Identitteettini

Anonyymi

Viitisen vuotta sitten hyväksyin sen itsessäni sen ettei miehet kiinnosta ja määrittelin itseäni lesboksi. Nyt muutama vuosi myöhemmin, olen nyt 32 vuotias, pohdin uudestaan samoja asioita mutta siksi etten nyt vaan tajua miten lähestyä naista, ja menen lukkoon. Onko haluni niin pienet etten "murra koodia" vai olenkohan aseksuaali? Sain kolme vuotta sitten masennusdiagnoosin, enkä ole ihan päässyt siitä pois, niin yksi syy voisi olla myös tämä.

1

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

Mä olen kolmekymppinen neitsyt, koska olen aseksuaali, mutta tykkään myös katsella kauniita naisten kuvia, ja nainen olen itsekin. Mä en osaa lähestyä ketään, koska mulla on autismikirjon häiriö.
      Eipä ainakaan tarvitse juosta toisten perässä. Tapanani on sanoa, että seksi on kirjaimellisesti kusta ja paskaa. Korvavaikkua, räkää, spermaa ja menkkaverta unohtamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miika elomo

Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni
      Turku
      91
      13730
    2. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi nyt
      Ikävä
      278
      3174
    3. Olet paljon ajatuksissani

Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo
      Ikävä
      28
      2108
    4. Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?

Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras
      Miten mies isketään?
      90
      2053
    5. MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."

Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1827
    6. Salametsästys käräjille tänään

Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o
      Lapinlahti
      176
      1661
    7. Martina ja joku hevosmies

Tästä liikkui jotain puheita, kuka mitä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1240
    8. Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan

En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p
      Ikävä
      65
      1102
    9. Joko on aika varattu?

Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor
      Sinkut
      231
      1041
    10. Naurahdin niille

sun gotler säärille. :D olet jo hohtosi menettänyt vanha nainen. m-n
      Ikävä
      92
      994
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (72) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja