kertokaapa liikkeeitä missä tehdään tatuointeja iisalmessa?
missä kannattaisi ottaa?
ja sitten vielä hinta taso,paljonko noin maksaisi semmonen tulitikkuaskin kokoinen?
tatuointi liikkeet...
60
17623
Vastaukset
- .,.,.
tiältä:
http://www.hismasterstattoo.com/main.html
Sieltä mulukaset iisalamen kohan ja soetat.- BumBieris
Ja Korukeiju Louhenkadulla. Hintatasosta en muista mut itse otin napalävistyksen siellä ja Heliköhän se omistaja nyt on, oli musta pätevä ja asiantunteva hommassaan.
- RetuV
BumBieris kirjoitti:
Ja Korukeiju Louhenkadulla. Hintatasosta en muista mut itse otin napalävistyksen siellä ja Heliköhän se omistaja nyt on, oli musta pätevä ja asiantunteva hommassaan.
Sukevalla kans on yks magee paikka, muistaakseni Ristikkotie on sen osoite. Siellä on kaverit on hyvin taitavii, ne on tehneet tatskoja muuallakin Suomessa, ainaskíi Turussa, Keravalla ja Hesassakin, ne kyll osaa. Vuosien kokemus ja pitkät perinteet!
- missäköhän?
RetuV kirjoitti:
Sukevalla kans on yks magee paikka, muistaakseni Ristikkotie on sen osoite. Siellä on kaverit on hyvin taitavii, ne on tehneet tatskoja muuallakin Suomessa, ainaskíi Turussa, Keravalla ja Hesassakin, ne kyll osaa. Vuosien kokemus ja pitkät perinteet!
???
- ...
Suosittelen että et etes harkitse iisalmessa tatuoinin ottoa. Iisalmen liikkeet on vasta alkajia joten työn jälki sen mukainen. Käy kuopiossa hinta on siellä kohdallaan ja tekijät erittäin ammatti taitoisia.
- Agricola_
Ammatti taitoisia on yhdys sana.
- Jonna
No ei tuolla his masters tattoossa mitään alkajia ole...eikös ne ole tehneet tatskoja muualla päin suomea ja nyt vasta avanneet liikkeen tänne..todella hyvää jälkeä ainakin itselleni siellä tuli.
- Retu
Jonna kirjoitti:
No ei tuolla his masters tattoossa mitään alkajia ole...eikös ne ole tehneet tatskoja muualla päin suomea ja nyt vasta avanneet liikkeen tänne..todella hyvää jälkeä ainakin itselleni siellä tuli.
Ällöttää tommonen kun liike yrittää itse mainostaa itseään muka asiakkaana. Aivan liian läpinäkyvää, ei me pöljiä olla!!
- kaks tatskaa
Kyl musta korukeijun Heli tekee hyvää jälkee ja kohtuu hintaan. Itsellänikin ihan reippaan kokoinen, paljon yksityiskohtii, värjätty kuva. Ja vielä muokkasikin malli kuvaa sopivammaksi.
Myös lasteni kulma ja huuli lävistysten teko on onnistunut kaikin puolin hyvin. - tiiperoinen
Jonna kirjoitti:
hismasters ei tod ole mikään vasta alkaja!! niillä on liikkeitä ympäri suomee ja ovat kylläkin ammattitaitoista porukkaa!! ja mitä korukeijuun tulee,jälki ok, mutta mustetta käyttävät liikaa. hinnat kohdallaan.
- Anonyymi
Agricola_ kirjoitti:
Yhdys sana on yhdyssana myös.
- Anonyymi
Agricola_ kirjoitti:
Menikö kauan ennen kuin ymmärsit mitä tuo sana tarkoittaa kun oli kirjoitettu erikseen🤣
- hessu nakkipoukamasta...
omasta ja vaimon kokemuksista voin sanoa, että kyllä hismasterssilla on asiantunteva kaveri tekemässä kuvia.. yksi tatuointi on jo itelläni ja toinen tulee huomenna.. vaimolla on kaksi kuvaa otettu alkuvuoden aikana ja mahdollisesti lisää on tulossa vielä loppuvuoden aikana.. vaimon tatuointi on tuolla netti sivullakin jounin kuvissa, kakkos sivulla alaselkäkuva (jossa näkyy vähän farkkuja) ja kyseinen kuva maksoi 150eepiä..
tuommonen tikkuaskinkokoinen on tod.näk. noin 60eepiä- Jussipussi
Sossustako saitte rahat? - Meinaan, että omille ja rehellisellä työllä tienatuille rahoille lienee parempaakin käyttöä?!
Pitäisi säätää laki, että tatuointeja ja muita itse aiheutettuja vaivoja (esim. silikonit) ei sitten yhteiskunnan (= veroa maksavien ihmisten) rahoilla poisteta eikä korjailla!! - hessu nakkipoukamasta...
Jussipussi kirjoitti:
Sossustako saitte rahat? - Meinaan, että omille ja rehellisellä työllä tienatuille rahoille lienee parempaakin käyttöä?!
