tatuointi liikkeet...

mie...

kertokaapa liikkeeitä missä tehdään tatuointeja iisalmessa?
missä kannattaisi ottaa?
ja sitten vielä hinta taso,paljonko noin maksaisi semmonen tulitikkuaskin kokoinen?

58

16085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.
      • BumBieris

        Ja Korukeiju Louhenkadulla. Hintatasosta en muista mut itse otin napalävistyksen siellä ja Heliköhän se omistaja nyt on, oli musta pätevä ja asiantunteva hommassaan.


      • RetuV
        BumBieris kirjoitti:

        Ja Korukeiju Louhenkadulla. Hintatasosta en muista mut itse otin napalävistyksen siellä ja Heliköhän se omistaja nyt on, oli musta pätevä ja asiantunteva hommassaan.

        Sukevalla kans on yks magee paikka, muistaakseni Ristikkotie on sen osoite. Siellä on kaverit on hyvin taitavii, ne on tehneet tatskoja muuallakin Suomessa, ainaskíi Turussa, Keravalla ja Hesassakin, ne kyll osaa. Vuosien kokemus ja pitkät perinteet!


      • missäköhän?
        RetuV kirjoitti:

        Sukevalla kans on yks magee paikka, muistaakseni Ristikkotie on sen osoite. Siellä on kaverit on hyvin taitavii, ne on tehneet tatskoja muuallakin Suomessa, ainaskíi Turussa, Keravalla ja Hesassakin, ne kyll osaa. Vuosien kokemus ja pitkät perinteet!

        ???


    • ...

      Suosittelen että et etes harkitse iisalmessa tatuoinin ottoa. Iisalmen liikkeet on vasta alkajia joten työn jälki sen mukainen. Käy kuopiossa hinta on siellä kohdallaan ja tekijät erittäin ammatti taitoisia.

      • Agricola_

        Ammatti taitoisia on yhdys sana.


      • Jonna

        No ei tuolla his masters tattoossa mitään alkajia ole...eikös ne ole tehneet tatskoja muualla päin suomea ja nyt vasta avanneet liikkeen tänne..todella hyvää jälkeä ainakin itselleni siellä tuli.


      • Retu
        Jonna kirjoitti:

        No ei tuolla his masters tattoossa mitään alkajia ole...eikös ne ole tehneet tatskoja muualla päin suomea ja nyt vasta avanneet liikkeen tänne..todella hyvää jälkeä ainakin itselleni siellä tuli.

        Ällöttää tommonen kun liike yrittää itse mainostaa itseään muka asiakkaana. Aivan liian läpinäkyvää, ei me pöljiä olla!!


      • kaks tatskaa

        Kyl musta korukeijun Heli tekee hyvää jälkee ja kohtuu hintaan. Itsellänikin ihan reippaan kokoinen, paljon yksityiskohtii, värjätty kuva. Ja vielä muokkasikin malli kuvaa sopivammaksi.
        Myös lasteni kulma ja huuli lävistysten teko on onnistunut kaikin puolin hyvin.


      • tiiperoinen
        Jonna kirjoitti:

        No ei tuolla his masters tattoossa mitään alkajia ole...eikös ne ole tehneet tatskoja muualla päin suomea ja nyt vasta avanneet liikkeen tänne..todella hyvää jälkeä ainakin itselleni siellä tuli.

        hismasters ei tod ole mikään vasta alkaja!! niillä on liikkeitä ympäri suomee ja ovat kylläkin ammattitaitoista porukkaa!! ja mitä korukeijuun tulee,jälki ok, mutta mustetta käyttävät liikaa. hinnat kohdallaan.


      • Anonyymi
        Agricola_ kirjoitti:

        Ammatti taitoisia on yhdys sana.

        Yhdys sana on yhdyssana myös.


      • Anonyymi
        Agricola_ kirjoitti:

        Ammatti taitoisia on yhdys sana.

        Menikö kauan ennen kuin ymmärsit mitä tuo sana tarkoittaa kun oli kirjoitettu erikseen🤣


    • hessu nakkipoukamasta...

      omasta ja vaimon kokemuksista voin sanoa, että kyllä hismasterssilla on asiantunteva kaveri tekemässä kuvia.. yksi tatuointi on jo itelläni ja toinen tulee huomenna.. vaimolla on kaksi kuvaa otettu alkuvuoden aikana ja mahdollisesti lisää on tulossa vielä loppuvuoden aikana.. vaimon tatuointi on tuolla netti sivullakin jounin kuvissa, kakkos sivulla alaselkäkuva (jossa näkyy vähän farkkuja) ja kyseinen kuva maksoi 150eepiä..

      tuommonen tikkuaskinkokoinen on tod.näk. noin 60eepiä

      • Jussipussi

        Sossustako saitte rahat? - Meinaan, että omille ja rehellisellä työllä tienatuille rahoille lienee parempaakin käyttöä?!

        Pitäisi säätää laki, että tatuointeja ja muita itse aiheutettuja vaivoja (esim. silikonit) ei sitten yhteiskunnan (= veroa maksavien ihmisten) rahoilla poisteta eikä korjailla!!


