Onko kenellekään muulle käynyt niin että kun yrität ottaa Elisan viihdepalvelun käyttöön ja sitten ilmenee ongelmia ja soitat asiakaspalveluun. Sieltä ohjataan tekniseen tukeen ja kun yritetään yhdessä heidän kanssaan ratkoa ongelmaa tietyn hetken niin puhelelu katkeaa jolloin kyseinen yhteyshenkilö soittaa sinulle ja alkaa 2.5 euron minuutti taksa tikittämään. Taksan hinta meni multa ainakin ohi ja alkoi epäilyttämään kyseisen operaattorin toiminta. Luottamus ainakin meni.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Eipä ole koskaan tarvinnut ottaa yhteyttä tukeen. Hyvin on aina pelannut
- Anonyymi
Kuulostaa omaguru-palvelulta, joka on tarkoitettu käytön neuvontaan ja Elisalle kuulumattomien tietoteknisten ongelmien ratkaisuun. Olen itsekin töissä tuolla viankorjauksessa, jonne sinut siirrettiin, emmekä koskaan siirrä asiakasta kysymättä omaguruun. Meille soittelu ei kustanna mpm pvm:a enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427