Saunaseuraa Saimaalla

Anonyymi

Olimme vaimoni kanssa viettämässä kesälomaa Saimaan saaressa ja kun keli oli taas sateinen ja kolea, oli meillä sauna lämpiämässä jo iltapäivästä. Naapurin nuori-isäntä sattui, kuinka ollakaan, soutamaan saaren ja mantereen välisestä salmesta juuri kun olin kantamassa vesiä saunaan. Huikkasin Janille että jos kelpaa niin vajaan tunnin päästä olisi bastu lämmin, tule ihmeessä löylyihin. Hän tuumi että voisi hyvin tullakin, vaimo kun tulee lasten kanssa vasta parin päivän päästä mökille.
Sauna lämpeni ja juuri kun olimme menossa löylyihin karahti tervattu savolaismallinen soutuvene laituriin. Jani kampesi itsensä laiturille ja näki kun vaimoni vilahti saunaan. "Tuota, ootetaanko me vuoroamme, vai mikä on teillä tapana?" Eiköhän me mahduta kaikki samoille lauteille sanoin ja nakkasin hänelle pyyhkeen. "Jaa, no jos te olette asian kanssa ok, niin miksi ei." tuumi hän. Hetken päästä myös Jani ehti lauteille, vaimoni istui keskellä, minä omalla paikallani seinän vieressä. Hän oli hiukan hämmentynyt ja kysyi että tähänkö tuota hän nyt sitten... Vaimoni tuumi että jos et ihmistä pelkää niin istu siihen vaan. Vaimoni on 45v, ihan kohtuu mitoissa, eikä ole koskaan vartaloaan hävennyt. Jotenkin tunnelma oli vaivaantunut, Jani ei oikein tiennyt mihin olisi silmänsä laittanut, joten vaimoni otti aloitteen ja taputti Jania paljaalle reidelle, sanoen että ei tässä ole mitään erikoista, me saunotaan usein ihan sekaporukalla.
Minä sanoin seinän vierestä että katsele vaan rouvan rintoja jos haluat, ei ne siitä kulu. Ajan kanssa Janikin rentoutui, välistä käytiin uimassa ja huomasin hänen katselevan vaimoni ajelua jalkoväliä. Tosin vaimoni silmäili myös Janin aika isoa elintä, ihan mielellään.. Joimme muutaman oluen siinä saunoessa, juttelimme joutavia, ja kun tuli aika lopettaa löylyt, vaimoni meni pesulle ensimmäisenä. Saunamme on aika pieni, joten pesu tapahtuu siinä löylyhuoneessa, ja pakko sanoa että Janilla oli aika hyvät näkymät vaimooni joka huuhteli itseään ihan siinä Janin silmien edessä. Vaimoni katsoi minua ja pyysi että joku voisi pestä hänen selkänsä, tiesin oitis mitä hän oli vailla ja vinkkasin Janille että kun hän nyt on siinä lähempänä niin et viitsisi kuurata rouvan selkää. Oletteko te nyt ihan varmoja hän kysyi, ja kun me molemmat nyökättiin, niin hän parin oluen rohkaisemana kapusi alas lauteilta ja otti tarjotun sienen käteensä. Alkoi aika varovainen selänpesu... Kun hän pääsi pakaroille asti, alkoi jalkovälikin reagoimaan tilanteeseen