Ajateltiin lähestyvän kesän ja kuumien päivien vuoksi hankkia koiralle tuollainen juomapullo lenkille jonka päässä on kuppi johon puristamalla saa vettä. Koira ei kuitenkaan suostu siitä juomaan vaikka on janoinen selvästi ja sisällä juo sitten reilusti omasta vesikupistaan. Tämä estää käymästä liian pitkiä lenkkejä hellekeleillä jos ei juo. Luulisi nyt että koirakaan ei itseä halua janoon näännyttää ja se olisi automaattista juoda jos janottaa. Miten voisi parhaiten opettaa ja saada koiran juomaan pullosta?
Koira ei juo pullosta
Anonyymi
2
82
Vastaukset
" Liian pitkiä lenkkejä" ei saa muutenkaan tehdä. Itse kerroit että ne ovat LIIAN PITKIÄ.
- Anonyymi
Joo, ei helteellä pitkiä lenkkejä vaan lenkit sopivan pituisia ja sopivassa mielellään varjoisammassa paikassa pois kuumalta asvaltilla. Mulla myös vesipullo mukana ja kevyt muovinen pikkukulho koiralle. Joskus kaadan kouraan vettä ja koirani lipittä siitä. Koirallani tosin on huono tapa maistaa vettä kaikenmaailman kuralätäköistä ja lammistakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179