Varmasti on muitakin mutta ainakin yksi perussuomalaisten nuori ehdokas on ollut ylä-asteella koulukiusaaja.
Millainen mies hän on nyt?
Osaako pyytää anteeksi edes?
Koulukiusaaja
11
1430
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kinostaa. Äänestän kun kerran on ps listoilla. En halua aisureita hoitamaan meiän asioita.
- Anonyymi
Nimikirjaimet?
- Anonyymi
demareiden listoiltakin on oikeen valtuustoonkin asti valittu eläinrääkkääjiä ja koulukiusaajia...lienevät vanhat tavat eduksi virkaa hoidellessa..
- Anonyymi
..monenlaista trokaria ja yökastelijaa rapajuoppoa ja puliveivaria mahtuu listoille..
- Anonyymi
Nimikirjaimet? Tietää sitten....
- Anonyymi
Persuissa on ehdokkaana ainakin yksi jolle sopisi varustelekasta myyntilistoilta poistettu paita.
- Anonyymi
Onhan se sittenkin siellä.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/continental-hihaton-paita/56983 - Anonyymi
Nää on näitä Mestarin tarkoittamia ruohonjuuritason ehdokkaita kuten Oripäässä ehdolla oleva vauvan kuoliaaksi pahoinpitelijäkin.
- Anonyymi
monenlaista pilluvarasta näyttää roikkuvan pylväissä...kumpa roikkuisikin =)
- Anonyymi
Olen vihreä ja välillä vasemmiston, kannalla, olen koulukiusaaja. Mutta minkäs teet.?
- Anonyymi
kukkuu taas..pian jakkara heiluu.
tee yhteenveto ja ajattele ajattele ajattele..
tiktak tik tak..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165