ilmoitus virheestä joka lähetyksen yhteydessä`?
Tuleeko muillekin
31
78
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Tulee. Mut lähtee silti. Eilisestä jo.
- Anonyymi
Tulee, luulin jo saaneeni bannit ilman syytä.
- Anonyymi
Sama 😂
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Joku jaksaa kirjoittaa Ei:tä :)
- Anonyymi
Hyvä huomio
hyvä huomio
hyvä huomio - Anonyymi
No se tulee jos luulee että lähetysvirhe pitää paikkansa, siksi palstalla on moni aloituskin moneen kertaan kun kirjoittajat lähettää viestit uudelleen ja uudelleen ja jokainen ilmestyy viiveellä.
- Anonyymi
Ei kui?
- Anonyymi
tulee
- Anonyymi
Tulee
- Anonyymi
Joo, ja voi lähettää monen samaan kertaan peräkkäin, luulen että tällä yritetään sensuroida koronakeskustelua...
- Anonyymi
Ai että osallekko vaan tulee, onko tää joku kohdistettu hyökkäys ei-toivottuja keskustelijoita kohtaan?!
- Anonyymi
nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimenomaan!
joo, tää modetrolli on hyökänny mua vastaan, kun en oo kirjottanu sille seksijuttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, tää modetrolli on hyökänny mua vastaan, kun en oo kirjottanu sille seksijuttuja
Palstan ongelmat liittyvät palvelinongelmiin.
Jonkun trollin huutokommentti suali24:n infosivuilla https://keskustelu.suomi24.fi/t/16942741/yrita-myohemmin-uudelleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vähän ajattelinkin, että on sisäpiiristä palstavenkuilua, poistotkin menee samaa rataa.
Sietäis saada pienen opetuksen, oottakoonhan;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vähän ajattelinkin, että on sisäpiiristä palstavenkuilua, poistotkin menee samaa rataa.
Sietäis saada pienen opetuksen, oottakoonhan;)Palvelinongelma on rautaongelma eikä mikään yp-ongelma!!!
Yritä ymmärtää, tää on synteettistä tietotekniikkaa eikä orgaanista kiusantekoa!
- Anonyymi
Ja viestit randomina menee läpi tai ei, tai sitte pitkällä viiveellä.
- Anonyymi
Joo, kolmatta päivää samaa kakkaa.
- Anonyymi
Tulee
- Anonyymi
tulee
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
Joo mulla tulee joka kerta virheilmoitus kun lähetän.
- Anonyymi
Rasittavaa. Sekin rasittaa, että jo kirjotettuja juttuja pitää odottaa 5 min.
TULEE KYLLÄ....
- Anonyymi
Onko Suomi 24 Blogiin vaikea saada infoa aikaiseksi?
Käsittämätöntä pelleilyä.- Anonyymi
Varmaan maanantaina tulee kun on arkipäivä?
- Anonyymi
Tulloo.
Ei lähetä - Anonyymi
KYLLÄ
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065