Mitä Luenkaan?

Synkkä Kaunotar

Vai CoF olisi "teinibändi". Saimpas kunnon naurut. Ei niiden keikoilla, missä tahansa päin maailmaa oletkin ei paljon niitä teinejä näe. Tai en ole ainakaan nähnyt. (tai sitten vaan en huomioi) Mutta onhan se hiton hyvä bändi ja tulossa jälleen Suomeen tänä kesänä.
Että muistakaapa liittyä seuraan.

Fanittanut kohta kuusi vuotta.
Ja vielä sellainen, että eihän Danin kaltaista ihmistä tule koskaan syntymään toista.

6

1159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadada

Mihin päin suomea ne tulee ja millon se on ja koska ja missä siitä ilmoitetaan ja käääääks kerro äkkiä :D

• Nazarie

Koska cradle tuleee suomeen kiltti kerro!!!?

• cob90

Ei cradle of filth oo mitään teineil tehtyy hevi musaa! Kyl tiedän iha suht koht ison lauman aikusii jotka diggailee filhttiä.Et kyl iha jotku luulee vaan et se olis joku "teini-metalli bändi".Ja toi maine johtuu varmaan siit et suurin osa niist teineist jotka kuuntelee metallia ni kuuntelee varmaan ekoin bändein jotain cradlen tyylist..

• Marcell

Ei Daniel Daveyn kaltaista varmaan toista tule. Kovasti Filthi muuttuis jos Dani ottais verokorttinsa ja lähtis vaikkapa Juupajoelle tanhuamaan. Ite oon ollu fani vuodesta -96. Armeija kaveri soitti tuvassa upouutta Duskia. Siitä se ajatus sitten lähti...
      Mutta sanopa, oi Synkkä Kaunotar, että harmittaako sua yhtä paljon kun mua Nicholaksen lähtö bändistä? Nimittäin nousee karvat joka kerta pystyyn kun kuuntelen Dimmu Borgirin Puritanical Euphoric plää plää pläätä. Voi perkele kun se kannuttaa ihanaisesti! Nicholas Barker oli (musiikillisesti) osa Cradle of Filthin sielua ja pala siitä sielusta lähti Nicon mukana. Sano mun sanoneen! Kyllähän Adrian paikkansa täyttää toki.

• cob90

kyl se tuntu tosi pahalt ku nicholas lähti dimmuun.. ei se mun mielest kuulost niin hyvält se rumpujen hakkaus nyt ku toi on siä toi Adrian... kyl Nicholas sais tul takas!

• En kerro

Kyllä niitä teinejä näkyy,minä mukaan luettuna ollut jo kahdella keikalla. Mutta kuka välittää? En minä ainakaan. Dani on hieno mies niin monella tavalla,ja todellakaan Danin kaltaista miestä ei tule koskaan enää olemaan. Mutta kuinka niin COF tulossa suomeen tänä kesänä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      59
      6249
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      130
      4442
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      18
      2816
    4. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      9
      2181
    5. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      152
      1984
    6. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1965
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1913
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      92
      1581
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      117
      1437
    10. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      27
      1233
    Aihe