ja vaimoni tunsi kuinka Janin elin hipaisi aina välillä hänen reisiään... Minä katselin tapahtumia ylälauteilta ja pikkuhiljaa runkkailin kovenevaa elintäni. Vaimoni liikautteli itseään hiukan, saaden tuon kalun osumaan milloin reisiin, milloin pimpin huulille, se nimittäin oli jo ihan täydessä seisokissa. "Annas kun minä pesen sinut" sanoi vaimoni Janille ja alkoi saippuoida tämän nuorta vartaloa, pahemmin kalua väistämättä. Jani oli jo silloin, tietysti, älynnyt homman juonen, ja ilmeisesti hänellä ei ollut mitään sitä vastaan. Samalla kun vaimoni pesi hänen kaluaan hän varovaisesti hieroi vaimoni rintoja. Vaimoni tuumi että eiköhän pesut ole nyt tässä, käydään järvessä huuhtomassa saippuat jatketaan tuolla tuvassa. Menkää vaan sanoin, minä pesaisen ja tulen perässä.
Kuulin tuvan oven käyvän ja odottelin aikani, kävin vielä kerran uimassa ja menin sisään. Näky oli aika kiihottava, vaimoni oli kietonut itsensä mökkinaapurin nuoren vartalon ympärille, suuteli tätä kiivaasti ja hän hieroi vaimoni rintaa kädellään. Istahdin penkille katselemaan kuinka tilanne kehittyy. Hetken nyhjättyään vaimoni kääntyi selälleen sängylle, avasi jalkansa ja pyysi Jania nuolemaan häntä. Jani katsoi minua kysyen, ja kun nyökkäsin hyväksyen niin hän kääntyi vaimoni jalkoväliin ja alkoi nuolemaan vaimoani. Ei mennyt montaakaan minuuttia kun kuulin tutun vaikerruksen vaimoni suusta, tiesin että hän sai taas nopean orkun , hän on siinä suhteessa aika helppo.. Toivuttuaan hän otti Jania elimestä kiinni ja pyysi tätä sisäänsä. Jania ei tarvinnut kahdesti käskeä, hän kohottautui hiukan ja työnsi elimensä syvälle vaimoni sisään. Hän aloitti rauhallisen nainnin, katselin kuinka vaimoni rinnat liikkuivat työntöjen tahdissa ja kuinka hän nautti saadessaan tuon nuoren elimen sisäänsä. Hän painoi Janin pään rinnoilleen ja pyysi tätä imemään tissejään, Jani teki työtä käskettyä ja otti vaimoni nännin suuhunsa, jatkaen kiihtyvällä tahdilla naimista. "Oi kun sulla on ihana pillu" hän huohotti ja vaimoni kiitti kiihkeällä suudelmalla, sanoen, "Nuole taas vähän kulta" Jani pudottautui sängyn viereen ja levitti vaimoni jalat alkaen nuolla vaimoni nesteistä valuvaa pimppiä. Ja taas, selkä köyristyi, huulilta purkautui tuo ihana vikinä, hän laukesi taas. "Upea pillu" sanoi Jani ja työnsi elimensä pohjaan asti. Vaimoni kurotti kätensä Janin kasseille, tämä sanoi ettei kestä enää kauaa. "Anna tulla vaan, kyllä me ehditään ottaa uusinta vielä, ei ole kiirettä".... Ja hän laukesi valittaen vaimooni.
-Pasi-

