Käyttämättömät 2000e laskettelusukset voi laittaa nojaamaan pyörää vasten.
Joko Steffun Sohville ostama pyörä kerää pölyä varastossa?
25
59
Vastaukset
- Anonyymi
Varastossahan se on, ilman ensimmäistäkään pyörälenkkiä. Mutta nyt Sofia tuntee olevansa taas hieman enemmän niinkuin Martina. Oisko ens viikonloppuna Soffalla jo ekat triathlon-kisat..?
- Anonyymi
Juoksuharrastus kesti noin viikon🤣
- Anonyymi
Oletko stalkannut Sofian kodin edessä, vai mistä tiedät?
- Anonyymi
Ja laskettelu/ratsastus harrastus yhden päivän 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko stalkannut Sofian kodin edessä, vai mistä tiedät?
Ei sohvaa tarvitse stalkata.. Hän aivan itse haluaa, että hänestä kirjoitetaan ja hänelle maksetaan kai siitä. Rahastuksen maailmanmestari..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sohvaa tarvitse stalkata.. Hän aivan itse haluaa, että hänestä kirjoitetaan ja hänelle maksetaan kai siitä. Rahastuksen maailmanmestari..
Kuka hänelle maksaa siitä, että sinä ja kaltaisesi haukutte häntä täällä joka ikinen päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsot, tsot. Eipäs liioitella. Kesti noin tunnin🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kävihän se kerran pelaamassa padeliakin kun Martinan ja Hannun suhde tuli ilmi 😂
- Anonyymi
Eikö teillä ole polkupyörää, kun Sofian fillari aiheuttaa noin kovaa närästystä?
Sofialla ei ole vielä sitä polkupyörää, kertoi viime viikolla blogissaan, että saa sen kahden viikon kuluttua.- Anonyymi
Tuleeko siihen myös apupyörät?
- Anonyymi
Stefu on vaihtanut taktiikkaa ja lupaa nykyisin Sofin haluamat jutut vasta tietyn ajan päästä. Se toimii yhtä hyvin, Stefu saa haluamansa ja Sofi ehtii jo siinä ajassa unohtaa koko jutun, eli rahaa säästyy juomiseen entistä enemmän?
- Anonyymi
Jos sohva ei pysty Hangossa hankolaisella Jopolla ajamaan, niin mites tuolla pyörällä?
Silikonit pyöri satulan päällä ja vähän ylikin. Karmea näky se huojuva pyöräily
- Anonyymi
Huhu kertoo, että Sofian pyörään piti teetättää erikoissatula mittatilaustyönä. Sofian valtava ahteri implantteineen ei mitenkään sopinut satulan päälle. Puoli hehtaaria äässiä pursuili ja tursuili rumasti yli satulan. Koska Sofialla on perseimplantit, piti satulaan myös laitattaa geelitäyte. Tämän takia Sofia ei saanut pyörää heti mukaansa.
- Anonyymi
Juurikin näin. Karseaa katsottavaa oli myös sohvan Hanko-pyöräily Jopolla.
Siihen pykäänhän olisi hyvä satula sellainen vanhan ajan haravavekottimen tai niittohäsläkkeen istuinpenkki. Se istuinosa oli rautaa ja siinä oli ilmastointireijät ja todella isokokoinen hehtaarihanuri mahtui siihen.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Siihen pykäänhän olisi hyvä satula sellainen vanhan ajan haravavekottimen tai niittohäsläkkeen istuinpenkki. Se istuinosa oli rautaa ja siinä oli ilmastointireijät ja todella isokokoinen hehtaarihanuri mahtui siihen.
😅😂😅
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Soffin pierut karkaisivat reikien kautta kätevästi eivätkä jäisi muhimaan implanttien alle.
- Anonyymi
On taas älyn jättiläiset koolla. Käsittääkseni tämä yksikin nimellään kommentoiva on aikuinen ihminen?
Keksitään päivästä toiseen älyttömiä avauksia Sofiasta, jutuissa ei ole päätä eikä häntää, pääasia, että saa haukkua, ivata ja valehdella.
Vlogin kuuntelemalla tekin olisitte tienneet, että kaupassa ei ollut sillä hetkellä sellaista pyörää, jonka olisivat ostaneet, joten pyörää joutuu odottamaan kaksi viikkoa.
Tosiasiassa teidän jutut on niin hulluja, että ei näitä kukaan ole ottanut tosissaan enää aikoihin ja lopputulema onkin, se, että typerien kommenttien kirjoittajia, sekä ketjujen aloittajaa halveksitaan ja pidetään ääliöinä, ei Sofiaa. Hän saa sympatiat, koska ei terveet viihdyttää itseään tällä tavalla.Äläpä nyt ole noin ahdasmielinen. Uusiokäyttö on nykyaikana hyvinkin suositeltavaa ja mikäpä sen parempaa, kuin historian havinan tuulahdus Sofian hympykän alla.
Jos sinulle ei kelpaa tuollainen uniikki satula, niin laitetaan siihen satulaan vähän nykyaikaa tuomaan mukavuutta. Asennetaan siihen Sofian heinähässäkkäsatulavimpaimeen jengat ja nivelet. Silloin se keikkuisi vienosti ja myötäilisi sulavasti puolelta toiselle Sofian eriparipakaroiden tahdissa. Mietipä ite, jotta miten Sofian hympykkä keinuisi polkemisen tahdissa puolelta toiselle.- Anonyymi
Kuule, minä en kuuntele Sofian vlogia, koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ikinä!
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Äläpä nyt ole noin ahdasmielinen. Uusiokäyttö on nykyaikana hyvinkin suositeltavaa ja mikäpä sen parempaa, kuin historian havinan tuulahdus Sofian hympykän alla.
Jos sinulle ei kelpaa tuollainen uniikki satula, niin laitetaan siihen satulaan vähän nykyaikaa tuomaan mukavuutta. Asennetaan siihen Sofian heinähässäkkäsatulavimpaimeen jengat ja nivelet. Silloin se keikkuisi vienosti ja myötäilisi sulavasti puolelta toiselle Sofian eriparipakaroiden tahdissa. Mietipä ite, jotta miten Sofian hympykkä keinuisi polkemisen tahdissa puolelta toiselle.Polkemisen tahdissa 🙈😂😂😂😂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei siinä Sofian vlogissa ole mitään kuunneltavaa. Muija puhuu vaan jostain kuvauksista, meikkauksista, sitten haetaan nopea salde, ohhoh kun väsyttää, sitten kotiin röhnöttämään. Kun akka ei keksi itse mitään puhuttavaa, hän kysyy katselijoilta vinkkejä mistä aiheista voisi puhua. Ja siltikään Sofian jutuissa ei ole mitään pointtia. Öö...ääää.... Ööööö....... Öö.. Ääääää... Ööööööääääöööö...
- Anonyymi
Sofian valkaistu tarvitsee ISON ja pehmeän satulan.
- Anonyymi
Eikö tuo Sofia pese persettään koskaan, vai miksi sitä pitää jatkuvasti valkaista?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247