Onko se katastrofi jos ei koskaan valmistukaan?

Anonyymi

Olen opiskellut kohta 10 vuotta saaden aika lisäaikaa kun olen jonkun kurssin päässyt eteenpäin. Ongelmana on että motivaatio on hiipunut koko ajan. Syynä on se että aloitin opiskelujen alkuvaiheessa roskisdyykkailun ja pullojenkeräilyn joka on nyt johtanut siihen että olen lähes miljonääri koska olen aktiivisesti sijoittanut rahojani kryptoihin ja osakkeisiin. Eli suoraan sanottuna ei oikein enää kiinnosta tehdä opiskelujen eteen mitään, koska niillä ei tunnu olevan mitään merkitystä tulevaisuuden kannalta. Tosin sitten herää kysymys, mitäs nyt sitten elämässä? Kukaan tuskin haluaa edes seurustella nuhjuiselta näyttävän laitapuolen veijarin kanssa vaikka miten rikas olisi. Tosiasia on että omia tapojaan ja olemustaan on hankala muuttaa jos johonkin on tottunut.

5

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sehän tietysti on niin että miltä itsestä tuntuu. Miten muut sen voivat tietää mikä sinulle on parasta elämää . Itse asiassa toisille ihmisille sinun juttusi ovat ihan samantekevää diipa daapaa. Who cares. Omia tapojansa voi muuttaa kokeilemalla jotain uutta ex tempore. Toki jos ei halua kokeilla uusia juttuja niin sitten jatkaa vanhoilla systeemeillä ja proseseilla. Ihminen on sitä mitä tekee, ajattelee ja valitsee. Jos tänään tekee ja valitsee samat asiat kuin eilen, niin lopputulos on tietysti samanlaista joka päivä. Tietysti pientä lahoamista tapahtuu kropassa koko ajan kun ikääntyy. Senhän toki tiedät. Jokainen uusi päivä on edellistä arvokkaampi. Edessä olevat päivät siis vähenevät. Hiekka valuu tiimalasissa. Rupea pitämään yhdistettyä idea ja päiväkirjaa. Siinä yksi vinkki.

• Anonyymi

Jokainen tavallaan.

• Anonyymi

Siis olet sijoittanut pulloista saamasi rahat?

• Anonyymi

Joo. Paikallinen ystävällinen nuori rastapäinen poika sanoi, että se voi sijoittaa mun pullokuitit, niin saan tuhatkertaistettua sijoitukseni.

• Anonyymi

Verottajalle ilmoitettu tästä ketjusta. Petoksia tutkiva poliisi on sitten luultavasti yhteyksissä tuonnempana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2682
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      338
      2397
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2094
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1766
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1675
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1559
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1429
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1409
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1355
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1146
    Aihe