Moro!
Tuttavani Punton vetokoukun pistorasiaan ei tule minkäänlaista sähköä. Vedin miinus-kaapelin akulta virtakynälle ja koitin kaikki pistorasian nastat; mihinkään ei tule yhtään virtaa. Mikä voisi olla vikana?? Onko vetokoukun pistorasialle omaa sulaketta?
Fiat Punton vetokoukun pistorasiaan ei tule sähköjä
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Parkit päälle ja vilkut ja jarrua painaa, ensin?
- Anonyymi
Aivan, tavallisesta 7-koskettimisesta pistorasiasta ei tule mitään virtaa ellei ole parkkivaloja, vilkkuja ja jarruvaloa päällä. 13-koskettimisessa pistorasiassa on em. valojen lisäksi myös muita valoja ja jatkuvaakin 12 V sähköä.
- Anonyymi
Tää on just tätä. Auton nimi on muuten Viat eli vikaa pukkaa jonuudessakin Viatissa. Saati sitten vanhemmassa. Hankkiudu nopsaan eroon Viatista.
- Anonyymi
Kiitos erinomaisesta vinkistä! 👍👍😄😄
Aloittaja - Anonyymi
31 vuotta viatilla ikää ja leima tuli ilman vikoja tai remontteja. Viikottain liikenteessä
- Anonyymi
Jos aloittaja kysyi tosissaan niin paras heittää virtakynä pakkiin.
- Anonyymi
Hiivatti keulii kun laittaa lavetin koukkuun?😂🤣😭
- Anonyymi
Sama vika, ei tule virtaa, luulen, että rasia on niin hapettunut kun ikääkin on autolla yli 20 v, että pitäs rasia avata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904