Ihmissusilauma

Anonyymi

Moi. Oon 12/08 eli pian 13.v tyttö kuopiosta. Oon ollu aina ihmissusi mutta tänään aion muuttaa itteni yhellä rituaalilla varmistuksen vuoks ihmissudeks. Päivisin oon ihminen mutta öisin ja täysikuun aikaan oon ihmissusi. Haluisin perustaa lauman, joten kertokaa täällä haluisitteko mukaan laumaan. Teidän pitää vaan olla ihmissusia ja asua kuopiossa. Mun vanhemmat ei siis ilmeisesti tiedä että mäkin oon ihmissusi, ellei nekin oo. Jos jotain kiinnostaa miten teen sen rituaalin niin siis teen juoman ja lausun loitsun. T: Firesky wolf

11

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi helkkari olisin voinu osallistua sun laumaan mutta en asu kuopiossa ja oon wamppyyri :D mutta mäkin oon 13w

• Anonyymi

Oon 12 ja oon ihmissusi :) mut en asu kuopios sad. Mulla on kaveri joka haluis laumaan kans ja mäki kyl haluisin mut meillä on perjaatteessa kans lauma mut etitään tyyppei. Jos kuulette ulvontaa ja haluutte lauman ni ettikää ne ulvovat tyypätt :))

• Anonyymi

Teitä löytyy yhteisönä muutamilta paikkakunnilta. Ainakin Niuvanniemessä on kuulemma pieni ihmissusiyhteisö. Heillä on tosin kuulemma vaikeuksia pärjätä, koska joutuvat olemaan jumalan ja napoleonin kanssa samoissa tiloissa.

• Anonyymi

Harmi ettei Hesasta löydy. vai ovatko salaisia ja salaa tapaavat? tieto siis ei ulje kaikille halukaille.Kun ei tiedä linkkejä.

• Anonyymi

kasvavan ihmisen järkipuheita.
      "Jeesus Kristus kuoli ristillä vuoksesi, että saisit elää Hänessä, muistakaa Hänen kuolemansa. Hän elää!"
      ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas

kirjoitettu on.sikoja oli noin parituhatta, ne kaikki hukkuivat

https://www.youtube.com/watch?v=EtyVdC7E6Wo

• Anonyymi

uskonnollista paskaa

• Anonyymi

Oon 11v ihmissusi sauvosta ja haluisin lauman

• Anonyymi

Kertoisitko lisää tästä rituaalista?

• Haluaisin olla ihmisusi oon 13v poika kouvolasta

• Voitko purra mua

• Soittele kun haluat muutttaaa minut 0442441943

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5338
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1239
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1035
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      957
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      934
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      812
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      723
    Aihe