymi
Muista ehkäisy.
- Anonyymi
Ota yhteys asianajaja Lotta kroneldt-Virtanen, Turku
- AnonyymiUUSI
Tämä sosiaalityöntekijä on paha narsisti, joka käyttää rajua henkistä väkivaltaa asiakkaisiinsa, käyttäen heidän heikkoa yhteiskunnallista asemaansa heitä vastaan ajaen niin epätoivoisiin tilanteisiin laittomilla toimillaan että vie valmiiksi toivottomilta elämänhalun kokonaan. Tämä henkilö pitäisi saada pois virastaan. Ja sen jälkeen pitäisi selvittää kuinka monen ihmisen itsemurhasta hän on vastuussa, kuinka monen lapsen vanhempien henget on toimillaan riistänyt. Ja näille perheille oikeutta.
- AnonyymiUUSI
Sosialidemokraattitädit ovat aina oikeassa.
- AnonyymiUUSI
Ihme akka. Ei Ajattele lapsia yhtään
- AnonyymiUUSI
Tämä ämmä on ihan natsi..kohtelee ihmisiä ku saastaa ja mukamas lasten hyvinvoinnin pohjalta. Olen isoäiti 2 ihanalle natiaiselle ja kun perheeseen tuli kriisi lapsen sijoitettiin väliaikaisesti sijaisperheeseen. Minä jouduin haastatteluun että olenko kelpo mamma tapaamaan lapsia jatkossa.olen heidän elämässä ollut alusta asti ja kokenut suhteen hyvinkin läheiseksi. Nyt kun lasten vanhemmat yrittää parantaa välejään niin tämä ÄMMÄ kielsi heiltä kokonaan lasten tapaamisen..onko se lasten edunmukaista??? Tytön asianajaja kyllä hoitaa tätä keissiä mutta hidastahan se on ennenkun jotain konkreettista päätöstä saa ja muutosta. ÄMMÄ on saanut jo kerran ainakin vakavan varoituksen vallan väärinkäytöstä.. toivon todella että tämä ihmishirviö kokee karman. Mamma on puhunut.
- AnonyymiUUSI
Ite olet natsi...
- AnonyymiUUSI
" Minä jouduin haastatteluun että olenko kelpo mamma"
Tottakai kuka tahansa, joka ottaa toisten lapsen hoitaakseen, joutuu haastatteluun.
Lapsen etu edellä pitää olla.
Epäilen, että oletkoo ollenkaan sopiva hoitamaan lapsia, kun käytät toisista ihmisistä tuollaisia sanoja kuin ÄMMÄ.
Huono esimerkki lapsille. Muitakin ihmisiä pitää kunnioittaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1234619Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293357- 203265
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472969Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka502876Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222809Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 92079