15

9937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilta jatkui koko lailla samoissa merkeissä. Vetäydyttyään vaimostani Jani jäi hänen vierelleen ja jatkoi vaimoni rintojen hyväilyä. Vaimoni huokaisi tyytyväisenä ja tarjosi jalkoväliään minulle nuoltavaksi. Levitin hänen jalkansa, avasin pimpin sormillani ja katsoin kuinka paksu, valkoinen noro valahti päiväpeitolle. Asetin suuni vaimoni alahuulille ja nuolin ja imin pimpin puhtaaksi. Maku oli ihana. Samalla katselin kuinka vaimoni suuteli Jania hellästi ja hyväili samalla tämän kiveksiä kädellään.
      Juttelimme leppoisasti hetken, ja joimme lasit viiniä. Vaimoni asetti päänsä Janin litteälle, lihaksikkaalle vatsalle ja katseli läheltä tuota kivan kokoista penistä joka oli hetki sitten ollut hänen sisällään... Hän aukaisi suunsa ja otti terskan hellästi huuliensa väliin imien sitä silmät kiinni. Toinen käsi hyväili vieraamme sisäreittä. Ja katso, ihme tapahtui, Janin elin kävi taas kovaksi. Täytyy kyllä kehua vaimoni taitoja, harvalla on tuon naisen käsissä kalu pehmeänä pysynyt... Vaimoni katseli Jania, tämä hymyili kuin Hangon keksi ja kehui vaimoni taitoja. Vaimoni kiitti, runkkasi seisovaa kalua hellästi ja nousi sitten hajareisin Janin päälle. Hän ohjasi tämän sisäänsä ja aloitti hitaan keinunnan. Elin upposi syvälle, vaimoni huokaili ja tunnusteli tuota isoa, nuorta kalua sisällään. "Voi luoja kun tuntuu ihanalta" hän sanoi. Jani työnteli rauhallusesti elintään vaimooni. He rakastelivat kiireettä, suudellen, halaten ja asentoa vaihtaen. Kerta kerran jälkeen hän työnsi kalunsa vaimoni pimpin pohjaan asti ja aina pääsi ihastunut kirahdus lasteni äidin suusta. Hän tarjosi nuorukaiselle rintansa imettäväksi ja hieroi klitoristaan. Ei kestänyt enää kauaa, kohta kuului taas tuttu vaikerrus kun hän sai. Kolmannen kerran Janin käsittelyssä. Hetken hengähdettyään, Jani edelleen sisällään, hän hän nousi, kävi miehen vierelle ja alkoi runkkaamaan tuota ihanaa , nesteistä kiiltävää penistä. Runkaten, nuollen ja imien hän sai Janin laukeamaan voihkaisten rinnoilleen. Pitkät purskeet spermaa ryöpsähtivät vaimoni rinnoille ja vaimoni hieroi helläst pehmenevää kalua märkiin tisseihinsä... Oli upea kokemus, Jani oli tyytyväinen ja vaimoni tunsi itsensä naiseksi. Jani jäi meille yöksi, nukuimme alasti kaikki samassa sängyssä, vaimoni siinä keskellä. Sain itsekin viettää hetken vaimoni sisällä, työntelin kaluani tuossa valuvan märässä pimpissä ja huokaisten laukesin hänen sisälleen.
      Aamulla heräsin siihen että tuo kaksikko oli taas lusikassa, Jani kahvaa myöten vaimossani.
      -Pasi-

    • Anonyymi

      Kun tämä oli tositarinoissa, niin minäkin jatkan omalla Saimaa-muistollani. Oltiin tyttöystävän, nykyisen vaimon kanssa pienen saaren kalliopoukamassa. Ja ilkosillaan, juuri käyneet uimassa, ryhtymässä kahvinkeittoon, kun poukaman suulle tupsahti kaksi kanoottia, molemmissa noin kolmekymppiset miehet. Hekin sanoivat etsivänsä kahvittelupaikkaa. Sopiihan tänne, sanoin, ja vilkaisin vaimoon, jonka ilme ei värähtänyt. Miehet nykäisivät kanootit rantaan ja toivat nuotiolle omat eväspussinsa. He olivat Mikkelistä, Savon prikaatin kapiaisia, heittivät ystävällistä herjaa hippitukastani. Minulla oli asevelvollisuusaika parin vuoden päässä takana, joten yritin vastailla samalla kun hoitelin kahvipannua tulen äärellä. Miehillä oli shortsit, minulla ja vaimolle ei mitään paljautemme peittona, joten olihan se erikoinen asetelma, kutitti ilkeästi vatsanpohjaa. Niinhän syynissäkin ennen oltiin, kaikki näkyvillä valtiolle, tuli mieleen, kun kaadoin kahvia kuppeihin. Savu tuoksui, aurinko lämmitti ja laine liplatti. Juteltiin niitä näitä, jaettiin eväitä puolin ja toisin, ja yritin hillitä tunnemyrskyä. Mitä jos miehet jäisivät pitempään, mentäisiin kaikki yhdessä uimaan, vedettäisiin pitkää tikkua. – Niin, mitähän olisi tapahtunut, jos miehet olisivat riisuneet shortsinsa (”tasapuolisuuden nimissä”), iskeneet iloisesti silmää, vaimo asettunut häpeämättä katseltavaksi (kuinka ylpeä hänestä siinä olinkaan) ja minulla alkanut holtittomasti seistä (se ei tainnut olla kovinkaan kaukana). Tästä muistosta on minulle iloa tänäkin päivänä.

