En minä tiedä

Anonyymi

En minä taida olla ihastunut. Olen vain epätoivoinen ja kaipaan, että joku jossain ihastuisi minuun. Jos nyt näin rehellisiä ollaan.

27

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tämä olisi mulle ja häneltä, niin voin todeta, että toiveesi on totta. Ihastuin sinuun.
      Mutta ei ole. En voi kuvitella häntä kirjoittamassa noin.

      • Anonyymi

        Miksi et voi kuvitella? Oletko sinä se vaalean upean ”omanarvontunteisuuden” omaavan naisen kaipaaja? Siinä tapauksessa, en ole hän.


      • Anonyymi

        Minusta tuo oli tavallaan aika osuvaa, jos ajattelee ihmisiä tänne kirjoittamassa. Monet kaipaavat jotain, epätoivoisestikin.
        Minä en ajattele noin. MInä olen löytänyt jotain minulle tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo oli tavallaan aika osuvaa, jos ajattelee ihmisiä tänne kirjoittamassa. Monet kaipaavat jotain, epätoivoisestikin.
        Minä en ajattele noin. MInä olen löytänyt jotain minulle tärkeää.

        Kerro vähän, millaisen olet löytänyt? Joko olette rakastelleet?


    • Anonyymi

      No jos ei oo romanttinen olo niin sit oot vaan nolo

    • Anonyymi

      Taidat olla joku surkea läheisriippuvainen

    • Yksinäisyys ja ihmisen kaipuu voi saada sellaista aikaan.

    • Anonyymi

      Ei se mitään. Kaikki me rakkautta ja huomiointia kaivataan. 😏✌🏼

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä tästä ja lisäksi me kaikki kaipaamme myös kuulluksi ja noteeratuksi tulemista ym. Ja kaikki me osaamme puhua myös kauniisti kanssaihmisillemme tarvittaessa ja ilman tarpeita/intentioita. Kyl täällä sellaista yhtenäisyyttä nyt tarvittais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tästä ja lisäksi me kaikki kaipaamme myös kuulluksi ja noteeratuksi tulemista ym. Ja kaikki me osaamme puhua myös kauniisti kanssaihmisillemme tarvittaessa ja ilman tarpeita/intentioita. Kyl täällä sellaista yhtenäisyyttä nyt tarvittais

        Mun mielestä on kiinnostavaa, että kun kävin täällä eilen illalla, niin täällä on useampi älyllinen ihminen keskustelemassa. Ja mistäkö johtuu? Narsistinen palstatrolli valtaa paikan yleensä, ja on nyt huilimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä on kiinnostavaa, että kun kävin täällä eilen illalla, niin täällä on useampi älyllinen ihminen keskustelemassa. Ja mistäkö johtuu? Narsistinen palstatrolli valtaa paikan yleensä, ja on nyt huilimassa.

        Narsistirollit heräilee 3 aikaa päivällä kittaa pari mukilista ja sitten kain muun puuteessa tulee s24...
        Köyhiä. Tylttömiä eläkeläisiä vammasia mt potilaita tai sit muuta rymäö jollon joku tarve ponkittää itseä edes sullä et on ilkee ku oma elömö on joko kurjaa tai tylsää...

        Loppujen lopuksi tämä sivusto näyttää aika rehelisesti miten pahoivoivia ihmiset on tässä maassa,
        miissä pahaolo lakaistasn maton et voi seuraavanaki vuonna loistaa onnelisuus tilaston kärjessä
        Suomalaiset on tekopyhin kansa ja parimin voivan esityämisen mestari maa...
        Kaikki on showta.

        Mikä täälä loistaa possaololla on aitous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistirollit heräilee 3 aikaa päivällä kittaa pari mukilista ja sitten kain muun puuteessa tulee s24...
        Köyhiä. Tylttömiä eläkeläisiä vammasia mt potilaita tai sit muuta rymäö jollon joku tarve ponkittää itseä edes sullä et on ilkee ku oma elömö on joko kurjaa tai tylsää...