      • hessu nakkipoukamasta...
        Jussipussi kirjoitti:

        Sossustako saitte rahat? - Meinaan, että omille ja rehellisellä työllä tienatuille rahoille lienee parempaakin käyttöä?!

        Pitäisi säätää laki, että tatuointeja ja muita itse aiheutettuja vaivoja (esim. silikonit) ei sitten yhteiskunnan (= veroa maksavien ihmisten) rahoilla poisteta eikä korjailla!!

        ihan on työllä ansaituilla rahoilla maksettu.. oishan niille varmasti ollu parempaakin? käyttöä, muuta mikä on sen pysyvämpää kuin tatuointi?

        minä en nää tatuointia minään vaivana vaan lähinnä kehon koristeena ihan siinä missä toiset ottaa silikoneja (joita minä en ymmärää, mutta kuitenkin) tai lävistyksiä..

        itsellä ei ole edes aikomuksia korjailla saatika poistaa tatuointeja ihostani, koska ne on osa minua..

        se mitä minä tai muut ihmiset tekee ihollaan tuskin edes kuuluu sinulle, kunhan eivät vaan tule sinulta hakemaan rahaa koristuksiinsa


      • Anonyymi
        hessu nakkipoukamasta... kirjoitti:

        ihan on työllä ansaituilla rahoilla maksettu.. oishan niille varmasti ollu parempaakin? käyttöä, muuta mikä on sen pysyvämpää kuin tatuointi?

        minä en nää tatuointia minään vaivana vaan lähinnä kehon koristeena ihan siinä missä toiset ottaa silikoneja (joita minä en ymmärää, mutta kuitenkin) tai lävistyksiä..

        itsellä ei ole edes aikomuksia korjailla saatika poistaa tatuointeja ihostani, koska ne on osa minua..

        se mitä minä tai muut ihmiset tekee ihollaan tuskin edes kuuluu sinulle, kunhan eivät vaan tule sinulta hakemaan rahaa koristuksiinsa

        Onko itsetuntoni kovinkin alhaalla kun sitä pitää pönkittää tatskoilla.
        Ota nyt tatskat sitten paikkoihin mistä ne näkyy ettei tarvitse talvella liikkua hihaton paita yllä🤣


    • Tatuoitu :)

      Iisalmessa tehdään tatuointeja Koru Keijussa ja His Master's Tattoossa.
      Itse olen ottanut Koru Keijussa ja en ole jälkeen tyytyväinen.
      Väri tuppaa kulahtamaan pois alta aika yksikön vaikka Helin antamien ohjeitten mukaan olen hoitanut. kuvan reunat ovat "röpelöiset" ja osittain puuttuu väriä. (Olisi ehkä Helin kannattanut hieman enempi harjoitella tekemään tatuointeja sian nahkaan ennen kuin alkaa markkinoimaan sitä että on tatuoija.)

      His Master'sissa en ole itse ottanut, mutta kaverit on ottaneet ja olen ollut mukana katsomassa teko vaihetta ja pakko sanoa, että pojat osaavat hoitaa hommansa hienosti.

      Koru keijussa taitaa minimi taksa olla 45€ jolla saa tulitikku askin kokoisen kuvan ja
      His Master'sissa muistaakseni 50€.
      Mutta on otettava huomioon hinta/laatu suhde.
      Miksi maksaa huonosta tatuoinnista edes 45€...
      Kun kerralla voisi ottaa paremmin tehdyn ja maksaa siitä vähän enemmän...

      • tahtoo kans

        ottaa yhteyttä tähän koru keijuun? Nettiosoitetta??


      • ..voihan olla...

        ...että myös ihan tatuoinnin hoitajassa itse on vikaa..


      • möpö

        Itse otin juuri 45 euron maksavan tatskan vuosi sitten Koru Keijus, ja jälki oli mielestäni oikein hyvä... Liekkö tatuoinnin hoitajassa vika, vaiko kävi vain huono tuuri..


      • Anonyymi
        tahtoo kans kirjoitti:

        ottaa yhteyttä tähän koru keijuun? Nettiosoitetta??

        Missä tämä korukeiju muuten sijaitsi


    • Tatuointia nahkaan

      Savonkadulta löytyy tatska liike . Siinä Rossoa vastapäätä

    • ...

      niin ja edelleeeeeenkin sen hismasters jota suosittelen TODELLA lämpimästi :)

    • boodeli

      kumpaankos nyt mennä,his masterssiin vai chrissille? valintoja,valintoja... :)

      • Anonyymi

        Ei tarvitse valita kun toinen näistä tekee tatuointeja kiven sisässä jonkin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse valita kun toinen näistä tekee tatuointeja kiven sisässä jonkin aikaa.

        Pitkä tuomio tulossa kaman myynnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse valita kun toinen näistä tekee tatuointeja kiven sisässä jonkin aikaa.