      • Anonyymi

        Meidänkin mökkisaaremme on melontareitin varrella ja useammin kuin kerran on kanoottiporukka melonut mantereen ja saarenmme välistä kun olen vaimoni kanssa ollut alasti rannalla. Emme ole antaneet heidän häiritä itdeämme eivätkä he muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole siihen kehdanneet jäädä kuikuilemaan. Yksi Ruotsalaispariskunta oli, ainakin puheittensa mukaan, tipahtanut kartalta joten he rantautuivat kalliolle. Näytin heille missä he ovat ja juttelimme hetken. Kiva pariskunta, 3-kymppisiä ja ainakin isännän katse harhaili monesti vaimoni suuntaan, tämä kun makoili siinä patjalla auringon paisteessa. No, se ei siitä sen edemmäksi mennyt, he kiittivät avusta ja kapusivat inkkariinsa ja jatkoivat matkaa. Sikäli harmittaa vìeläkin, parinvaihto heidän kanssaan olisi ainakin minulle kelvannut, pieni ja hoikka tummatukka oli sen parin nainen. Varmasti olisi ollut kivaa vaihtelua...
        -Pasi-


    • Anonyymi

      tarinan kerronta onnistuu mutta aisuruudesta miinukset

      • Anonyymi

        Miksi siitä miinuksia? Eikös täällä kukin taaplaa tavallaan? Sitten olisi eri asia jos tyrkyttäisin elämäntapaamme muille.
        -Pasi-


      • Anonyymi

        Mikäs siinä asiassa on vikana. Aviomiehenä olen ilahtunut, onnellinen, että kävi niin kuin kävi. Saimaan saaressa ei oltu, mutta Puulalla, lapset pieniä, alakouluiässä, kun viikonloppuvieraamme hämyisässä kesäyössä, saunomisen ja hauskan illan päälle makasi vaimoani niin himokkaasti ja häikäilemättä kuin miehen siinä pitääkin. Vaimo räknäsi päiviään ja tuli kirkkain silmin siihen tulokseen, että voisimme antaa vieraan siementää. Se kauhistutti niin että jalat oli mennä alta. Ja hävetti, aviomiehenä. Sillä olin minäkin vaikuttunut vieraamme paljaista pakaroista, tuuheista mustista munakarvoista kullin ympärillä, täytyy tunnustaa. Sille tunnemyrskylle, jonka sinä yönä koin, näkijänä ja tekijänä, ei taida löytyä kielestä sanaa. Pitäisikö sellainen keksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä asiassa on vikana. Aviomiehenä olen ilahtunut, onnellinen, että kävi niin kuin kävi. Saimaan saaressa ei oltu, mutta Puulalla, lapset pieniä, alakouluiässä, kun viikonloppuvieraamme hämyisässä kesäyössä, saunomisen ja hauskan illan päälle makasi vaimoani niin himokkaasti ja häikäilemättä kuin miehen siinä pitääkin. Vaimo räknäsi päiviään ja tuli kirkkain silmin siihen tulokseen, että voisimme antaa vieraan siementää. Se kauhistutti niin että jalat oli mennä alta. Ja hävetti, aviomiehenä. Sillä olin minäkin vaikuttunut vieraamme paljaista pakaroista, tuuheista mustista munakarvoista kullin ympärillä, täytyy tunnustaa. Sille tunnemyrskylle, jonka sinä yönä koin, näkijänä ja tekijänä, ei taida löytyä kielestä sanaa. Pitäisikö sellainen keksiä?

