Ollaan hienostoperhe

Anonyymi

Me asutaan kallilla hienosto asunto alueella ihan uudella. Meillä on upea iso valkotiilitalo, 8 h ja keittiö, ruokahuone, kuntosali, ja vaikka mitä. Mies on lääkäri ja minä toisistopäällikkö suuressa yrityksessa, että rahaa on. Lapsia on ykjsi, kuten hienosto perheissä on. yt olen kotona kun miehen mielestä mun ei trvi tehdä töitä, vaan edustaa aina tarvittaessa.
Elämä on tylsää, ajelen hienolla uudella autolla ja puutarhuri tekee pihatyöt ja siivooja käy, joten ei ole tekemistä. Harrastan flyygelin soittoa ja opetan myös sitä. Oppilaita on liiaksi asti joten olen paljon karsinut, ettei mun kynnet mene kun joutuu soittamaankin.
Meillä on kolme koiraa isoa, ja niiden kanssa lenkkeilen hienosto metsässä.
Harmittaa kun kadunlakaisija putsaa katuja niin ikkunat on aina likaiet, ei muuta kun pesuri paikalle. On kiva kun on rahaa ja voi tehdä mitä haluaa, mutta olisi kiva mennä töihin. Mutta ei ihan minne vaan,.
Sitä van meinaan, että ei tari kadehtia meitä, vaikka ollaan hienostoperhe hienostoalueella, joskus on tosi tylsää olla vaan, että olkaa onnellisia kun olette ihan tavallisia. Tämä on mun osani enkä voi muuta. Mies on niin ihana etten lhde poiskaan, joten pakko olla tässä rikkaassa liitossa.

29

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jollain murkulla ollut taas tosi kivaa vääntäessä unelmatarinaa.....

      • Anonyymi

        Oho, kirjottaako muurahaiset tänne? Mie oon dinosaurus, ja miekii kirjotan...heheheee...


      • Anonyymi

        Ei se ole mikään teini, joka noita kirjoittaa, vaan yksi sairas vanha ämmä, joka on aikoinaan jätetty ja petetty.


      • Anonyymi

        Osaa sentään kieliä senverran että on kääntänyt jonkun amerikkalaisen ämmän kertomuksen tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa sentään kieliä senverran että on kääntänyt jonkun amerikkalaisen ämmän kertomuksen tänne.

        Google kääntäjällä 😁


    • Anonyymi

      Sinä trolli voit käydä sen peruskoulusi loppuun.

      • Anonyymi

        Oi oi oi, kun on kadehtivia ihmisiä taas liikkeellä. Kun toisilla menee hyvin ja itselläsi ei niin onhan se kateuden aihe. Totta turiset. Sinä istut kuppilassa aamusta iltaa ja mittaat katuja, kun et ole saanut edes peruskoulua loppuun.

        Ei siinä kuule taloja silloin rakennella joten onhan se katkeraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi oi oi, kun on kadehtivia ihmisiä taas liikkeellä. Kun toisilla menee hyvin ja itselläsi ei niin onhan se kateuden aihe. Totta turiset. Sinä istut kuppilassa aamusta iltaa ja mittaat katuja, kun et ole saanut edes peruskoulua loppuun.

        Ei siinä kuule taloja silloin rakennella joten onhan se katkeraa.

        Talosta nyt viis, mutta pitäähän ihmisen nyt osata lukea ja kirjoittaa.
        Kade, heh, kirjoitustaidottomalle trollille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi oi oi, kun on kadehtivia ihmisiä taas liikkeellä. Kun toisilla menee hyvin ja itselläsi ei niin onhan se kateuden aihe. Totta turiset. Sinä istut kuppilassa aamusta iltaa ja mittaat katuja, kun et ole saanut edes peruskoulua loppuun.

        Ei siinä kuule taloja silloin rakennella joten onhan se katkeraa.

        Jos osaisit lukea muutakin , kun ”suoli24” ja Seiskaa, niin tietäisit, että kuppilat eivät ole auki aamusta iltaan, tiedätkö , että Korona virus on myös Suomessa, vai oletko edes kuullut moisesta.


    • Anonyymi

      ” Kallilla, toisistopäällikkö, yrityksessa, ykjsi, yt, trvi, hienosto metsä, likaiet, van, tari, ihde, ym.” Trolli vois palkata itselleen ” hienosto opettajan” opettamaan kirjoitusta.

    • Anonyymi

      Hae apua, sitä on saatavilla.