Pitäisi säätää laki, että tatuointeja ja muita itse aiheutettuja vaivoja (esim. silikonit) ei sitten yhteiskunnan (= veroa maksavien ihmisten) rahoilla poisteta eikä korjailla!!ihan on työllä ansaituilla rahoilla maksettu.. oishan niille varmasti ollu parempaakin? käyttöä, muuta mikä on sen pysyvämpää kuin tatuointi?
minä en nää tatuointia minään vaivana vaan lähinnä kehon koristeena ihan siinä missä toiset ottaa silikoneja (joita minä en ymmärää, mutta kuitenkin) tai lävistyksiä..
itsellä ei ole edes aikomuksia korjailla saatika poistaa tatuointeja ihostani, koska ne on osa minua..
se mitä minä tai muut ihmiset tekee ihollaan tuskin edes kuuluu sinulle, kunhan eivät vaan tule sinulta hakemaan rahaa koristuksiinsa - Anonyymi
hessu nakkipoukamasta... kirjoitti:
ihan on työllä ansaituilla rahoilla maksettu.. oishan niille varmasti ollu parempaakin? käyttöä, muuta mikä on sen pysyvämpää kuin tatuointi?
minä en nää tatuointia minään vaivana vaan lähinnä kehon koristeena ihan siinä missä toiset ottaa silikoneja (joita minä en ymmärää, mutta kuitenkin) tai lävistyksiä..
itsellä ei ole edes aikomuksia korjailla saatika poistaa tatuointeja ihostani, koska ne on osa minua..
se mitä minä tai muut ihmiset tekee ihollaan tuskin edes kuuluu sinulle, kunhan eivät vaan tule sinulta hakemaan rahaa koristuksiinsaOnko itsetuntoni kovinkin alhaalla kun sitä pitää pönkittää tatskoilla.
Ota nyt tatskat sitten paikkoihin mistä ne näkyy ettei tarvitse talvella liikkua hihaton paita yllä🤣
- Tatuoitu :)
Iisalmessa tehdään tatuointeja Koru Keijussa ja His Master's Tattoossa.
Itse olen ottanut Koru Keijussa ja en ole jälkeen tyytyväinen.
Väri tuppaa kulahtamaan pois alta aika yksikön vaikka Helin antamien ohjeitten mukaan olen hoitanut. kuvan reunat ovat "röpelöiset" ja osittain puuttuu väriä. (Olisi ehkä Helin kannattanut hieman enempi harjoitella tekemään tatuointeja sian nahkaan ennen kuin alkaa markkinoimaan sitä että on tatuoija.)
His Master'sissa en ole itse ottanut, mutta kaverit on ottaneet ja olen ollut mukana katsomassa teko vaihetta ja pakko sanoa, että pojat osaavat hoitaa hommansa hienosti.
Koru keijussa taitaa minimi taksa olla 45€ jolla saa tulitikku askin kokoisen kuvan ja
His Master'sissa muistaakseni 50€.
Mutta on otettava huomioon hinta/laatu suhde.
Miksi maksaa huonosta tatuoinnista edes 45€...
Kun kerralla voisi ottaa paremmin tehdyn ja maksaa siitä vähän enemmän...- tahtoo kans
ottaa yhteyttä tähän koru keijuun? Nettiosoitetta??
- ..voihan olla...
...että myös ihan tatuoinnin hoitajassa itse on vikaa..
- möpö
Itse otin juuri 45 euron maksavan tatskan vuosi sitten Koru Keijus, ja jälki oli mielestäni oikein hyvä... Liekkö tatuoinnin hoitajassa vika, vaiko kävi vain huono tuuri..
- Anonyymi
tahtoo kans kirjoitti:
ottaa yhteyttä tähän koru keijuun? Nettiosoitetta??
Missä tämä korukeiju muuten sijaitsi
- Tatuointia nahkaan
Savonkadulta löytyy tatska liike . Siinä Rossoa vastapäätä
- ...
niin ja edelleeeeeenkin sen hismasters jota suosittelen TODELLA lämpimästi :)
- boodeli
kumpaankos nyt mennä,his masterssiin vai chrissille? valintoja,valintoja... :)
- Anonyymi
Ei tarvitse valita kun toinen näistä tekee tatuointeja kiven sisässä jonkin aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse valita kun toinen näistä tekee tatuointeja kiven sisässä jonkin aikaa.
Pitkä tuomio tulossa kaman myynnistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sitä joutaa piirustelemaan :D ymmärsin kyllä omista lähteistä että oli vaan tutkintavankeudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sitä joutaa piirustelemaan :D ymmärsin kyllä omista lähteistä että oli vaan tutkintavankeudessa
Siellä ei pääse piirtelee mut pitkään piirtelee tutkinnan jälkeen kivitalossa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ei pääse piirtelee mut pitkään piirtelee tutkinnan jälkeen kivitalossa:)
Mahtaako sinulla olla ihan tietoa että on kivitaloon joutumassa? Ite oon siinä käsityksessä, että on selvillä vesillä asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä tuomio tulossa kaman myynnistä.