        Tuosta tuli mieleen ensimmäinen kerta kun näin vieraan makaavan vaimoni, paljaalla mies pani ja voi voi miten himokkaasti syöksi lastinsa vaimoni sisään. Olimme tuolloin kolmekymppisiä ja varmoilla päivillä mentiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen ensimmäinen kerta kun näin vieraan makaavan vaimoni, paljaalla mies pani ja voi voi miten himokkaasti syöksi lastinsa vaimoni sisään. Olimme tuolloin kolmekymppisiä ja varmoilla päivillä mentiin.

        Ensimmäinen kerta jää kyllä mieleen, on se niin väkevä kokemus. Meillä ainakin oli. Vaimoani jännitti ihan älyttömästi kun ensimmäinen vieras touhusi jalkojensa välissä. Tuntui kyllä kuulemma ihan hyvältä, mutta ujouttaan piti silmänsä kiinni koko aktin ajan. Kaveri aloitti nuolemalla, minun toiveestani jatkoi sitten yhtymällä vaimooni. Ensin lähetyssaarnaajassa ja sitten otti vaimoni takaapäin. Lopuksi hän nosti vaimoni päälleen ja laukesi syvälle sisään. Hetken lepäsivät, kunnes pyysin vaimoani ottamaan suihin, sitä mies ei kestänyt kuin hetken ennen kuin laukesi vaimoni rinnoille. Oli ihan kiva ensi kokemus, ollaan monesti sitä muisteltu ja tämä kaveri on nykyään yksi vaimoni vakkareista.
        -Pasi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kerta jää kyllä mieleen, on se niin väkevä kokemus. Meillä ainakin oli. Vaimoani jännitti ihan älyttömästi kun ensimmäinen vieras touhusi jalkojensa välissä. Tuntui kyllä kuulemma ihan hyvältä, mutta ujouttaan piti silmänsä kiinni koko aktin ajan. Kaveri aloitti nuolemalla, minun toiveestani jatkoi sitten yhtymällä vaimooni. Ensin lähetyssaarnaajassa ja sitten otti vaimoni takaapäin. Lopuksi hän nosti vaimoni päälleen ja laukesi syvälle sisään. Hetken lepäsivät, kunnes pyysin vaimoani ottamaan suihin, sitä mies ei kestänyt kuin hetken ennen kuin laukesi vaimoni rinnoille. Oli ihan kiva ensi kokemus, ollaan monesti sitä muisteltu ja tämä kaveri on nykyään yksi vaimoni vakkareista.
        -Pasi-

        Ensimmäisestä kerrasta jäi myös mieleen kuinka kumia piti käyttää mutta sitten himot saivat vallan ja sitten itsekkin suostuin siihen että vieras on yhdynnässä vaimoni kanssa paljaana, huh, huh sitä menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisestä kerrasta jäi myös mieleen kuinka kumia piti käyttää mutta sitten himot saivat vallan ja sitten itsekkin suostuin siihen että vieras on yhdynnässä vaimoni kanssa paljaana, huh, huh sitä menoa.

        Meillä rouva ottaa aina paljaan, jos vaan suinkin mahdollista.
        -Pasi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä rouva ottaa aina paljaan, jos vaan suinkin mahdollista.
        -Pasi-

        Yhdynnän jälkeen vaimo katsoi minua ja sanoi, sinne meni vieras lasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisestä kerrasta jäi myös mieleen kuinka kumia piti käyttää mutta sitten himot saivat vallan ja sitten itsekkin suostuin siihen että vieras on yhdynnässä vaimoni kanssa paljaana, huh, huh sitä menoa.

        Ihanan hyvännäköisen vaimoni kanssa pääsimme yhteisymmärrykseen siitä, että voisimme kokeilla retkiä alueille, joissa emme ole ennen olleet.

        Minun toivomukseni oli, että halusin vaimoni rakastelevan toista miestä. Että, jatkoin houkuttelua, jalomielisesti antaisimme vieraan kokeilla, miltä tuntuisi, kun avioliitossa tavoille oppinut, alaston, hymyilevä nainen uskaltaa todella olla nainen.