        Siellä sitä joutaa piirustelemaan :D ymmärsin kyllä omista lähteistä että oli vaan tutkintavankeudessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä sitä joutaa piirustelemaan :D ymmärsin kyllä omista lähteistä että oli vaan tutkintavankeudessa

        Siellä ei pääse piirtelee mut pitkään piirtelee tutkinnan jälkeen kivitalossa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ei pääse piirtelee mut pitkään piirtelee tutkinnan jälkeen kivitalossa:)

        Mahtaako sinulla olla ihan tietoa että on kivitaloon joutumassa? Ite oon siinä käsityksessä, että on selvillä vesillä asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä tuomio tulossa kaman myynnistä.

        Hieno mies kerrassaan hän. Onko faktaa että tulossa tuomio vai tutkiivatko vasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako sinulla olla ihan tietoa että on kivitaloon joutumassa? Ite oon siinä käsityksessä, että on selvillä vesillä asiasta

        Syytön on mut poliisit unohtivat päästää tutkinta vankeudesta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytön on mut poliisit unohtivat päästää tutkinta vankeudesta pois.

        Hehe 😁 eli siis on vielä siellä. Ookoo. Luulin että on päässyt pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytön on mut poliisit unohtivat päästää tutkinta vankeudesta pois.

        Heh


    • Anonyymi

      Asiasta tietämättömänä mutta jos puhutte C.S niin sanon vaan että jos ihminen näyttää ihan kriminaalilta niin yleensä se myös on kriminaali

    • Anonyymi

      taduloindi on portti saatanalle

      • Anonyymi

        Rumat ne niillä mukamas koreilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumat ne niillä mukamas koreilee.

        Hello Kitty reppu selkään ja tatuointeja tekemään seuraavaksi joskus lähempänä 2030 lukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hello Kitty reppu selkään ja tatuointeja tekemään seuraavaksi joskus lähempänä 2030 lukua.

        Saako suomessa huumeiden myynnistä niin montaa vuotta muka kakkua? Epäilen vaan. Etenkään ensikertalainen. Tai ei varmasti ole ensikertalainen mutta ensi kertaa jos jäi kiinni asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hello Kitty reppu selkään ja tatuointeja tekemään seuraavaksi joskus lähempänä 2030 lukua.

        Hello Kitty best


      • Anonyymi

        Puhut asiaa samaa olen minäkin ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut asiaa samaa olen minäkin ajatellut.

        Mitää oot aatellu. Ai ottaa Tatuoinnin. Synnin merkin vai portin saatanalle vai mitä näitä oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hello Kitty best

        Outlawssin miehet käyny Espanjassa asti sopimassa bisneksiä.Eivät vaan ymmärtäneet että poliisi kuunteli asuntoja sielläkin.Tatuoija ollu muuta kun juoksepoika ja sen paikka on organisaatiossa lusia tuomioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outlawssin miehet käyny Espanjassa asti sopimassa bisneksiä.Eivät vaan ymmärtäneet että poliisi kuunteli asuntoja sielläkin.Tatuoija ollu muuta kun juoksepoika ja sen paikka on organisaatiossa lusia tuomioita.

        Antaa lusia sitten :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outlawssin miehet käyny Espanjassa asti sopimassa bisneksiä.Eivät vaan ymmärtäneet että poliisi kuunteli asuntoja sielläkin.Tatuoija ollu muuta kun juoksepoika ja sen paikka on organisaatiossa lusia tuomioita.

        Ai että C jossain tuommosessa jengissä? Liekköhän. On kyllä pellejä kaikki joka tapauksessa


    • Anonyymi

      Eikös täällä oo kolme vaihtoehtoa? Tino? Sakkepappa ja fidalgo? Vai olenko väärässä

      • Anonyymi

        Juu eikös se näin ole. Pappa tai fidalgo oltava kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu eikös se näin ole. Pappa tai fidalgo oltava kyseessä

        Pappa tuskin on missään vangittuna kun päivittelee sivujaan aktiivisesti facessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa tuskin on missään vangittuna kun päivittelee sivujaan aktiivisesti facessa.

        Pappahan on kunnollinen poika, ei ole tehnyt ikään laittomuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappahan on kunnollinen poika, ei ole tehnyt ikään laittomuutta

        Niin on. Toiset on kunnon kansalaisia toiset ei. Pappa on ihan rehti mies :) menkää leimanne ottamaan hänelle jos iisalmessa otatte


    • Anonyymi

      Missä Fidalgon yrittäjä, tietoa tietoa?

      • Anonyymi

        Piilossa :)


      • Anonyymi

        Varmaan hellokitty reppu selässä jossain seikkailee :)


      • Anonyymi

        Lenteli koneella Hyvinkäälle.Döddspatrullenin karvaselle kädelle on mukava pistää pää illalla kun menee nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenteli koneella Hyvinkäälle.Döddspatrullenin karvaselle kädelle on mukava pistää pää illalla kun menee nukkumaan.

        No nimenomaan


    • Anonyymi

      Minun pitäis saada hepin päähän sirppi ja vasara.

      • Anonyymi

        Itse haluan SAK tatuoinnin perseeseen.


    • Anonyymi

      Onhan minä huomattavasti kovemman näköinen kaveri kun on tatuoinnit. Kesällä kiva niitä esitellä. Itsetunto kyllä kasvaa. Moni pelkää minua.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe