En minä taida olla ihastunut. Olen vain epätoivoinen ja kaipaan, että joku jossain ihastuisi minuun. Jos nyt näin rehellisiä ollaan.
En minä tiedä
27
92
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tämä olisi mulle ja häneltä, niin voin todeta, että toiveesi on totta. Ihastuin sinuun.
Mutta ei ole. En voi kuvitella häntä kirjoittamassa noin.- Anonyymi
Miksi et voi kuvitella? Oletko sinä se vaalean upean ”omanarvontunteisuuden” omaavan naisen kaipaaja? Siinä tapauksessa, en ole hän.
- Anonyymi
Minusta tuo oli tavallaan aika osuvaa, jos ajattelee ihmisiä tänne kirjoittamassa. Monet kaipaavat jotain, epätoivoisestikin.
Minä en ajattele noin. MInä olen löytänyt jotain minulle tärkeää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo oli tavallaan aika osuvaa, jos ajattelee ihmisiä tänne kirjoittamassa. Monet kaipaavat jotain, epätoivoisestikin.
Minä en ajattele noin. MInä olen löytänyt jotain minulle tärkeää.Kerro vähän, millaisen olet löytänyt? Joko olette rakastelleet?
- Anonyymi
No jos ei oo romanttinen olo niin sit oot vaan nolo
- Anonyymi
Taidat olla joku surkea läheisriippuvainen
Yksinäisyys ja ihmisen kaipuu voi saada sellaista aikaan.
- Anonyymi
Ei se mitään. Kaikki me rakkautta ja huomiointia kaivataan. 😏✌🏼
- Anonyymi
Olen samaa mieltä tästä ja lisäksi me kaikki kaipaamme myös kuulluksi ja noteeratuksi tulemista ym. Ja kaikki me osaamme puhua myös kauniisti kanssaihmisillemme tarvittaessa ja ilman tarpeita/intentioita. Kyl täällä sellaista yhtenäisyyttä nyt tarvittais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä tästä ja lisäksi me kaikki kaipaamme myös kuulluksi ja noteeratuksi tulemista ym. Ja kaikki me osaamme puhua myös kauniisti kanssaihmisillemme tarvittaessa ja ilman tarpeita/intentioita. Kyl täällä sellaista yhtenäisyyttä nyt tarvittais
Mun mielestä on kiinnostavaa, että kun kävin täällä eilen illalla, niin täällä on useampi älyllinen ihminen keskustelemassa. Ja mistäkö johtuu? Narsistinen palstatrolli valtaa paikan yleensä, ja on nyt huilimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä on kiinnostavaa, että kun kävin täällä eilen illalla, niin täällä on useampi älyllinen ihminen keskustelemassa. Ja mistäkö johtuu? Narsistinen palstatrolli valtaa paikan yleensä, ja on nyt huilimassa.
Narsistirollit heräilee 3 aikaa päivällä kittaa pari mukilista ja sitten kain muun puuteessa tulee s24...
Köyhiä. Tylttömiä eläkeläisiä vammasia mt potilaita tai sit muuta rymäö jollon joku tarve ponkittää itseä edes sullä et on ilkee ku oma elömö on joko kurjaa tai tylsää...
Loppujen lopuksi tämä sivusto näyttää aika rehelisesti miten pahoivoivia ihmiset on tässä maassa,
miissä pahaolo lakaistasn maton et voi seuraavanaki vuonna loistaa onnelisuus tilaston kärjessä
Suomalaiset on tekopyhin kansa ja parimin voivan esityämisen mestari maa...
Kaikki on showta.
Mikä täälä loistaa possaololla on aitous. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistirollit heräilee 3 aikaa päivällä kittaa pari mukilista ja sitten kain muun puuteessa tulee s24...
Köyhiä. Tylttömiä eläkeläisiä vammasia mt potilaita tai sit muuta rymäö jollon joku tarve ponkittää itseä edes sullä et on ilkee ku oma elömö on joko kurjaa tai tylsää...
Loppujen lopuksi tämä sivusto näyttää aika rehelisesti miten pahoivoivia ihmiset on tässä maassa,
miissä pahaolo lakaistasn maton et voi seuraavanaki vuonna loistaa onnelisuus tilaston kärjessä
Suomalaiset on tekopyhin kansa ja parimin voivan esityämisen mestari maa...
Kaikki on showta.
Mikä täälä loistaa possaololla on aitous.Onpa itsekkään ja vastemielisen ihmisen kirjoitus.
Ihmisen, jolle elämän kamalin juttu oli kun kynsi lohkesi kerran vappuaattona.
Mikä lie vika kun jäi empatiakyky kehittymättä.
Se täällä loistaa eniten.. empatiakyvyttömyys.
- Anonyymi
En minä tiedä, puhun niin totta kuin osaan.
- Anonyymi
Ymmärsin itsestäni nyt uusia ajatuksia. Katson omaa historiaa sekä tekemisiä aiemmin ja en ole oikein missään "kotona". Olen aiheuttanut ongelmia ja täälläkin vain ärsyyntymistä. Se ihastuminenkin oli vain sen takia kun en voinut muutakaan ja nyt en oikein sitäkään halua enää tuntea kun en ole täydellinen sille miehelle. Välillä ajattelen että pärjään kyllä ja niin teenkin mutta en oikein sovellu.
- Anonyymi
Tämä vain ajatuksena. Miksihän edes ihastuin kun ei minulla ole mitään mahdollisuuksia siihen mieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vain ajatuksena. Miksihän edes ihastuin kun ei minulla ole mitään mahdollisuuksia siihen mieheen.
Kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen.
Ylipäätään kaikessa elämässä. En sovellu mihinkään. Ärsytän vain olemassaolollani muita ja olen haitaksi. Ei tähän taida olla parannusta. Ja tästä kaikesta johtuen ihastuin kun päässäni on vikaa ja sitten nyt ajattelen etten ole riittävän hyvä hänelle. Ei kukaan minua haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään kaikessa elämässä. En sovellu mihinkään. Ärsytän vain olemassaolollani muita ja olen haitaksi. Ei tähän taida olla parannusta. Ja tästä kaikesta johtuen ihastuin kun päässäni on vikaa ja sitten nyt ajattelen etten ole riittävän hyvä hänelle. Ei kukaan minua haluaisi.
Älä ajattele noin. Joku voi nähdä sinussa jotain sellaista, mitä et itse edes tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ajattele noin. Joku voi nähdä sinussa jotain sellaista, mitä et itse edes tajua.
En oikein usko. En ole se paras ihminen kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein usko. En ole se paras ihminen kenellekään.
En minäkään. Aina on joku parempi. En tiedä onko parisuhde minua varten. Silti haaveilen yhteydestä ja kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään. Aina on joku parempi. En tiedä onko parisuhde minua varten. Silti haaveilen yhteydestä ja kaipaan.
Minulla ei se ole se mitä kaipaan. Olen muutenkin aiheuttanut vain harmia muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei se ole se mitä kaipaan. Olen muutenkin aiheuttanut vain harmia muille.
Olen niin sanotusti hankala ihminen. Hankala persoona. Itsepäinen ja tyhmä.
- Anonyymi
Olisit nyt vielä rehellinen tuossa katkeruudessasikin. Selkeästi toivot jonkun naisen noin ajattelevan, hölmö reppana olet.
- Anonyymi
Me, myself and Irene. Aloittaja ja sinä.
- Anonyymi
Niin, onhan se ihastuminen ihanaa. Varsinkin jos se on molemminpuolista. Kukapa sitä ei haluaisi olla tykätty ja haluttu...
Mutta eihän sitä tiedä mitä deittiprofiili tuo tullessaan. ☺️👵 Mistäs sen tietää, jos koitettas.
- Anonyymi
Ehkä olet hullaantunut? Tai rakastunut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683