        Asiaa mietittyään vaimo sanoi, että se voisi olla hänenkin toiveensa. Mutta mistä sellaisen miehen tapaisimme?

        Netti-ilmoituksen kautta, vastasin. Niin saimme yhteyden "Kaleviin", eikä hän mikään hassumpi kalevi ollutkaan. Aloitimme tuiki rauhallisesti iltakahvien merkeissä, ja kun oli sopivasti lauantai, sauna lämpeni. Olimme sopineet, e.ttä menisimme Kalevin kanssa saunaan ja vaimo jää sillä aikaa pohtimaan omaa päätöstään.

        Siellä me istumme lauteilla, hieman ujoina poikina, kun emme vielä tiedä, miten tässä käy, tuleeko vaimo perässä vai vieraalle pakit. Vähän väkinäistä oli jutustelu siinä epätietoisuuden tilassa. Mutta sitten kuului ääniä, ovi narahti ja löylyhuoneeseen astui vaimo koko kypsän naisen paratiisillesssa komeudessaan, hyväksyvä odotuksen hymy huulillaan.


    • Anonyymi

      Vietimme lomaviikkoa taas saaressa ja olin kutsunut jonkun aikaa sitten eronneen kaverimme kylään. Vaimoni otti aurinkoa hiukan etäämpänä rannalla, minä ja Arto istuimme kylmien oluiden kanssa mökin kuistilla. Turisimme niitä näitä ja paransimme maailmaa. Rouvani vilkaisi suuntaamme, huomasi ne bisset ja huikkasi että "tulkaa tekin tänne ja tuo Pasi samalla minulle lasi valkkaria". Hain lasillisen Chablis'ta ja nyökkäsin Artolle että mennään. Otin mukaan myös pari vilttiä, jotta mahtuisimme kaikki. Arto hiukan katseli minua kun huomasi vaimoni olevan alasti, mutta kun minäkin riisuin shortsini ja bokserit niin asettui viltille, vaimoni vierelle. Vaimoni tuumi Artolle että jos häntä ei häiritse niin hän ottaa aurinkoa rajatta, toki Artoin voi heittää vaatteensa turhina, lämmin päivä. Oluen, ja maisemien, rohkaisemana Artokin uskaltautui riisumaan vaatteensa ja asettui taas selälleen viltille. Juteltiin jotain ja sitten livahdettiin kalliolta järveen. Huomasin, kun vaimoni kipusi rantakalliolle, että hänen takana tuleva kaverini sai aika messevät näkymät vaimoni jalkoväliin, suoraan takaapäin. Ja terveen miehen kroppa reagoi välittömästi. Aika iso penis alkoi pyrkiä pystyyn ja vaikka Arto koitti sitä peitellä, ei se jäänyt vaimoltani huomaamatta. Hän väläytti ison hymyn ja sanoi "elä turhaan ujostele, kaunishan se on". Kävimme taas makuulle, vaimoni katseli Artoa ja mitään sanomatta hipaisi tämän elintä. Joka vastasi nytkähtämällä. Sanoin että anna vaimon helpottaa sun oloa, se on ihan okei. "Oletko tosissasi?" hän kysyi. Juu juu ota ihan iisisti, nauroin. Vaimoni avasi suunsa ja upotti seisovan elimen suuhunsa, imi hetken, hieroi kasseja ja katseli kun Arto nautti silmät kiinni. "Et ole vissiin hetkeen saanut?" hän kysyi. Arto ei vastannut. Vaimoni nousi, asettui hajareisin Arton päälle ja hitaasti upotti tämän kovan kalun sisäänsä. Molemmat huokasivat nautinnosta. "Tuntuupa hyvältä" sanoi vaimoni. Hän aloitti hitaan ratsastamisen ja näin Arton ilmeestä että vaimoni käytti bravuuriaan, lantionpohjan lihaksia joilla hän lypsi Arton kalua. Arto huokaili ja hamusi vaimoni rinnat suuhunsa, vaimoni tunnusteli isoa penistä sisällään. Hetken naituaan vaimoni ehdotti että jatketaan mökissä, sänky on pehmeämpi... Hän nousi, otti Arton kädestä ja he menivät sisään. Vaimoni asettui kontilleen sängylle ja pyysi Artoa sisäänsä. Minä istuin tuoliin ja katselin runkkaillen kun vaimoni sai vierasta kalua. Arto ei pitkään kestänyt takaapäin naidessa ja kohta hän alkoi huokailla ja vaimoni kysyi haluaako hän laueta hänen rinnoilleen. Arto ynähti, vaimoni asettui polvilleen hänen eteensä ja nuolaisi pari kertaa Arton terskaa. Se riitti, vaimoni tarrasi sykkivään kaluun ja ehti juuri suunnata sen kärjem rinnoilleen kun Arto laukesi, sperma roiskahti vaimoni tisseille ja Arto voihki nautinnosta kun vaimoni hellästi hieroi pehmenevää penistä rintoihinsa. "Oi kun se tuntui hyvältä" sanoi vaimoni, "ihanan iso ja kova penis". Samalla minä laukesin syliini, näky oli ollut niin kiihottava.
      Ilta jatkui uimisen ja yhdessäolon merkeissä...
      -Pasi-

