Jos käy tallinnan risteilyllä ja samalla maissa niin pitääkö nuha testissä käydä ja missä vaiheessa käydä? Voiko käydä vaikka palattuaan suomeen?
Helsinki tallinna helsinki
2
129
Vastaukset
- Anonyymi
kävin Virossa viikko sitten , olin viikon siellä . Palatessa suomeen , ei Tallinnan päässä pääse suomeen läbtevään laivaan ilman negatiivista korona-testiä . Se pitää ottaa max 72 tuntia ennen paluuta. Sen sai otettua Tallinnan sataman D - terminaalissa . Sinne piti varata aika , sen sai netissä helposti , maksoi 49 € . Tietääkseni risteilyllä , jos ei käy maissa , testiä ei tarvitse . Kun maisss käy ,,ilmeisesti tarvitsee. Kannattaa googlettaa : matka Viroon covid -19 , sieltä löytyy tietoa asiasta. Tai kysyä laivayhtiöstä .
- Anonyymi
Nyt myös Tallinkin joillakin laivoilla voi teettää pikatestin paluumatkalla, mutta sekin on varattava ennakkoon ja niitä tehdään vain rajoitettu määrä. https://www.tallinksilja.fi/medialle/-/cision/expanded-release/f5874ad87d3f5fc5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089