Hieno mies kerrassaan hän. Onko faktaa että tulossa tuomio vai tutkiivatko vasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako sinulla olla ihan tietoa että on kivitaloon joutumassa? Ite oon siinä käsityksessä, että on selvillä vesillä asiasta
Syytön on mut poliisit unohtivat päästää tutkinta vankeudesta pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe 😁 eli siis on vielä siellä. Ookoo. Luulin että on päässyt pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh
- Anonyymi
Asiasta tietämättömänä mutta jos puhutte C.S niin sanon vaan että jos ihminen näyttää ihan kriminaalilta niin yleensä se myös on kriminaali
- Anonyymi
taduloindi on portti saatanalle
- Anonyymi
Rumat ne niillä mukamas koreilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumat ne niillä mukamas koreilee.
Hello Kitty reppu selkään ja tatuointeja tekemään seuraavaksi joskus lähempänä 2030 lukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hello Kitty reppu selkään ja tatuointeja tekemään seuraavaksi joskus lähempänä 2030 lukua.
Saako suomessa huumeiden myynnistä niin montaa vuotta muka kakkua? Epäilen vaan. Etenkään ensikertalainen. Tai ei varmasti ole ensikertalainen mutta ensi kertaa jos jäi kiinni asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hello Kitty best
- Anonyymi
Puhut asiaa samaa olen minäkin ajatellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut asiaa samaa olen minäkin ajatellut.
Mitää oot aatellu. Ai ottaa Tatuoinnin. Synnin merkin vai portin saatanalle vai mitä näitä oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hello Kitty best
Outlawssin miehet käyny Espanjassa asti sopimassa bisneksiä.Eivät vaan ymmärtäneet että poliisi kuunteli asuntoja sielläkin.Tatuoija ollu muuta kun juoksepoika ja sen paikka on organisaatiossa lusia tuomioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outlawssin miehet käyny Espanjassa asti sopimassa bisneksiä.Eivät vaan ymmärtäneet että poliisi kuunteli asuntoja sielläkin.Tatuoija ollu muuta kun juoksepoika ja sen paikka on organisaatiossa lusia tuomioita.
Antaa lusia sitten :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että C jossain tuommosessa jengissä? Liekköhän. On kyllä pellejä kaikki joka tapauksessa
- Anonyymi
Eikös täällä oo kolme vaihtoehtoa? Tino? Sakkepappa ja fidalgo? Vai olenko väärässä
- Anonyymi
Juu eikös se näin ole. Pappa tai fidalgo oltava kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu eikös se näin ole. Pappa tai fidalgo oltava kyseessä
Pappa tuskin on missään vangittuna kun päivittelee sivujaan aktiivisesti facessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappa tuskin on missään vangittuna kun päivittelee sivujaan aktiivisesti facessa.
Pappahan on kunnollinen poika, ei ole tehnyt ikään laittomuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappahan on kunnollinen poika, ei ole tehnyt ikään laittomuutta
Niin on. Toiset on kunnon kansalaisia toiset ei. Pappa on ihan rehti mies :) menkää leimanne ottamaan hänelle jos iisalmessa otatte
- Anonyymi
Missä Fidalgon yrittäjä, tietoa tietoa?
- Anonyymi
Piilossa :)
- Anonyymi
Varmaan hellokitty reppu selässä jossain seikkailee :)
- Anonyymi
Lenteli koneella Hyvinkäälle.Döddspatrullenin karvaselle kädelle on mukava pistää pää illalla kun menee nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenteli koneella Hyvinkäälle.Döddspatrullenin karvaselle kädelle on mukava pistää pää illalla kun menee nukkumaan.
No nimenomaan
- Anonyymi
Huhujen mukaan vapautui juuri :) nyt sinne vaan oikein massaryntäyksenä kuvia ottamaan niin saa menetetyt pennoset takas
- Anonyymi
Minun pitäis saada hepin päähän sirppi ja vasara.
- Anonyymi
Onhan minä huomattavasti kovemman näköinen kaveri kun on tatuoinnit. Kesällä kiva niitä esitellä. Itsetunto kyllä kasvaa. Moni pelkää minua.
- Anonyymi
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/kauneus/mihin_kaikkeen_tatuointi_vaikuttaa
Tuossa faktaa!
Tatuointi värit sisältää raskasmetalleja. Ranteessa olevat tatuoinnit estää älykellon tarkan toiminnan.
Ensiapu-ja sairaalahoidossa tatuoinnit voivat vaikeuttaa mm. tipan laittoa ja/tai estää magneettikuvauksen..eikä tässä vielä kaikki. - Anonyymi
Jos ootte uutisia seuranneet niin varmaan olette huomanneet että Fidalgoon ei pääse muutamiin vuosiin leimaa ottamaan kun itse yrittäjä lähtee lukemaan tiilenpäitä :) :) hellokitty reppu selkään ja kohti uusia seikkailuja!
Menkää Sakke Papalle, suosittelen :) - Anonyymi
Täältä suositus Tinolle taikka jos Kuopioon kehtaa ajella niin siellä esim Rotten Tattoo.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010