      • Anonyymi

        Ilta tosiaan jatkui, uimisen ja yhdessäolon merkeissä. Pari yhdyntääkin mahtui mukaan. Arto rakasteli vaimoani illan aikana vielä kahdesti, tai vaimoni oli toki se aloitteen tehnyt osapuoli mutta kuitenkin.
        Ensin hän pyysi Artoa nuolemaan itseään, sai siinä taas orkun ja kiipesi sitten ratsaille. Hetken ratsastettuaan hän kellahti kyljelleen, Arto siirtyi taakse ja lusikassa viettivät pitkän tovin. Vaimoni nautti kun Arton kookas elin työntyi kerta kerran jälkeen hänen sisäänsä, Arto suuteli niskaa ja kädet hyväilivät vaimoni rintoja. Vaimoni hyväili klitoristaan samalla kun Arto nai takaapäin. Molempien hengitys alkoi kiihtyä ja kun vaimoni laukesi inisten, oli Arto vetää ulos, ajatuksena kai tulla vaimoni pyllyn päälle, vaimoni tarrasi häntä lanteista ja piti elimen sisällään. Katselin sängyn laidalta kun tuo sykkivä elin pumppasi nesteet vaimooni sisälle. Hetken he lepäsivät sylikkäin, sitten vaimoni vetäytyi hänestä ja avasi minulle reitensä. Siirryin hänen jalkojensa väliin, avasin märän valuvan pimpan ja upotin kieleni syvälle vastasiemennettyyn vakoon. Putsattuani vaimoni Arton siemenestä, tartuin omaan kaluuni, runkkasin hetken ja laukesin vaimoni vatsalle.
        Olimme koko sakki aivan poikki, Arto otti vaimoni taas lusikkaan, kietoi toisen kätensä hänen rinnoilleen ja asetteli toisen käden hellästi vaimoni pimpille. Molemmat huokaisivat, sulkivat silmänsä ja nukahtivat...
        -Pasi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilta tosiaan jatkui, uimisen ja yhdessäolon merkeissä. Pari yhdyntääkin mahtui mukaan. Arto rakasteli vaimoani illan aikana vielä kahdesti, tai vaimoni oli toki se aloitteen tehnyt osapuoli mutta kuitenkin.
        Ensin hän pyysi Artoa nuolemaan itseään, sai siinä taas orkun ja kiipesi sitten ratsaille. Hetken ratsastettuaan hän kellahti kyljelleen, Arto siirtyi taakse ja lusikassa viettivät pitkän tovin. Vaimoni nautti kun Arton kookas elin työntyi kerta kerran jälkeen hänen sisäänsä, Arto suuteli niskaa ja kädet hyväilivät vaimoni rintoja. Vaimoni hyväili klitoristaan samalla kun Arto nai takaapäin. Molempien hengitys alkoi kiihtyä ja kun vaimoni laukesi inisten, oli Arto vetää ulos, ajatuksena kai tulla vaimoni pyllyn päälle, vaimoni tarrasi häntä lanteista ja piti elimen sisällään. Katselin sängyn laidalta kun tuo sykkivä elin pumppasi nesteet vaimooni sisälle. Hetken he lepäsivät sylikkäin, sitten vaimoni vetäytyi hänestä ja avasi minulle reitensä. Siirryin hänen jalkojensa väliin, avasin märän valuvan pimpan ja upotin kieleni syvälle vastasiemennettyyn vakoon. Putsattuani vaimoni Arton siemenestä, tartuin omaan kaluuni, runkkasin hetken ja laukesin vaimoni vatsalle.
        Olimme koko sakki aivan poikki, Arto otti vaimoni taas lusikkaan, kietoi toisen kätensä hänen rinnoilleen ja asetteli toisen käden hellästi vaimoni pimpille. Molemmat huokaisivat, sulkivat silmänsä ja nukahtivat...
        -Pasi-