      • Anonyymi

        No hyvä että olet ottanut selvää, kipaseppas nyt pika pikaa apua hakemaan. Kerro sitten milaista apua sait ja tehosiko? Oletko nyt parantanut mielesi? Tsemppiä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että olet ottanut selvää, kipaseppas nyt pika pikaa apua hakemaan. Kerro sitten milaista apua sait ja tehosiko? Oletko nyt parantanut mielesi? Tsemppiä sulle.

        Sinua on kehotettu apua hakemaan , ei ole täysipäisten kirjoittelua, nuo sinun trollisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että olet ottanut selvää, kipaseppas nyt pika pikaa apua hakemaan. Kerro sitten milaista apua sait ja tehosiko? Oletko nyt parantanut mielesi? Tsemppiä sulle.

        Oletko jotenki yksinkertainen, sinulle tuo pyyntö on , et ole täysillä matkassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että olet ottanut selvää, kipaseppas nyt pika pikaa apua hakemaan. Kerro sitten milaista apua sait ja tehosiko? Oletko nyt parantanut mielesi? Tsemppiä sulle.

        No hyvä ,että olet ottanut selvää, kipaseppas sinä nyt pika pikaa apua hakemaan. Kerro sitten milaista apua sait ja tehosiko? Kerro onko hoito parantanut mielesi? Tsemppiä sulle Lissu.


    • Anonyymi

      Meilläkans on ongelmana kun aamulla tiekoneet jyrää tuossa kisan päässä ja me herätään jo kello 10. 00 aamulla siihen meteliin. Hienosto alueella pitäisi työt alkaa vasta 12.35 jotta saisimme nukkua. Olemme molemmat kotona kyllä mutta pitää ykistyisyyttä suojella.
      meidän talo on upein tässä korttelissa joten kyllä tietää että hienostot asuvat tässä. Eilen oli yksi likainenkivi meidän laatoilla ja vein sen takaisin kaupugin talolle ja sanoin että tämä oli pihallamme, joten vahingonkorvukseni oli 10 000 e, saa nähdä maksaako, meille rikkaille kun on niin nihkeää tuo korvaus.

      Kyhät saa tt tukea mutta me emme.

      • Anonyymi

        Nyt taitaa trolli olla kännissä, jutut vaan paranee, mitä enemmän juo, voi, voi pientä trollia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taitaa trolli olla kännissä, jutut vaan paranee, mitä enemmän juo, voi, voi pientä trollia.

        Mitä on kännissä?

        Meille täysin uusi sana.
        Me ollan myös hienosto perhe. naapurit ovat kateellisia meille, autoista, talosta ja statuksestamme. Miestä vikilellään jatkuvasti ja tullaan pimpoottamaan ovikelloa et mies lähtisi naisten kanssa ulos, ja miehet kyselevät minua, koska meillä on niin pajon rahaa, että kaikki haluu olla meidän perhettä. Mutta me vaan nauramme ja lapset käy hienosto koulua.

        Meillä on niin hieno piha, että siellä tarvii hianot kengät jotta voi siellä kävellä. Ikkunatkin pestää shampanjalla.
        Vaatteet haetaan kerran kuussa italoiasta, amerikasta, lontoosta, pariisista. milanosta ja vaikka mistä, joskus tilataan kun ei jaksa matkustaa.

        Meillä on hieno koira berhardilainen sen nimi on HienoHelma.

        Portilla on ovikello ja siinä on viskipaukku, bulgarialaista hienoa juomaa, että jos ei halua tulla portista pukun kanssa, niin takapihalla on ovi josta voi tulla huomaamatta sisälle.

        Hienoa on hallelujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on kännissä?

        Meille täysin uusi sana.
        Me ollan myös hienosto perhe. naapurit ovat kateellisia meille, autoista, talosta ja statuksestamme. Miestä vikilellään jatkuvasti ja tullaan pimpoottamaan ovikelloa et mies lähtisi naisten kanssa ulos, ja miehet kyselevät minua, koska meillä on niin pajon rahaa, että kaikki haluu olla meidän perhettä. Mutta me vaan nauramme ja lapset käy hienosto koulua.

        Meillä on niin hieno piha, että siellä tarvii hianot kengät jotta voi siellä kävellä. Ikkunatkin pestää shampanjalla.
        Vaatteet haetaan kerran kuussa italoiasta, amerikasta, lontoosta, pariisista. milanosta ja vaikka mistä, joskus tilataan kun ei jaksa matkustaa.

        Meillä on hieno koira berhardilainen sen nimi on HienoHelma.

