Mitä Luenkaan?

Synkkä Kaunotar

Vai CoF olisi "teinibändi". Saimpas kunnon naurut. Ei niiden keikoilla, missä tahansa päin maailmaa oletkin ei paljon niitä teinejä näe. Tai en ole ainakaan nähnyt. (tai sitten vaan en huomioi) Mutta onhan se hiton hyvä bändi ja tulossa jälleen Suomeen tänä kesänä.
Että muistakaapa liittyä seuraan.

Fanittanut kohta kuusi vuotta.
Ja vielä sellainen, että eihän Danin kaltaista ihmistä tule koskaan syntymään toista.

6

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadada

Mihin päin suomea ne tulee ja millon se on ja koska ja missä siitä ilmoitetaan ja käääääks kerro äkkiä :D

• Nazarie

Koska cradle tuleee suomeen kiltti kerro!!!?

• cob90

Ei cradle of filth oo mitään teineil tehtyy hevi musaa! Kyl tiedän iha suht koht ison lauman aikusii jotka diggailee filhttiä.Et kyl iha jotku luulee vaan et se olis joku "teini-metalli bändi".Ja toi maine johtuu varmaan siit et suurin osa niist teineist jotka kuuntelee metallia ni kuuntelee varmaan ekoin bändein jotain cradlen tyylist..

• Marcell

Ei Daniel Daveyn kaltaista varmaan toista tule. Kovasti Filthi muuttuis jos Dani ottais verokorttinsa ja lähtis vaikkapa Juupajoelle tanhuamaan. Ite oon ollu fani vuodesta -96. Armeija kaveri soitti tuvassa upouutta Duskia. Siitä se ajatus sitten lähti...
      Mutta sanopa, oi Synkkä Kaunotar, että harmittaako sua yhtä paljon kun mua Nicholaksen lähtö bändistä? Nimittäin nousee karvat joka kerta pystyyn kun kuuntelen Dimmu Borgirin Puritanical Euphoric plää plää pläätä. Voi perkele kun se kannuttaa ihanaisesti! Nicholas Barker oli (musiikillisesti) osa Cradle of Filthin sielua ja pala siitä sielusta lähti Nicon mukana. Sano mun sanoneen! Kyllähän Adrian paikkansa täyttää toki.

• cob90

kyl se tuntu tosi pahalt ku nicholas lähti dimmuun.. ei se mun mielest kuulost niin hyvält se rumpujen hakkaus nyt ku toi on siä toi Adrian... kyl Nicholas sais tul takas!

• En kerro

Kyllä niitä teinejä näkyy,minä mukaan luettuna ollut jo kahdella keikalla. Mutta kuka välittää? En minä ainakaan. Dani on hieno mies niin monella tavalla,ja todellakaan Danin kaltaista miestä ei tule koskaan enää olemaan. Mutta kuinka niin COF tulossa suomeen tänä kesänä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe