Norja Tromssa

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kertokaa leirintäaluetta Tromssa;Lähellä kaupunkia ja minkä hintainen mökki jossa on keitto mahdollisuudet?

9

16001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GLOBAL
    • ennen siltaa oli jokunen vuosi sitten yksi ja lähellä toisiakin tämänhetkistä mökkien
      hintaa en osaa valitettavasti sanoa.
      Hauskaa matkaa siitä huolimatta.

    • Halvin mökki (2 hengen) maksaa kesäaikaan 400 kruunua/vrk, siinä on keittolevy mutta ei ilmeisesti jääkaappia. 4 hengen mökissä on myös jääkaappi ja hinta on 600 kruunua.

      Tuolta vois katsoa http://www.tromsocamping.no/ , saa näköjään valita myös englannin tai saksan kielellä.


      • Tromssassa

        Olimme Tromssassa heti sillan vieressä olevalla leirintäalueella (Tromso camping) ja oli oikein hyvä leirintäalue! Mökeistä en osaa sanoa, koska telttailimme. Verrattuina muihin leirintäalueisiin, joissa reissullamme yövyimme, oli tämä ehdottomasti parhaasta päästä.


      • kiusallista
        Tromssassa kirjoitti:

        Olimme Tromssassa heti sillan vieressä olevalla leirintäalueella (Tromso camping) ja oli oikein hyvä leirintäalue! Mökeistä en osaa sanoa, koska telttailimme. Verrattuina muihin leirintäalueisiin, joissa reissullamme yövyimme, oli tämä ehdottomasti parhaasta päästä.

        viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?


      • Citrophoros
        kiusallista kirjoitti:

        viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?

        Sadepäivien määrä Tromssassa (>0,1 mm/d):

        Kesäkuu 16,2 päivää
        Heinäkuu 18,2 päivää
        Elokuu 19,1 päivää

        Sadepäivien määrä Tromssassa (>3,0 mm/d):

        Kesäkuu 5,8 päivää
        Heinäkuu 7,8 päivää
        Elokuu 9,3 päivää

        Sadepäivien määrä Tromssassa (>10,0 mm/d):

        Kesäkuu 1,1 päivää
        Heinäkuu 1,8 päivää
        Elokuu 2,9 päivää

        Lähde:
        http://met.no/met/vanlig_var/nedbor.html


      • jpjpjp
        kiusallista kirjoitti:

        viime kesänä tromssassa sato vettä.saas nähdä miten tänä kesänä?

        Just tulin sieltä ja sattu mahtavat ilmat, Mut kattele sää http://www.fjellheisen.no/main.asp?3;3;0;0; ja sieltä webcam on liikkuvaa kuvaa, ja saa zuumata miten haluu.....


      • Citrophoros
        jpjpjp kirjoitti:

        Just tulin sieltä ja sattu mahtavat ilmat, Mut kattele sää http://www.fjellheisen.no/main.asp?3;3;0;0; ja sieltä webcam on liikkuvaa kuvaa, ja saa zuumata miten haluu.....

        Jos viestinlukijalla on laajakaista, niin olepa hyvä:
        http://weather.cs.uit.no/video/

        Vinkki: 1M/512k liittymällä ensimmäinen katselukerta L-valinnalla menee pätkimällä, joten kun olet sen katsellut loppuun, niin katsopas se uudelleen!!
        Huomatkaa Hurtigrutenin paatti videolla noin 23:45 aikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe