Murskan uimapaikka

Anonyymi

Pitäisi Ypäjällä pitkään asuneena tämmöset tietää, mutta kun ei ole tullut uimistakaan harrastettua. Oon ehkä kerran pari käynyt kääntymässä
Mutta onko Murska luonnon muovaama monttu vai entinen murskelouhos niinku nimestä voisi päätellä? Sen tiedän ja sen näkee heti, että Piilikangas ja Kulju on kaivettuja. Mä olen kuullut, että Murska olisi luonnon muovaama ja sen olen oppinut ettei kaikki aina mene oletetun logiikan mukaan, vaan taustalla voi olla muu tarina.

Ihan kelpo munkkikahvit tuli juotua, mutta munkeissa pikkusen hiivainen jälkimaku.
Aika kunnianhimoiset suunnitelmat on, mutta hienoa kun joku yrittää - onnea ja menestystä 👍 Vaihtelua aakkospaikoille ja muille vastaaville. Itse arvostan noissa paikoissa niiden viileyttä (lämpö 😩😣😳), ja täytetyt leivät ja kahvileivät yleensä hyviä &tuoreita, mutta sen sijaan pikaruoka yleensä paljon parempaa näissä pienemmissä paikoissa. Ehkä varjopaikkoja saisi olla jonkin verran, mutta ehkäpä niitä onkin tarkoitus tehdä.

lajijasuris

17

6383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieressä kulkevaan maantiehen otettiin aikoinaan mursketta.

      • Anonyymi

        Jaa vai sillai, tosi pieni monttu semmoseen urakkaan ja ylipäänsä muutekin. Toki on jo aikaa tien teosta ja sillon toiset systeemit. Mieluummin vois kuvitella tommossen jonkun yksityiskäyttöön tai pienehköön myyntiin.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Murska on mielestäni aika "kolkko" paikka. Kai ne kalliot sen tekevät? Jotain pehmentävää pitäisi saada kioskin lisäksi, joka myös sopisi siihen yleiseen maisemaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tästä. Tuskin vanhat tunnetut artistit uintimahdollisuuden lisäksi jaksaa tarpeeksi vetää. Pienenä ihmeenä pidän kyllä jo sitäkin , että Podedat sun muut edes tulevat tämmöseen paikkaan. Covid varmaan edesauttanut eli haalitaan pienempiä tapahtumia paremman puutteessa.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Huh, saas nähdä, millainen liikennesumppu- ja yleinen hässäkkä tulee olemaan Paratiisissa, kun bileet alkavat? :/

      • Anonyymi

        Kohta bileet alkavat. Toivottavasti kaikki menee hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta bileet alkavat. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

        Oliko hyvät bileet?

        Toivottavasti ja niin myös jatkossa ettei tästä tule joku tähdenlento. On fantastista, kun joku jaksaa tämmösiä ideoida tuppukylässä. Se tässä vaan vähän on, että kunnan omistuksessahan Murska on ja niin myös investoinnit. Mutta on se hyvä, ku rahaa riittää muuallekin kuin Hepo-opistoon. On sanottu, että sinne voi lapioda vaikka miten paljon, sillä kaikki tulee takaisin Ypäjän tunnettuuden ja tänne tulevien ihmisten ym. johdosta. Mikähän tässä mahtaa ollakaan se oikea totuus ts. minkä verran se on tuonut aitoja lisäarvoa, toimeliaisuutta ja veroeuroja sen päälle mitä on mennyt.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Miten siellä tapahtumissa pysäköinti toimii? Täytyykö se jättää johonkin kauas ja tulla bussilla? Jos näin niin se on iso miinus.

    • Anonyymi

      Murskaankin lapioitu kunnan rahaa urakalla, mitäs siitä kun sitä on.

      • Anonyymi

        Kenes rahaa sit pitäis, ku kunta sen omistaa?


    • Anonyymi

      Mikä tää juttu on mitä Murskan paratiisin fb sivuilla lukee Jokioisten leipään liittyen?

      • Anonyymi

        Eikä ole tainnut tulla uutta päivitystä. En pääse taas millekään face-sivulle.
        Jotenkin kummastuttaa juttu. Nimittäin miten Leipä edes luulee kyseiseltä pienyrittäjältä löytyvän rahaa tämmösiin. Lähinnä tulis mieleen että Murska olis jättänyt normitilauksen maksamatta. Mutta ei tämäkä sovi ajatukseen

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole tainnut tulla uutta päivitystä. En pääse taas millekään face-sivulle.
        Jotenkin kummastuttaa juttu. Nimittäin miten Leipä edes luulee kyseiseltä pienyrittäjältä löytyvän rahaa tämmösiin. Lähinnä tulis mieleen että Murska olis jättänyt normitilauksen maksamatta. Mutta ei tämäkä sovi ajatukseen

        lajijasuris

        No minä näin päivityksen Suomessa,eikä se paljoakaan avannut asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä näin päivityksen Suomessa,eikä se paljoakaan avannut asiaa.

        No joo se on sittemmin tullut ja luin just. Nyt selkis miksi se tuntui aluksi niin tosi kummalle, mutta en voi ymmärtää Jokioisten Leivän motiiveja moiseen!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole tainnut tulla uutta päivitystä. En pääse taas millekään face-sivulle.
        Jotenkin kummastuttaa juttu. Nimittäin miten Leipä edes luulee kyseiseltä pienyrittäjältä löytyvän rahaa tämmösiin. Lähinnä tulis mieleen että Murska olis jättänyt normitilauksen maksamatta. Mutta ei tämäkä sovi ajatukseen

        lajijasuris

        Kummallisemmaksi menee vaan...silmiini osui Jokioisten leivän päivitys aiheesta
        Kaupan kohteena on ilmeisesti ollut kertakäyttöhanskat. Montakohan paria ?Sen takia vakuus takavarikko.Mitä hittoa..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo se on sittemmin tullut ja luin just. Nyt selkis miksi se tuntui aluksi niin tosi kummalle, mutta en voi ymmärtää Jokioisten Leivän motiiveja moiseen!

        lajijasuris

        Ainakin minä olen saanut sen kuvitelma että Murskan yrittäjä on myynyt priimoina joitakin käyttökelvottomia hanskoja Jokioisten leivälle. Siksi omaisuus takavarikossa ja uuden tiedon valossa mikä lukee FL näyttää siltä että on ollut aihettakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minä olen saanut sen kuvitelma että Murskan yrittäjä on myynyt priimoina joitakin käyttökelvottomia hanskoja Jokioisten leivälle. Siksi omaisuus takavarikossa ja uuden tiedon valossa mikä lukee FL näyttää siltä että on ollut aihettakin.

        Voi voi sentään jos todella noin!

        asiasta toiseen, kun tuli nyt mieleen...
        Kuulemma joulupukki asuu Murskasta noin kilsa Forssaan päin, ja kuka mahtaakaan olla tämä joululumuori...?
        Kuka muu saa kodin ja työpaikan välisistä ajoista ns. täyden km-korvauksen - ei kukaan!

        lajijasuris


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe