Kävimme porukan kanssa juuri Tammiston Plantagen myymälässä..ala arvoista touhua..iso osa kukkia kuolemassa..ei kasteltu..sottanen paikka..ja todella kallis..samoja parvekekukkia saa halvemmalla cittarista lidl ja toreilta..todella surkeaa palvelua..henkilökunta varmaan kuullut paljon valituksia..olivat tympääntyneen oloisia..ei enää ikinä Plantageen 10 henkilön ryhmä vihaisia
Plantagen myynti
Anonyymi
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Tiesin tuon jo 10 vuotta sitten.
- Anonyymi
Plantagen on surkein kasvikauppa ikinä. Kituliaan näköisiä huonekasvin taimia täynnä tuholaisia. Siis ylihinnoiteltua roskaa. Sain massiivisen villakilpikirvaongelman Plantagenista hankituista kasveista. Jouduin hävittämään saastuneet kasvit. Suosin vastedes suomalaisia asiantuntevia kasvikauppoja enkä osta tuosta huonolaatuisesta rupupuljusta enää mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284