Katsoin ohjelman Sudanin koraanikouluista. Niissä lapset pakotetaan oppimaan koraania ruoskimalla, kahlehtimalla, siellä tapahtuu raiskauksia. Varsinainen rauhan uskonto. Kertokaa, kuinka monta teistä on pahoinpidelty uskonnon varjolla jossain muussa koraanikoulussa? Saiko se teidät rakastamaan Allahia? Päämäärä on pelko ja alistuminen.
"Matt. 25:Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle"
"Matt. 18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."
Samanlaista väkivaltaa tapahtuu myös suomalaisissa seurakunnissa ja uskonalahkoissa.
Edellinen kirjoitukseni poistettiin. Miksi? Tämähän on totuus.
Koraanikoulut
14
220
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut, artikkelisi sai huiman 4 vrk iän.
- Anonyymi
Ei suomalainen elä noitten kanssa ei pätkääkään, koskaan emme tule noiten kanssa sinuiksi valtaan pyrkijöitten turhanhuutajien, on vain opittava miten voimme elää noista erillämme
- Anonyymi
Lahkolaisten aivopesua jihadismia varten, eiks Pekka vie oikeita aapisia luettavaksi?
- Anonyymi
Kaiki konsteih nääi pyrkivä kaaosta luomma yhteiskunti, mukas rauhaisasti vielä
- jytkijät kivvee kumartajat - Anonyymi
Oikea JUMALAMME ei koskaan kivety HÄN elä joka hetkessä aina ja iankaikkisesti, on elämän yläpitäjämme, miks jotkut ovat sit haksahtaneet kiven ympärillä juokseen
- Anonyymi
Voiskin kysyä mitä kivivi huokuu ja miten siemen itää kivenmurikassa
- Anonyymi
Näin meidän muslimien ei tule toimia. Meidän velvollisuus on ajaa muslimi seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja vapauttaa naiset takapajuisesta islamin harjoittamisesta. Me muslimit väriin katsomatta olemme hyvin patriarkaalisia, mutta me voimme voittaa muut taistelemalla oikeudet omille sorretuille vähemmistöillemme naisille ja seksuaalivähemmistöille heidän ihmisoikeudelle kuuluvat oikeutensa.
- Anonyymi
Islam ei ole ees nuppineulan päänkään piste, vaan on aivan tyhjyyttä kaikki.
MATKA MAAILMAN LAIDALLE
https://www.youtube.com/watch?v=xL8spRMy_JQ
Oli hyvä havainto verrata maahan näkyvää avaruutta laivalta näkyvää merta. Sillä olen perustellut maan pallomaisuutta litteämaauskovaisille.
Siis islam on täysi lätty, mitään näkyväisyyttä ei siinä ole elämälle. - Anonyymi
ELÄMÄ ON ENEMMÄN KUIN UNIVERSUMI
Päivän Sana
15.01.25
Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle! Matt. 3:2
Johannes Kastajan saarna on väkevä. Ei riitä, että siivotaan tupakat nurkkaan ja jätetään kiroilematta jääkiekko-ottelussa. Tällaisen siivoamisen ihminen voi tehdä ilman Vapahtajaakin. On käännyttävä kokonaan toiseen suuntaan. Kun ennen kuljettiin etelään, otetaan suunnaksi pohjoinen. Kun ennen laitettiin toivo omiin yrityksiin, nyt mennään Vapahtajan luo saamaan kaikki. Sinne voi tuoda vain syntinsä ja syyllisyytensä, sillä suunnan kääntyessä ei ole muuta. Vastineeksi saadaan lahjaksi puhtaus ja pyhyys Vapahtajan haavoitettujen käsien alla. Se on Jeesuksen omaa puhtautta, joka luetaan ihmisen hyväksi. Kääntyvä luulee tulevansa tuomarin eteen, mutta kuuleekin armon vakuutuksen: sinun syntisi on annettu sinulle anteeksi. Jeesuksen läheisyydessä jokainen tehty synti palaa poroksi ja väärä kääntyy suoraksi. - Anonyymi
Ihan samaa on tehty kristilliseltä pohjalta. Ja juuri lapsille. Jos nyt ei ruoskita, niin ei paljon muutakaan. Lapsi ei uskomisia tarvi vaan turvalliset vanhemmat. Väkivaltaiset papit ovat itse niitä lapsena henkisesti tai fyysisesti pahoinpideltyjä. Elävät uskontonsa pimeydessä. Ihan sama mikä on uskonto tai aate.
- Anonyymi
Päivän sana
15.1.2025
Raamatunteksti(t)
Kirje Titukselle 3
4Mutta kun Jumalan, meidän pelastajamme, hyvyys ja rakkaus ihmisiä kohtaan tuli näkyviin, 5hän pelasti meidät, ei meidän hurskaiden tekojemme tähden, vaan pelkästä armosta. Hän pelasti meidät pesemällä meidät puhtaiksi, niin että synnyimme uudesti ja Pyhä Henki uudisti meidät. - Anonyymi
Siellä kukkii niin kaunis puu - Sirkka-Liisa Kosonen, Daniela Penttilä & Tino Portnoj
https://www.youtube.com/watch?v=JQ_z6qgCgJg
Mielen taivas, elikkä mielin taivastie on aina ollut ja tulee olemaan
KAIKKI MUU ON VAIN HETKELLISTÄ
- Anonyymi
Maassa maan tavalla. Ugh
- Anonyymi
VALTAAJAT PYRKIVÄT KAIKEN SITOMAAN HYÖKKÄÄJÄ EEPOKSENSA JÄRJESTYKSIIN VAPAAN ELÄMÄN HÄVITTÄMÄLLÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070