        Portilla on ovikello ja siinä on viskipaukku, bulgarialaista hienoa juomaa, että jos ei halua tulla portista pukun kanssa, niin takapihalla on ovi josta voi tulla huomaamatta sisälle.

        Hienoa on hallelujaa.

        Hienosto kämppä köyhälistö alueella, koska naapurit kateellisia, heh, heh , kyllä nuo rikkaat asuu kaikki samalla alueella.
        Mitä ovat ” pimpoottamaan, et mies, missä Suomessa on ns. hienosto koulu? ei sellaisia kouluja ole. Shampanjalla tulee sameat ikkunat, missä on Italoi? Amerikka on maanosa, kaupungit pitää kirjoittaa isolla kirjaimella, kuten Lontoo jne, korona aikana ei kukaan matkusta minnekään, mikä koira” berhardilainen” wiskiä Bulgariasta?? Portista pukun kanssa? Just hallelujah
        Humalassa joku työtön raukka haaveilee.


    • Anonyymi

      Asun itä-Helsinki.Ihan vuokralla! Pieni on koti ja huonekalut hinta lapun mukaan ostettu.Kodissani on sydän.sitä en ymmmärrä miksi minua kadeehditaan,vahaa naista? jolla ei ole kuin tuulen huuhtoma peppu!Sekö on kateuden aihe kun ole suora,en esitä mitän.Kuljen selkä suorana ,vaikka tuuli puvussa.Ydin on oma hyvin vointini.Ja ei ole paineita veloista ymm.Kun halitsen rahan käytön.Elämä on ihanaa vanhana naisena.Vastaan vain itsestäni ja minulla ei kotin tulo aikokoja.

    • Anonyymi

      aloittaja on "toisistopäällikkö", isossa firmassa . . . ja haluaisi mennä töihin ??

      ottaa selvää tostakin aloituksesta, trolli on, vaan onhan se mukava haaveilla . . .

    • Anonyymi

      nykyään ei enää puhuta "hienostoalue", vaan: laadukasta asumista.

      varakkaat ei oikeasti koskaan "kuuluta" elintasoansa, yms.

      aloitus jonkun "päiväunia köyhyydessä"

      • Anonyymi

        Joo ei puhuta se salaillaan varakkaiden tulot.

        eille tulee aamupalat kotiin salaa 14 000 e:lla, heidät haetaan autoilla ja tuodaan kotiin. Kaikki salassa. Salaista on syöt, eli ei tehdä mitään, annetaan vaan ymmärtää et jotain tehdään.

        Ruokarhaa tulee kaksikertaisesta omaan palkkaan nähden. Piilossa on pakko sydöä että jaksaa taas keksiä uusia menoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei puhuta se salaillaan varakkaiden tulot.

        eille tulee aamupalat kotiin salaa 14 000 e:lla, heidät haetaan autoilla ja tuodaan kotiin. Kaikki salassa. Salaista on syöt, eli ei tehdä mitään, annetaan vaan ymmärtää et jotain tehdään.

        Ruokarhaa tulee kaksikertaisesta omaan palkkaan nähden. Piilossa on pakko sydöä että jaksaa taas keksiä uusia menoja.

        Persu!


    • Anonyymi

      Köyhä työtön ja lukihäiriöinen Trolli.

      • Anonyymi

        Huomenta Trolli!!!! Mitä kohtaa et osaa lukea lukihäiriöisenä? Vin sulle kirjottaa selvällä suomenkielellä selostaen, olen puheterapeutti joten ymmärrän uskasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Trolli!!!! Mitä kohtaa et osaa lukea lukihäiriöisenä? Vin sulle kirjottaa selvällä suomenkielellä selostaen, olen puheterapeutti joten ymmärrän uskasi.

        Puheterapeutti, lukihäiriöinen , buhaahaa,”kirjottaa” vin ymmärrän uskasi” bhahaaa.😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheterapeutti, lukihäiriöinen , buhaahaa,”kirjottaa” vin ymmärrän uskasi” bhahaaa.😂😂

        Hohhohooo..... trollikka, saitko auringonpistoksen vai mikä niin hupsuttaa?
        Ihahhaaaa... trolli hirnahtaa onko sulla mukavaa kun luudalla ratsastaa.... hyvää kesää ja nyt saa nauraa kesällä. Puheterapeutti määrää.


    • Anonyymi

      Avaajahan on köyhä! Noin pieni talokin! :O

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1947
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1330
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1083
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      986
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      53
      984
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      942
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      800
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      714
    Aihe