Mitä Luenkaan?

Synkkä Kaunotar

Vai CoF olisi "teinibändi". Saimpas kunnon naurut. Ei niiden keikoilla, missä tahansa päin maailmaa oletkin ei paljon niitä teinejä näe. Tai en ole ainakaan nähnyt. (tai sitten vaan en huomioi) Mutta onhan se hiton hyvä bändi ja tulossa jälleen Suomeen tänä kesänä.
Että muistakaapa liittyä seuraan.

Fanittanut kohta kuusi vuotta.
Ja vielä sellainen, että eihän Danin kaltaista ihmistä tule koskaan syntymään toista.

6

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadada

      Mihin päin suomea ne tulee ja millon se on ja koska ja missä siitä ilmoitetaan ja käääääks kerro äkkiä :D

    • Nazarie

      Koska cradle tuleee suomeen kiltti kerro!!!?

    • cob90

      Ei cradle of filth oo mitään teineil tehtyy hevi musaa! Kyl tiedän iha suht koht ison lauman aikusii jotka diggailee filhttiä.Et kyl iha jotku luulee vaan et se olis joku "teini-metalli bändi".Ja toi maine johtuu varmaan siit et suurin osa niist teineist jotka kuuntelee metallia ni kuuntelee varmaan ekoin bändein jotain cradlen tyylist..

    • Marcell

      Ei Daniel Daveyn kaltaista varmaan toista tule. Kovasti Filthi muuttuis jos Dani ottais verokorttinsa ja lähtis vaikkapa Juupajoelle tanhuamaan. Ite oon ollu fani vuodesta -96. Armeija kaveri soitti tuvassa upouutta Duskia. Siitä se ajatus sitten lähti...
      Mutta sanopa, oi Synkkä Kaunotar, että harmittaako sua yhtä paljon kun mua Nicholaksen lähtö bändistä? Nimittäin nousee karvat joka kerta pystyyn kun kuuntelen Dimmu Borgirin Puritanical Euphoric plää plää pläätä. Voi perkele kun se kannuttaa ihanaisesti! Nicholas Barker oli (musiikillisesti) osa Cradle of Filthin sielua ja pala siitä sielusta lähti Nicon mukana. Sano mun sanoneen! Kyllähän Adrian paikkansa täyttää toki.

      • cob90

        kyl se tuntu tosi pahalt ku nicholas lähti dimmuun.. ei se mun mielest kuulost niin hyvält se rumpujen hakkaus nyt ku toi on siä toi Adrian... kyl Nicholas sais tul takas!


    • En kerro

      Kyllä niitä teinejä näkyy,minä mukaan luettuna ollut jo kahdella keikalla. Mutta kuka välittää? En minä ainakaan. Dani on hieno mies niin monella tavalla,ja todellakaan Danin kaltaista miestä ei tule koskaan enää olemaan. Mutta kuinka niin COF tulossa suomeen tänä kesänä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe