Koraanikoulut

Anonyymi

Katsoin ohjelman Sudanin koraanikouluista. Niissä lapset pakotetaan oppimaan koraania ruoskimalla, kahlehtimalla, siellä tapahtuu raiskauksia. Varsinainen rauhan uskonto. Kertokaa, kuinka monta teistä on pahoinpidelty uskonnon varjolla jossain muussa koraanikoulussa? Saiko se teidät rakastamaan Allahia? Päämäärä on pelko ja alistuminen.

"Matt. 25:Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle"

"Matt. 18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."

Samanlaista väkivaltaa tapahtuu myös suomalaisissa seurakunnissa ja uskonalahkoissa.

Edellinen kirjoitukseni poistettiin. Miksi? Tämähän on totuus.

14

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut, artikkelisi sai huiman 4 vrk iän.

• Anonyymi

Ei suomalainen elä noitten kanssa ei pätkääkään, koskaan emme tule noiten kanssa sinuiksi valtaan pyrkijöitten turhanhuutajien, on vain opittava miten voimme elää noista erillämme

• Anonyymi

Lahkolaisten aivopesua jihadismia varten, eiks Pekka vie oikeita aapisia luettavaksi?

• Anonyymi

Kaiki konsteih nääi pyrkivä kaaosta luomma yhteiskunti, mukas rauhaisasti vielä
      - jytkijät kivvee kumartajat

• Anonyymi

Oikea JUMALAMME ei koskaan kivety HÄN elä joka hetkessä aina ja iankaikkisesti, on elämän yläpitäjämme, miks jotkut ovat sit haksahtaneet kiven ympärillä juokseen

• Anonyymi

Voiskin kysyä mitä kivivi huokuu ja miten siemen itää kivenmurikassa

• Anonyymi

Näin meidän muslimien ei tule toimia. Meidän velvollisuus on ajaa muslimi seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja vapauttaa naiset takapajuisesta islamin harjoittamisesta. Me muslimit väriin katsomatta olemme hyvin patriarkaalisia, mutta me voimme voittaa muut taistelemalla oikeudet omille sorretuille vähemmistöillemme naisille ja seksuaalivähemmistöille heidän ihmisoikeudelle kuuluvat oikeutensa.

• Anonyymi

Islam ei ole ees nuppineulan päänkään piste, vaan on aivan tyhjyyttä kaikki.

MATKA MAAILMAN LAIDALLE
      https://www.youtube.com/watch?v=xL8spRMy_JQ

Oli hyvä havainto verrata maahan näkyvää avaruutta laivalta näkyvää merta. Sillä olen perustellut maan pallomaisuutta litteämaauskovaisille.

Siis islam on täysi lätty, mitään näkyväisyyttä ei siinä ole elämälle.

• Anonyymi

ELÄMÄ ON ENEMMÄN KUIN UNIVERSUMI

Päivän Sana
      15.01.25

Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle! Matt. 3:2

Johannes Kastajan saarna on väkevä. Ei riitä, että siivotaan tupakat nurkkaan ja jätetään kiroilematta jääkiekko-ottelussa. Tällaisen siivoamisen ihminen voi tehdä ilman Vapahtajaakin. On käännyttävä kokonaan toiseen suuntaan. Kun ennen kuljettiin etelään, otetaan suunnaksi pohjoinen. Kun ennen laitettiin toivo omiin yrityksiin, nyt mennään Vapahtajan luo saamaan kaikki. Sinne voi tuoda vain syntinsä ja syyllisyytensä, sillä suunnan kääntyessä ei ole muuta. Vastineeksi saadaan lahjaksi puhtaus ja pyhyys Vapahtajan haavoitettujen käsien alla. Se on Jeesuksen omaa puhtautta, joka luetaan ihmisen hyväksi. Kääntyvä luulee tulevansa tuomarin eteen, mutta kuuleekin armon vakuutuksen: sinun syntisi on annettu sinulle anteeksi. Jeesuksen läheisyydessä jokainen tehty synti palaa poroksi ja väärä kääntyy suoraksi.

• Anonyymi

Ihan samaa on tehty kristilliseltä pohjalta. Ja juuri lapsille. Jos nyt ei ruoskita, niin ei paljon muutakaan. Lapsi ei uskomisia tarvi vaan turvalliset vanhemmat. Väkivaltaiset papit ovat itse niitä lapsena henkisesti tai fyysisesti pahoinpideltyjä. Elävät uskontonsa pimeydessä. Ihan sama mikä on uskonto tai aate.

• Anonyymi

Päivän sana
        15.1.2025

Raamatunteksti(t)
        Kirje Titukselle 3
        4Mutta kun Jumalan, meidän pelastajamme, hyvyys ja rakkaus ihmisiä kohtaan tuli näkyviin, 5hän pelasti meidät, ei meidän hurskaiden tekojemme tähden, vaan pelkästä armosta. Hän pelasti meidät pesemällä meidät puhtaiksi, niin että synnyimme uudesti ja Pyhä Henki uudisti meidät.

• Anonyymi

Siellä kukkii niin kaunis puu - Sirkka-Liisa Kosonen, Daniela Penttilä & Tino Portnoj
        https://www.youtube.com/watch?v=JQ_z6qgCgJg

Mielen taivas, elikkä mielin taivastie on aina ollut ja tulee olemaan
        KAIKKI MUU ON VAIN HETKELLISTÄ

• Anonyymi

Maassa maan tavalla. Ugh

• Anonyymi

VALTAAJAT PYRKIVÄT KAIKEN SITOMAAN HYÖKKÄÄJÄ EEPOKSENSA JÄRJESTYKSIIN VAPAAN ELÄMÄN HÄVITTÄMÄLLÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11051
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3668
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      249
      2528
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      26
      2505
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1810
    6. 201
      1308
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1244
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1079
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1019
    Aihe