Vaalilupaus ehdotus kunnallisvaali ehdokkaille

Anonyymi

Nyt kun on kuntavaalit tulossa niin joku ehdokas voisi ottaa hoitaakseen keskustaalueen rauhoittamisen! Jos näin joku ehdokas oikeesti tekisi niin lupaan äänestää häntä!
Tällä hetkellä minulla ei ole minkäänlaista intoa äänestää!
Tuon kaltainen lupaus hoitaa oikeesti tärkeitä asioita saisi ajatukseni muuttumaan!

Ensimmäinen ehdokas joka ennen vaaleja tekee jotakin näkyvää/kuuluvaa niin nimi esim. tänne niin äänestän häntä ja lupaan kertoa muillekin keskustan asukkaille että nyt on hyvä luotettava ehdokas!

Itselläni ei ole some tilejä joten voisiko joku jakaa tätä ideaa!?

Uskon että muillakin keskustan asukkailla olisi halua saada alue rauhalliseksi?

13

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kannatettava ajatus, poliisi takaisin Haminaan.
        Rauhoittaisi myös huumekauppaa.
        Moporallista vielä noi vehkeet millä nuoriso ajaa , ei ne mitään mopoja ole, ihmettelen ettei edes opettajia kiinnosta kun ajetaan vaikkapa Ruissalon kouluun kilvettömillä ja valottomilla crossipyörillä (oli ainakin Ktm crossi mopojen välissä)
        Neuvona vielä jos sattuu jokin liikennevahinko ns mopon kanssa niin heti poliisit paikalle saattaa toi syyllisyys muuttua.

• Anonyymi

Kysy joltaa sosiaalidemokraatilta. Ne kyl lupaa jos se riittää. Pitämisen kanssa voi sit olla niinjanäin. Saat varmaa satasen vappurahaa samalla.

• Anonyymi

Taitaa ehdokkaat asustella maaseudulla ?!

• Anonyymi

Tai sit niitä ei kiinnosta sun vikinä. Muuta sinä maalle tai saareen jos äänet häiritsee. Asun sadan metrin päässä torilta eikä ole ikinä jaksanut häiritä elämisen äänet. Jos kaupungilla ois hiljaista niin valittaisit sen jälkeen jostain muusta. Mene ittees kyylä. Tai jojoon.

• Anonyymi

Eikös sitä Diapamia ole jo jaossa?

• Anonyymi

Miten se pitäis rauhoittaa? Jos Hamina, siis v177u HAMINA, on jollekin niin rauhaton ja äänekäs kaupunki, ni ehkä parempi että keräät kuusi ja suksit erakoksi savannille. Sinnehän ne apinat muutenkin kuuluu.

• Anonyymi

Määrä olen sun kanssas samaa mieltä näi se on

• Anonyymi

Joku sosiaalidemu varmaan lupaa siulle jopa kuun taivaalta, mutta vaalien mentyä tekee kaikessa ihan päin vastoin mitä lupasi. On ne sellaisia veijareita!

• Anonyymi

Osta korvatulpat muIkku

• Anonyymi

Ei taida tarvita äänestää?

Kova on meteli edelleen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe