Auto sammuu

Mors.Mulla on Caliber 2008 2LCVT.. JA viime syksynä se alkoi sammuileen suoraan ajosta..30km matkalla 5kertaa. Ny on vaihdettu bensapumppu. Polttoaineenohjainboxi.moottorinohjainboxi...ja alkuviikosta taas sammui suoraan ajosta..mut het minuutin päästä lähtee käymään..mut sammumista väli lyhenee...matkan jatkuessa.
Onko kellään vastaavanlaista???
Harry

0

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
        Laki ja rikos
        30
        3709
      2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
        Maailman menoa
        180
        3340
      3. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
        Maailman menoa
        233
        2881
      4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
        Maailman menoa
        71
        2469
      5. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
        Kotimaiset julkkisjuorut
        314
        1784
      6. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
        Maailman menoa
        9
        1500
      7. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
        Maailman menoa
        26
        1386
      8. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
        Ikävä
        3
        1321
      9. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
        Ikävä
        3
        1072
      10. Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin

Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik
        Maailman menoa
        36
        991
      Aihe