Ruutu.fi maksuton kokeilujakso

Anonyymi

VAROITUS!!!

Eli. Kun ottaa Ruutu.fi minkä tahansa maksuttoman kokeilun, on sinun ITSE MUISTETTAVA oletko sen mahdollisuuden jo aiemmin historiassa käyttänyt.

Tänään tapahtunutta (alinna vielä chat-viestit);

1. Otin kokeilun.
2. Loin tilin.
3. Syötin maksukortin tiedot (PAKOLLINEN).
4. Hyväksyin veloituksen 0,00€ (!).
5. Huomaan, että HETI on mennyt toinenkin veloitus 6,95€ (kk-maksu) automaattisesti.
6. Yhteys Ruutu.fi (chat alinna).
7. MISSÄÄN kohtaa ei siis ilmoiteta, että "olet jo käyttänyt maksuttoman kokeilusi".
8. Itse olin sen käyttänyt (kysyin) 18.12.2018.
9. Olen näköjään helvetin huonomuistinen.

CHAT-KESKUSTELU;

Minä:
Mistä voin katsoa olenko jo joskus menneisyydessä käyttänyt ilmaisen kokeilujakson?

Chat:
Ilmoittaisitko vielä käyttäjätunnuksesi jolla kirjaudut ruutu palveluun.

M: Kysyn, mistä voin sen itse katsoa?

C: Sitä ei pysty itse katsomaan mistään.

M: Eli tilausta tehdessä asia pitää muistaa (?). Ja jos muistaa väärin, niin tulee hyväksyneeksi maksullisen tilauksen (?).

C: Kyllä.

M: Onkohan tuo nyt ihan kaikkien sääntöjen mukaista?

C: Kyllä, tilausvaiheessa myös kerrotaan, että ilmainen kokeilujakso on tarkoitettu vain uusille tilaajille.

N: Ja teihin ei päde 14pvä. kuluttajansuoja?

C: Ei, tämä on myös kerrottu tilaussivuilla ja tilausehdoissa.

N: Tässä onkin kaikki tieto asian eteenpäin viemiseksi, kiitos Peter.

C: Kiitos palautteestasi. Mukavaa päivänjatkoa!

2

2007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruutu on heti lopetettava. Sanoma on tehnyt perusteettoman kantelun Yĺe Areenasta. Äänestäkää ihmiset jaloillanne ja erotkaa moisesta ökyily palvelusta. Sanoma itse ei tee tasapuolisesti lähetyksiään esim. antenniverkkoon. Suurin osa Suomea jää paitsi HD lähetyksistä ja muista ilmaisjakelussa olevista lähetyksistä. Tästä voisi tehdä valituksen EU komissiolle kuinka tasapulisuus toteutuu!! Kärjälille myös Mtv samaan syssyyn mutta Sanomalle pitää saada luukurkkuun.

• Anonyymi

Tälläistä paskaa ei kyllä kaipaisi, mutta jos näitä tapahtuu niin palvelun tarjoaja on järkeni mukn korvausvelvollinen. Sama on käynyt itselle Apple Musicin kanssa. Tarjosi ilmaista kokeilua ja ei varoittanut olet jo käyttänyt sen. Jaksaako moni nähdä vaivan saadakseen oikeutta asiaan. Kaikkea Suomessakin lailla säädellään, mutta tähän on jäänyt epäkohta.

Hyvä että varoittelet aloittaja.

Taitaa ruutupalvelulla mennä huonosti tai sitten rahastavat minkä kerkeävät, koska tietävät että mono ei jaksa vaatia oikeuksiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      77
      1486
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      987
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      892
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      91
      870
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      714
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      136
      641
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      631
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      631
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      71
      593
    Aihe