Varmasti on muitakin mutta ainakin yksi perussuomalaisten nuori ehdokas on ollut ylä-asteella koulukiusaaja.
Millainen mies hän on nyt?
Osaako pyytää anteeksi edes?
Koulukiusaaja
11
1350
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kinostaa. Äänestän kun kerran on ps listoilla. En halua aisureita hoitamaan meiän asioita.
- Anonyymi
Nimikirjaimet?
- Anonyymi
demareiden listoiltakin on oikeen valtuustoonkin asti valittu eläinrääkkääjiä ja koulukiusaajia...lienevät vanhat tavat eduksi virkaa hoidellessa..
- Anonyymi
..monenlaista trokaria ja yökastelijaa rapajuoppoa ja puliveivaria mahtuu listoille..
- Anonyymi
Nimikirjaimet? Tietää sitten....
- Anonyymi
Persuissa on ehdokkaana ainakin yksi jolle sopisi varustelekasta myyntilistoilta poistettu paita.
- Anonyymi
Onhan se sittenkin siellä.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/continental-hihaton-paita/56983 - Anonyymi
Nää on näitä Mestarin tarkoittamia ruohonjuuritason ehdokkaita kuten Oripäässä ehdolla oleva vauvan kuoliaaksi pahoinpitelijäkin.
- Anonyymi
monenlaista pilluvarasta näyttää roikkuvan pylväissä...kumpa roikkuisikin =)
- Anonyymi
Olen vihreä ja välillä vasemmiston, kannalla, olen koulukiusaaja. Mutta minkäs teet.?
- Anonyymi
kukkuu taas..pian jakkara heiluu.
tee yhteenveto ja ajattele ajattele ajattele..
tiktak tik tak..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914