Ruutu.fi maksuton kokeilujakso

Anonyymi

VAROITUS!!!

Eli. Kun ottaa Ruutu.fi minkä tahansa maksuttoman kokeilun, on sinun ITSE MUISTETTAVA oletko sen mahdollisuuden jo aiemmin historiassa käyttänyt.

Tänään tapahtunutta (alinna vielä chat-viestit);

1. Otin kokeilun.
2. Loin tilin.
3. Syötin maksukortin tiedot (PAKOLLINEN).
4. Hyväksyin veloituksen 0,00€ (!).
5. Huomaan, että HETI on mennyt toinenkin veloitus 6,95€ (kk-maksu) automaattisesti.
6. Yhteys Ruutu.fi (chat alinna).
7. MISSÄÄN kohtaa ei siis ilmoiteta, että "olet jo käyttänyt maksuttoman kokeilusi".
8. Itse olin sen käyttänyt (kysyin) 18.12.2018.
9. Olen näköjään helvetin huonomuistinen.

CHAT-KESKUSTELU;

Minä:
Mistä voin katsoa olenko jo joskus menneisyydessä käyttänyt ilmaisen kokeilujakson?

Chat:
Ilmoittaisitko vielä käyttäjätunnuksesi jolla kirjaudut ruutu palveluun.

M: Kysyn, mistä voin sen itse katsoa?

C: Sitä ei pysty itse katsomaan mistään.

M: Eli tilausta tehdessä asia pitää muistaa (?). Ja jos muistaa väärin, niin tulee hyväksyneeksi maksullisen tilauksen (?).

C: Kyllä.

M: Onkohan tuo nyt ihan kaikkien sääntöjen mukaista?

C: Kyllä, tilausvaiheessa myös kerrotaan, että ilmainen kokeilujakso on tarkoitettu vain uusille tilaajille.

N: Ja teihin ei päde 14pvä. kuluttajansuoja?

C: Ei, tämä on myös kerrottu tilaussivuilla ja tilausehdoissa.

N: Tässä onkin kaikki tieto asian eteenpäin viemiseksi, kiitos Peter.

C: Kiitos palautteestasi. Mukavaa päivänjatkoa!

2

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruutu on heti lopetettava. Sanoma on tehnyt perusteettoman kantelun Yĺe Areenasta. Äänestäkää ihmiset jaloillanne ja erotkaa moisesta ökyily palvelusta. Sanoma itse ei tee tasapuolisesti lähetyksiään esim. antenniverkkoon. Suurin osa Suomea jää paitsi HD lähetyksistä ja muista ilmaisjakelussa olevista lähetyksistä. Tästä voisi tehdä valituksen EU komissiolle kuinka tasapulisuus toteutuu!! Kärjälille myös Mtv samaan syssyyn mutta Sanomalle pitää saada luukurkkuun.

    • Anonyymi

      Tälläistä paskaa ei kyllä kaipaisi, mutta jos näitä tapahtuu niin palvelun tarjoaja on järkeni mukn korvausvelvollinen. Sama on käynyt itselle Apple Musicin kanssa. Tarjosi ilmaista kokeilua ja ei varoittanut olet jo käyttänyt sen. Jaksaako moni nähdä vaivan saadakseen oikeutta asiaan. Kaikkea Suomessakin lailla säädellään, mutta tähän on jäänyt epäkohta.

      Hyvä että varoittelet aloittaja.

      Taitaa ruutupalvelulla mennä huonosti tai sitten rahastavat minkä kerkeävät, koska tietävät että mono ei jaksa vaatia oikeuksiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4932
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3033
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1627
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1441
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1213
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe