Miehelleni tehty vasektomia n. 7 vuotta sitten kolmen lapsen jälkeen, mutta nyt haaveena meillä oma yhteinen.
Hän on 41 ja minä 30. Minulla ei ole lapsia, mutta olen ollut kahdesti raskaana.
Muistelen jostain lukeneeni, että julkiselle puolelle voisi päästä hedelmöityshoitoon meidän tilanteessa, kun minulla ei yhtään lasta ole. Vai olenko ihan väärässä?
Onko kenelläkään kokemuksia aiheesta?
Asiallisia vastauksia. Kiitos.
Inseminaatio vasektomian jälkeen
1
931
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha, kukaan ei edelleenkään vastaa tiedusteluuni lääkärini etnisestä taustasta. On se kummaa, että ulkomaalaisille heitä kyllä haalitaan vastaavaa etnistä taustaa edustava lääkäri mutta, jos Kantauomalainen kuten minä haluaa kantasuomalaisen jotta yhteisymmärrys ja vuorovaikutus pelaisi niin eipä näytäkään onnistuvan. Tässä on ollut ongelmaa. Viime Tammikuussa Venäläislääkäri Oleg lapshin heitti minut hienovaraisella tavalla Haartamin päivystyksestä ulos tarvittessa huumeseulaa myrkytysyrityksen tutkinnassa. Nyt minulle tarjotaan burnout psykologiksi jotain Nikolaus Ambrosiusta jonka etnistä taustaa kukaan ei suostu minulle valaisemaan soitoista ja sähköpostitiedusteluista huolimatta. Eivätkö nämä pellet todellakaan ymmärrä, että myös kantasuomalainen tarvitsee lääkärin/viranomaisen, joka ymmärtää hänen omaa kulttuuriaan. Nimittäin nuo ulkomaalaiset Venäläiset, Arabit ja muut ulkomaalaiset eivät ymmärrä ja sen saa kantasuomalainen helsingissä tuta. Empiriisen kokemuksenii mukaan ei esimerkiksi ole tavatonta, että vaikka Suomalainen nainen saa skitsofreniadiagnoosin ulkomaalaiselta lääkäriltä kertoessaan joutuneensa ex-mies ystävänsä vainoamaksi ja ulkomaalainen psykiatri tulkitsee vainoamisen syyt hyväksyttäviksi ja merkitsee naisen paranoidiksi skitsofreenikoksi estääkseen poliisiitutkinnan. Minulla on vähän samansuuntainen tilanne, on mielipidepoliittisia eroja ja teologisia ristiriitaisuuksia tiettyjen ryhmien kanssa. Ehkä tästä syystä minua yritettiin myrkyttää työpaikallani 7.1.2021 ja nyt minulle tyrkytetään harhaluuloisuushäiriö diagnoosia vaikka fyysistä oireista terveystalon lääkäri Elias Scheinin on todennut minun olevan myrkytystilassa. Tässä näyttää taas siltä, että Helsinki ei ole enää Suomi ja täällä on ainakin joillekin kansalaisille täysi DDR-meininki päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812