Olin liikenneonnettomuudessa ja tapauksen kulku oli hieman epätavallinen eikä poliisi sitä edes selvittänyt tarkkaan. Poliisi teki korona-aikan "etätutkinnan" eli vähän niin kuin vakuutusyhtiöiden lääkärit tutkivat potilaansa ja toteavat, että ei sairas.
Syyttäjä esitti tapauksen käräjäoikeudessa yllättäen syyllisen kertomuksen mukaan, eikä käsittely mennyt ollenkaan niin kuin piti kun joka kohdasta sai väitellä pitkään. Syyllinenhän tietysti valehteli tapauksen kulun, jota se ei olisikaan enää niin vakava.
Tuntui, että olin itse syytettynä, kun tapauksen kulusta kertomaani kuvausta ei pidetty oikeana ja pelkäsin saavani sakot, vaikka minua ei kutsuttu sinne syytettynä. Tilanne oli hyvin outo ja jopa ahdistava.
Mielestäni syyttäjän ei olisi pitänyt viedä tapausta ollenkaan käräjäoikeuteen, jos tapaus oli hänestä epäselvä ja hänellä olisi ollut vaihtoehtona vain syyllisen kertomus.
Mielestäni syyttäjän olisi pitänyt vaatia poliisia tekemään esitutkinta kunnolla. Ja minä olisin auttanut tekemään tarkan kuvauksen onnettomuuden kulusta, kun sen olisi voinut tehdä jarrutusjälkien ja osumakohtien mukaan.
Haluan tehdä kantelun syyttäjästä ja hänen päätöksestään. Voiko niin tehdä?
Ja voinko lisäksi vaatia vahingonkorvauksia esimerkiksi valtiolta?
Kantelenko syyttäjästä?
Anonyymi
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole muuta mahdollisuutta, kuin valittaa päätöksestä hoviin.
- Anonyymi
Voit tehdä rikosilmoituksen ja sitten tehdä poliisista rikosilmoituksen ja sen tutkinnasta ilmoittaa syyttäjälle ja tehdä tästä poliisille rikosilmoituksen etc., eli syntyy loputon kehäsyytelmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882