Isojen työkonevuokraamojen hinnat on törkeitä. Mistä Oulun alueella saisi vuokrattua silppurin illaksi alle 20€?
Mistä oksasilppuri vuokralle ?
6
3164
Vastaukset
- asukas
Kaupungin lähiöihin on viimeisten vuosien aikana ilmestynyt " asukastupia " , joiden toimenkuvaan kuuluu vuokrata jopa työvälineitä.
Tuollaisesta olen lainannut oksasilppuria.
Käyppä Lintulammen asukastuvalla,,,, Höyhtyän ostoskeskuksessa, entisissä pankintiloissa.
Varasto heillä Snelmantalolla. - pihaan
ja tiedätkö miksi hinnat ovat tapissaan.
siksi että joka jumalan käyttökerran jälkeen
terät menee vaihtoon ja se ei ole halpaa
lystiä.
ilmeisesti ihmiset käsittävät, että vuokraamojen
hakkureilla/silppureilla voidaan tehdä myös
erilaatuisia kivimurskeita ihan huoletta.
kysyppä huviksesi paljonko terät laittoineen
tulevat maksamaan. katso ja ylläty..- selitys
Tuskinpa vuokraamot ovat niin avokätisiä että eivät osaisi laskuttaa erikseen pilatuista teristä.
Voihan tosin olla että on laskettu että nykyinen nylkyvuokra sisältää uudet terät joka vuokrauskerralle...
- Asuinalueellasi
Omakotiyhdistystä ja oletko sellaisen jäsen jos olet niin heiltä saat varmasti edullisesti. Jos et ole niin kannattaa liittyä.
- ole_
ainakaan niin aktiivista asukasyhdistystä että olisivat moisen koneen hankkineet.
- Karkos
Mistä oksasilppuri Hämeenlinnan seudulta,paksuja kuusenoksia ja paljon pitäisi silputa vähintäin 60mm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894