        Loppujen lopuksi tämä sivusto näyttää aika rehelisesti miten pahoivoivia ihmiset on tässä maassa,
        miissä pahaolo lakaistasn maton et voi seuraavanaki vuonna loistaa onnelisuus tilaston kärjessä
        Suomalaiset on tekopyhin kansa ja parimin voivan esityämisen mestari maa...
        Kaikki on showta.

        Mikä täälä loistaa possaololla on aitous.

        Onpa itsekkään ja vastemielisen ihmisen kirjoitus.
        Ihmisen, jolle elämän kamalin juttu oli kun kynsi lohkesi kerran vappuaattona.
        Mikä lie vika kun jäi empatiakyky kehittymättä.
        Se täällä loistaa eniten.. empatiakyvyttömyys.


    • Anonyymi

      En minä tiedä, puhun niin totta kuin osaan.

    • Anonyymi

      Ymmärsin itsestäni nyt uusia ajatuksia. Katson omaa historiaa sekä tekemisiä aiemmin ja en ole oikein missään "kotona". Olen aiheuttanut ongelmia ja täälläkin vain ärsyyntymistä. Se ihastuminenkin oli vain sen takia kun en voinut muutakaan ja nyt en oikein sitäkään halua enää tuntea kun en ole täydellinen sille miehelle. Välillä ajattelen että pärjään kyllä ja niin teenkin mutta en oikein sovellu.

      • Anonyymi

        Tämä vain ajatuksena. Miksihän edes ihastuin kun ei minulla ole mitään mahdollisuuksia siihen mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vain ajatuksena. Miksihän edes ihastuin kun ei minulla ole mitään mahdollisuuksia siihen mieheen.

        Kukaan ei ole täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole täydellinen.

        Ylipäätään kaikessa elämässä. En sovellu mihinkään. Ärsytän vain olemassaolollani muita ja olen haitaksi. Ei tähän taida olla parannusta. Ja tästä kaikesta johtuen ihastuin kun päässäni on vikaa ja sitten nyt ajattelen etten ole riittävän hyvä hänelle. Ei kukaan minua haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään kaikessa elämässä. En sovellu mihinkään. Ärsytän vain olemassaolollani muita ja olen haitaksi. Ei tähän taida olla parannusta. Ja tästä kaikesta johtuen ihastuin kun päässäni on vikaa ja sitten nyt ajattelen etten ole riittävän hyvä hänelle. Ei kukaan minua haluaisi.

        Älä ajattele noin. Joku voi nähdä sinussa jotain sellaista, mitä et itse edes tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ajattele noin. Joku voi nähdä sinussa jotain sellaista, mitä et itse edes tajua.

        En oikein usko. En ole se paras ihminen kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko. En ole se paras ihminen kenellekään.

        En minäkään. Aina on joku parempi. En tiedä onko parisuhde minua varten. Silti haaveilen yhteydestä ja kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Aina on joku parempi. En tiedä onko parisuhde minua varten. Silti haaveilen yhteydestä ja kaipaan.

        Minulla ei se ole se mitä kaipaan. Olen muutenkin aiheuttanut vain harmia muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei se ole se mitä kaipaan. Olen muutenkin aiheuttanut vain harmia muille.

        Olen niin sanotusti hankala ihminen. Hankala persoona. Itsepäinen ja tyhmä.


    • Anonyymi

      Olisit nyt vielä rehellinen tuossa katkeruudessasikin. Selkeästi toivot jonkun naisen noin ajattelevan, hölmö reppana olet.

      • Anonyymi

        Me, myself and Irene. Aloittaja ja sinä.


    • Anonyymi

      Niin, onhan se ihastuminen ihanaa. Varsinkin jos se on molemminpuolista. Kukapa sitä ei haluaisi olla tykätty ja haluttu...
      Mutta eihän sitä tiedä mitä deittiprofiili tuo tullessaan. ☺️👵

    • Mistäs sen tietää, jos koitettas.

    • Anonyymi

      Ehkä olet hullaantunut? Tai rakastunut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      65
      3233
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1162
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      955
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      688
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe