Kyllä on taas yhtä tyhjän kanssa näiden kryptojen sijoittamisessa

Anonyymi

Satasen laitatkun näyttää että kurssit nousee mutta ei mene kauaa kun sijoitus pikku hiljaa vaan pumpataan pienemmäksi ja pienemmäksi. Hirmu notkahduksiin on pakko reakoida koska äkkii lähtee se puoletkin pois kun kurssit menee monta päivää sitä -15% laskua ja sitten yhden päivän taas houkutellaan sijoittaa vastaavalla kasvulla. Ei tuolla coinmotionissa ole tienannut enää aikoihin yhtään mitään.

16

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri sen tähden kannattaa SIOITTAA onecoiniin tai ARSECOINIIN.

      ONECOIN on teknisesti rakennettu niin että sen arvo voi ainoastaan NOUSTA. Ei koskaan LASKEA.

      ARSECOIN taas on vallankumouksellinen siksi että se on maailman EKOLOGISIN kyrpovaluutta. Sen louhinta tapahtuu silloin kun kännykkäsi on SULJETTUNA! Et näin kuluta SÄHKÖÄ ja siten voit vaikuttaa ILMASTONMUUTOKSEEN!

    • Anonyymi

      Kasvu ei pysy, ehkä pitkällä monen kuukauden jaksolla käyrä on nousussa mutta sitä ennen olet jo menettää paljon että oma voitto on kyllä miinuksella.

    • Anonyymi

      Nyt on ainakin selviämässä, että bitcoin ei ole pelkästään nollan arvoinen bittiväkkyrä jota joku valopää keksi nimittää rahaksi. Uusimpien tutkimusten mukaan bitcoinin arvo näyttää perustuvan Elon Muskin päivän fiiliksiin.

      • Anonyymi

        Eli siis rahoihin


    • Anonyymi

      otin kaikki pois, kyllä oli melkoinen työ, itse en osannut, piti pyytä lapsia auttamaan.

    • Anonyymi

      Ihmettelen että miten nuo kaikki coinmotionissa olevat kryptot laskee ja nousee jos ei samaan tahtiin mutta kuitenkin? Eikö ne kaikki ole eri kryptoja, silti melkein kaikki menee tuolla -20% -30% laskussa. Hajauttaminen tuolla oli jopa hyväkin vähän aikaa mutta ei toimi sekään kun kaikki menee yhtä tahtii ylös ja alas.

    • Coinmotionin omasta liikevaihdosta tässä on kysymys. Toisin kuin julkisia pörssejä coinmotionia eivät sido mitkään lait. Siksi coinmotion voi vedättää pitämällä llä houkuttelevaa nousevaa kurssia. Sitten kun liikevaihtoa on tullut tarpeeksi, kurssit pudotetaan alas ja coinmotion saa vedettyä omansa välistä.

      Tottakai, on siellä taustalla oikeatakin kursseja säätelevää kaupankäyntiä mutta coinmotion itse pitää huolen kurssien pääsuunnista.

      • Anonyymi

        Buahhaah. Et ole näköjään perehtynyt näihin. Näet todella monesta paikasta samaan aikaan kurssit, joten ei oikein onnistu tuollainen Coinmotionissa.


    • Anonyymi

      No onpahan kurssit huikeessa laskussa.
      Vedin kyllä rahat pois tuolta.

      • Anonyymi

        Jep jep. Tyypillinen uusi sijoittaja. Myy ensimmäisessä laskussa tappiolla. Toinen vaihtoehto on jatkaa luottamista ja ostaa dipeistä lisää. Se toimii paremmin, kun kääntyy jossain vaiheessa nousuun!:)


    • Anonyymi

      Noniin perjantai ja vkl lasku alkoi, kurssit menee ryminällä alas maanantaihin saakka.
      Kyllä tän alkaa jo oppia.. Tosin viikko oli tässä niin pientä kasvua että ei tullu voittoa..

      • Anonyymi

        Minä olen havainnut saman ja oppinut ostamaan laskuista


    • Anonyymi

      Alennusmyynnit siis

    • Anonyymi

      Hyvä kun ei vkl jälkeen tehnyt sijoitusta, eipäs noussutkaan kurssit vaan -10% laskut vkl päälle. Voiko näillä pelata enää ollenkaan ilman että teet joka kerta kymmenien prosenttien tappion jos sijoitat tuonne?

    • Anonyymi

      Kryptovaluuttuihin sijoittaminen on aina suuren riskin sijoitustoimintaa. Niissä voi päästä hetkellisesti suuriinkin tuottoihin, mutta myös romahduksen voi olla nopeita ja raskaita. Ennen sijoittamista kannattaa tutustua luotettaviin kauppapaikkoihin. Esimerkiksi täältä löytyy asialliset arvostelut sekä virtuaalivaluutoista että kauppapaikoista. Myös sijoittamisen aloittamiseen löytyy todella helpot ja hyvät ohjeet.
      https://ostakryptoja.com/

    • Anonyymi

      Uusi kryptovaluutta MBOX julkaistu 19.8.2021
      Kovassa nousussa 20.8.2021!

      Nouseeko samalla tavalla kuin Bitcoin ja Ethereum?

      Muutamalla eurolla sijoittamaan suomenkielellä Binancessa
      https://www.binance.com/fi/trade/MBOX_USDT?ref=R2OGS7YT

      Roimasti paremmat voittoprosenti kuin esim Veikkauksen peleissä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe