Moi. Oon 12/08 eli pian 13.v tyttö kuopiosta. Oon ollu aina ihmissusi mutta tänään aion muuttaa itteni yhellä rituaalilla varmistuksen vuoks ihmissudeks. Päivisin oon ihminen mutta öisin ja täysikuun aikaan oon ihmissusi. Haluisin perustaa lauman, joten kertokaa täällä haluisitteko mukaan laumaan. Teidän pitää vaan olla ihmissusia ja asua kuopiossa. Mun vanhemmat ei siis ilmeisesti tiedä että mäkin oon ihmissusi, ellei nekin oo. Jos jotain kiinnostaa miten teen sen rituaalin niin siis teen juoman ja lausun loitsun. T: Firesky wolf
Vastaukset 11
voi helkkari olisin voinu osallistua sun laumaan mutta en asu kuopiossa ja oon wamppyyri :D mutta mäkin oon 13w
- Anonyymi
Oon 12 ja oon ihmissusi :) mut en asu kuopios sad. Mulla on kaveri joka haluis laumaan kans ja mäki kyl haluisin mut meillä on perjaatteessa kans lauma mut etitään tyyppei. Jos kuulette ulvontaa ja haluutte lauman ni ettikää ne ulvovat tyypätt :))
- Anonyymi
Teitä löytyy yhteisönä muutamilta paikkakunnilta. Ainakin Niuvanniemessä on kuulemma pieni ihmissusiyhteisö. Heillä on tosin kuulemma vaikeuksia pärjätä, koska joutuvat olemaan jumalan ja napoleonin kanssa samoissa tiloissa.
- Anonyymi
Harmi ettei Hesasta löydy. vai ovatko salaisia ja salaa tapaavat? tieto siis ei ulje kaikille halukaille.Kun ei tiedä linkkejä.
- Anonyymi
kasvavan ihmisen järkipuheita.
"Jeesus Kristus kuoli ristillä vuoksesi, että saisit elää Hänessä, muistakaa Hänen kuolemansa. Hän elää!"
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
kirjoitettu on.sikoja oli noin parituhatta, ne kaikki hukkuivat
https://www.youtube.com/watch?v=EtyVdC7E6Wo- Anonyymi
uskonnollista paskaa
- Anonyymi
Oon 11v ihmissusi sauvosta ja haluisin lauman
- Anonyymi
Kertoisitko lisää tästä rituaalista?
Haluaisin olla ihmisusi oon 13v poika kouvolasta
Voitko purra mua
Soittele kun haluat muutttaaa minut 0442441943
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251818- 125821
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.123647- 53575
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv89541Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88530- 65521
- 42515
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko61492Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi267470Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.34453- 8436
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota31425- 58412
- 41406
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä50405Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9399Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27396S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan6385