Mitä Luenkaan?

Synkkä Kaunotar

Vai CoF olisi "teinibändi". Saimpas kunnon naurut. Ei niiden keikoilla, missä tahansa päin maailmaa oletkin ei paljon niitä teinejä näe. Tai en ole ainakaan nähnyt. (tai sitten vaan en huomioi) Mutta onhan se hiton hyvä bändi ja tulossa jälleen Suomeen tänä kesänä.
Että muistakaapa liittyä seuraan.

Fanittanut kohta kuusi vuotta.
Ja vielä sellainen, että eihän Danin kaltaista ihmistä tule koskaan syntymään toista.

6

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadada

Mihin päin suomea ne tulee ja millon se on ja koska ja missä siitä ilmoitetaan ja käääääks kerro äkkiä :D

• Nazarie

Koska cradle tuleee suomeen kiltti kerro!!!?

• cob90

Ei cradle of filth oo mitään teineil tehtyy hevi musaa! Kyl tiedän iha suht koht ison lauman aikusii jotka diggailee filhttiä.Et kyl iha jotku luulee vaan et se olis joku "teini-metalli bändi".Ja toi maine johtuu varmaan siit et suurin osa niist teineist jotka kuuntelee metallia ni kuuntelee varmaan ekoin bändein jotain cradlen tyylist..

• Marcell

Ei Daniel Daveyn kaltaista varmaan toista tule. Kovasti Filthi muuttuis jos Dani ottais verokorttinsa ja lähtis vaikkapa Juupajoelle tanhuamaan. Ite oon ollu fani vuodesta -96. Armeija kaveri soitti tuvassa upouutta Duskia. Siitä se ajatus sitten lähti...
      Mutta sanopa, oi Synkkä Kaunotar, että harmittaako sua yhtä paljon kun mua Nicholaksen lähtö bändistä? Nimittäin nousee karvat joka kerta pystyyn kun kuuntelen Dimmu Borgirin Puritanical Euphoric plää plää pläätä. Voi perkele kun se kannuttaa ihanaisesti! Nicholas Barker oli (musiikillisesti) osa Cradle of Filthin sielua ja pala siitä sielusta lähti Nicon mukana. Sano mun sanoneen! Kyllähän Adrian paikkansa täyttää toki.

• cob90

kyl se tuntu tosi pahalt ku nicholas lähti dimmuun.. ei se mun mielest kuulost niin hyvält se rumpujen hakkaus nyt ku toi on siä toi Adrian... kyl Nicholas sais tul takas!

• En kerro

Kyllä niitä teinejä näkyy,minä mukaan luettuna ollut jo kahdella keikalla. Mutta kuka välittää? En minä ainakaan. Dani on hieno mies niin monella tavalla,ja todellakaan Danin kaltaista miestä ei tule koskaan enää olemaan. Mutta kuinka niin COF tulossa suomeen tänä kesänä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      148
      13137
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9591
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      94
      9084
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      13
      7705
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6704
    6. 147
      6124
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3114
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1179
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1123
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      980
    Aihe