ilmoitus virheestä joka lähetyksen yhteydessä`?
Tuleeko muillekin
31
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Tulee. Mut lähtee silti. Eilisestä jo.
- Anonyymi
Tulee, luulin jo saaneeni bannit ilman syytä.
- Anonyymi
Sama 😂
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Joku jaksaa kirjoittaa Ei:tä :)
- Anonyymi
Hyvä huomio
hyvä huomio
hyvä huomio - Anonyymi
No se tulee jos luulee että lähetysvirhe pitää paikkansa, siksi palstalla on moni aloituskin moneen kertaan kun kirjoittajat lähettää viestit uudelleen ja uudelleen ja jokainen ilmestyy viiveellä.
- Anonyymi
Ei kui?
- Anonyymi
tulee
- Anonyymi
Tulee
- Anonyymi
Joo, ja voi lähettää monen samaan kertaan peräkkäin, luulen että tällä yritetään sensuroida koronakeskustelua...
- Anonyymi
Ai että osallekko vaan tulee, onko tää joku kohdistettu hyökkäys ei-toivottuja keskustelijoita kohtaan?!
- Anonyymi
nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimenomaan!
joo, tää modetrolli on hyökänny mua vastaan, kun en oo kirjottanu sille seksijuttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, tää modetrolli on hyökänny mua vastaan, kun en oo kirjottanu sille seksijuttuja
Palstan ongelmat liittyvät palvelinongelmiin.
Jonkun trollin huutokommentti suali24:n infosivuilla https://keskustelu.suomi24.fi/t/16942741/yrita-myohemmin-uudelleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vähän ajattelinkin, että on sisäpiiristä palstavenkuilua, poistotkin menee samaa rataa.
Sietäis saada pienen opetuksen, oottakoonhan;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vähän ajattelinkin, että on sisäpiiristä palstavenkuilua, poistotkin menee samaa rataa.
Sietäis saada pienen opetuksen, oottakoonhan;)Palvelinongelma on rautaongelma eikä mikään yp-ongelma!!!
Yritä ymmärtää, tää on synteettistä tietotekniikkaa eikä orgaanista kiusantekoa!
- Anonyymi
Ja viestit randomina menee läpi tai ei, tai sitte pitkällä viiveellä.
- Anonyymi
Joo, kolmatta päivää samaa kakkaa.
- Anonyymi
Tulee
- Anonyymi
tulee
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
Joo mulla tulee joka kerta virheilmoitus kun lähetän.
- Anonyymi
Rasittavaa. Sekin rasittaa, että jo kirjotettuja juttuja pitää odottaa 5 min.
TULEE KYLLÄ....
- Anonyymi
Onko Suomi 24 Blogiin vaikea saada infoa aikaiseksi?
Käsittämätöntä pelleilyä.- Anonyymi
Varmaan maanantaina tulee kun on arkipäivä?
- Anonyymi
Tulloo.
Ei lähetä - Anonyymi
KYLLÄ
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868