        Heräsimme siihen kun Arto hipsi alasti ulos kuselle. Vaimoni katse oli kiinnittynyt Arton topakasti erektiossa olevaan kaluun. Hymyilin vaimolleni ja sanoin kadehtivani kaverin suorituskykyä. "Vieläköhän tuo jaksaisi kertaalleen..?" kysyi vaimoni. Koita, sanoin. Vaimo asettautui hyvään asentoon sängylle, odotti kunnes Arto tuli takaisin pyysi tätä vierelleen. "Sulla on ihana kalu...." hän sanoi ja suuteli Artoa kiihtyneesti. "Haluan sinut sisääni, tule nyt...." vaimoni oli jo aivan kuumana. Hän tarttui tuohon lemmennuijjaan ja ohjasi sen taas sisäänsä. Arto sai vaimostani esiin ihan uuden puolen. "Ihanan iso ja kova, tule syvälle kulta" huohotti vaimoni. Arto teki työtä käskettyä ja puski kaluaan vaimooni minkä pystyi. Vaimoni voihki ja Arto huohotti. Penis kirnusi vaimoni märässä pimpissä, minä runkkailin katsellessani. He vaihtoivat asentoa, Arto kävi vaimoni päälle lähetyssaarnaajaan ja jatkoi naimista. Hän imi vaimoni nännejä, kouri tämän pyllyä ja työnteli kovaa elintään vaimoni sisällä. Näin rakkaani ilmeestä kuinka hän nautti joka työnnöstä. Itse runkkasin kaluani kiihtyvällä tahdilla ja samalla kun vaimoni alkoi voihkia orgasmin lähestyessä, purkauduin itsekin vastustamattomalla voimalla käsilleni. Vaimoni huusi lauetessaan ja Arto alkoi vavisten pumpata siementään hänen sisäänsä. Koko mökki täyttyi voihkinnasta kun kolme ihmistä sai orkun aika lailla samalla kellon lyömällä.
        Vaimoni vetäytyi Artosta, tämä jäi makaamaan nesteistä kiiltelevä elin reidellään. Vaimoni asetautui jalat levällään sängylle ja avasi pimppiään, norona valui valkoista kultaa rakkaani vaosta. Hän levitti sitä häpyhuulilleen, voiteli sillä nänninsä ja kehui Arton kykyä ja tuota ihanan kovaa elintä. He suutelivat. Vaimoni nuolaisi hellästi ensin Arton nännejä ja lopuksi suukotti tuota upeaa, pehmenevää elintä. Arto vavahti mielihyvästä.
        Tuo kerta jäi sen mökkireissun viimeiseksi, aamulla heitin Arton venerantaam jossa sovimme uuden mökkiviikonlopun heti seuraavalle kesälle.
        -Pasi-


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe