Eilinen häätöäänestys oli liikuttava.
Ninan itsetunto ei todellakaan ole liian korkea, eli aitoa nöyryyttä riittää.
Nina oli jo ihan varma, että "vanhus tästä poistuukin nuorempien tieltä" ja ällistys valtava, kun hän saikin vielä jäädä!
Nina on todellakin "tavallinen kansannainen", poikiaan kiihkeästi rakastava äiti, susiemo. Tämä äidillisyys on näkynyt myös Talossa. Pyörii ja sinnikkäästi osallistuu myös kaikkeen, mihin lievästi tukevalta olemukseltaan suinkin kykenee. 🙂
Sisukas. Inhimillinen. Vetoaa vähän samoin kuin se toissavuotinen jäbä, Krisu Kallion kulmilta. Muistan, kun Krisu tallusti silmät tapittaen ovesta sisään, varsin eksyneen näköisenä ja alkoi heti kättelyssä pitää päästään kiinni, haukkoa henkeä, panikoida. Siitä hetkestä alkaen Krisu oli varma voittaja.
Nina ei todellakaan ole mikään "tulin-näin-voitin!"-julkkis, kuten muuankin "missi" vielä Talossa tuntuu itse itsestään kovin selvästi uskovan. Ei 30 tonnia tällaisille!
Minä kannatan Ninaa voittoon! ☀️
Äänestetään Nina-perheenäiti voittoon!
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin uskomatonta heittäytymistä . Hyvä nina 🍀
- Anonyymi
Nina onnistui voittamaan itselleen BB-Talon pesutornin (pesukone ja kuivuri) ja voin sanoa, että olin todella iloinen hänen puolestaan!
En tiedä kuinka varakas Nina on, tuskin upporikas, että ehkä hyvinkin tuli tarpeeseen!
Viimeisimmän häätöäänestyksen ohitettuaan tuntui, että hänellä heti eilisestä itsetunto vahvistui. Tajusi kai, kuinka paljon kavereita hänellä on täällä toisella puolen ruutua. Onhan se muutoin murheellisesta, mutta myös optimistisesta ihmisestä mukavaa kun huomaa olevansa laajasti tykätty.
Nina on ihminen, jolla on sisua ja joka uskaltautuu myös heittäytyä toimintaan, voittaakseen vaikeudet. Siis voittaja-ainesta. 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579