Eli miten raiskaus määritellään lainpuitteissa?
Mikä on Raiskaus?
6
227
Vastaukset
- Anonyymi
Raiskausta on kahta lajia, ns. perusmuotoinen ja törkeä raiskaus. Jos tänne laittaisi vain lainauksen pykälästä, niin se poistetaan, mutta lähtökohtaisesti seuraavaa.
Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa, tai sellaisella uhkaamalla.
Näiden lisäksi on monia variaatioita, niin perusmuotoisen, kuin törkeänkin raiskauksen suhteen.- Anonyymi
Jos mies sanoo naiselle tapan sinut ellet anna huomenna seksiä.
-Lienee raiskaus.
Jos nainen sanoo miehelle ellet anna seksiä ja jatka tätä suhdetta et koskaan näe lasta mitä odotan sinulle. Tosiasiassa valehtelee raskaudesta.
-Onko raiskaus?
--
Kummassakin tapauksessa harrastetaan seksiä uhkauksen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Lienee raiskaus.
Jos nainen sanoo miehelle ellet anna seksiä ja jatka tätä suhdetta et koskaan näe lasta mitä odotan sinulle. Tosiasiassa valehtelee raskaudesta.
-Onko raiskaus?
--
Kummassakin tapauksessa harrastetaan seksiä uhkauksen jälkeen.Voi, voi. Tuhansissa kodeissa nainen sanoo joka viikko miehelle, jos et heti mene tamppaamaan mattoja, niin laitan viikoksi kintut ristiin. Tuskin yksikään mies on kieltäytynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Lienee raiskaus.
-Onko raiskaus?
--
Kummassakin tapauksessa harrastetaan seksiä uhkauksen jälkeen.Ei kumpikaan ole rikos. Uhkauksen pitää olla välitön, eikä ikään huomenna on saatava.
Mutta toki jos tekijä uusii uhkauksen seuraavana päivänä ja sitten heti seksiin ryhtyvät, se on raiskaus.
- Anonyymi
Raiskaus on, kun toisen henkilön sisään tunkeudutaan (myös käsin, tai esim. esineellä), vastoin hänen omaa tahtoaan.
- Anonyymi
Väkisin makaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972