Jäikö tuo typpi jopa thaimaassa ilman tussua ja meni siitä seksisin..esiintyy palstalla välillä senssuna ja lerppana???
By NumBall HHN 60v.
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis meni siitä sekaisin
- Anonyymi
Täysin mahdollista🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin mahdollista🤔
Mutta mitä on Pällin vihan takana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkailu kateus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos pälliltä hajoaa pälli????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos pälliltä hajoaa pälli????
Tuo on vakavaa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkailu kateus
💃🏽 kateus ja yksinäisyys.
- Anonyymi
Aika hurjaa, jos tämä kuulemani, totta ollen.
Itse en nyt vähään aikaan... uskaltaisi ko. ravintolassa käydä kuvailemassa, spaketti annoksiani!!!- Anonyymi
Numero senssulta hajosi pälli😂😂😂
- Anonyymi
Aloittajalta tuhannen taalan kysymys
- Anonyymi
Ei edes satangin
🤩😃🤗🤣😂😎☺️🤐😘🤗🙄😪🦍🐒🌵
- Anonyymi
melkoisia poikia nämä pattayaam rakastuneet 2/3 viestistä poistettu, sopimattomana palstalle.
- Anonyymi
Ihanaa❤️❤️
- Anonyymi
Ei nää ihan täyspäisii oo nää Pattayaan hurahtaneet.
- Anonyymi
Vaan onko senssu sensei hurahtanut sitten Pattayaan hurahtaneisiin kun on kaikkein aktiivisin päivystäjä ja vastaa ajoittain jopa 90% kaikista kirjoituksista yksinänsä vaikkei ole koskaan edes käynyt mainitussa turistikohteessa? Kovin Pattayaboi on minun mielestä senssunumba.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan onko senssu sensei hurahtanut sitten Pattayaan hurahtaneisiin kun on kaikkein aktiivisin päivystäjä ja vastaa ajoittain jopa 90% kaikista kirjoituksista yksinänsä vaikkei ole koskaan edes käynyt mainitussa turistikohteessa? Kovin Pattayaboi on minun mielestä senssunumba.
”Kovin Pattayaboi on minun mielestä senssunumba.”
Äitinsä 🐷- Amaliaan tulleet nämä kaksoset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Kovin Pattayaboi on minun mielestä senssunumba.”
Äitinsä 🐷- Amaliaan tulleet nämä kaksoset.Äitiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jänskää jumankekka sentään, että molemmat, sekä Senssu että Numba, ovat 24/7 umpirakastuneita Neitiinsä.
Loogisesti ajatellen voisi ajatella, että kirjoituksistaan näkyisi edes riviensä välistä, tietynlaista mustasukkaisuus dilemmaa muodossa:
A
∨
B
,
A
⇒
C
,
B
⇒
C
⊢
C
{\displaystyle A\vee B,A\Rightarrow C,B\Rightarrow C\vdash C}
mutta ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jänskää jumankekka sentään, että molemmat, sekä Senssu että Numba, ovat 24/7 umpirakastuneita Neitiinsä.
Loogisesti ajatellen voisi ajatella, että kirjoituksistaan näkyisi edes riviensä välistä, tietynlaista mustasukkaisuus dilemmaa muodossa:
A
∨
B
,
A
⇒
C
,
B
⇒
C
⊢
C
{\displaystyle A\vee B,A\Rightarrow C,B\Rightarrow C\vdash C}
mutta ei.Niuvanniemellä netti auki???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemellä netti auki???
Säännöstele eläkkeesi tässä kuussa siten että riittää juhannukseen saakka. Muuten tulee haikia jussi sensukallen.
- Anonyymi
Hurahtanut... sensun ja numpallin, yksi ja sama, hurahtanut ollen
- Anonyymi
Lerppa jäi ilman pilua..
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922027Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671500YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 731140
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2341135Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.150998Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava240954Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891