Hei muru tässä totuus.

Anonyymi

Ei nää tunteet katoa, muuttaa vaan vähän muotoaan. Se alun himo ja seksuaalinen vetovoima on pikkuhiljaa muuttunut enemmän ihastumisen tunteeksi. Vaikka haluan sua myös fyysisesti. Pakko mun on kertoa tästä tunteesta sulle tai jotenkin muuten selvittää meidän välit.

Mä haluaisin liu'uttaa sormeani sun käsivarrella, hiuksissa, kulmakarvalla... Ihan joka paikassa. Olla vaan sun lähellä ja hengitää sun tuoksua. Tuntea sun kädet ympärilläni ja kaikkialla.

n->m

15

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt tuumasta toimeen. Molemmat tiedetään, että ei pystytä pitämään näppejä erossa toisistamme, jos ja kun päästään toistemme lähelle.

      m>n

      • Anonyymi

        Ei pystytäkkään. Mä ainakin sulan jo sun katseesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pystytäkkään. Mä ainakin sulan jo sun katseesta.

        Niin siinä taitaa käydä, puolin ja toisin. Mut eikös se ole hyvä asia, ainakin tietää, että toinen on kaiken sen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä taitaa käydä, puolin ja toisin. Mut eikös se ole hyvä asia, ainakin tietää, että toinen on kaiken sen arvoinen.

        Kaiken ja enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken ja enemmän.

        Tää ei ollut aloittajalta, mutta mulla on tunne, että me yhdessä oltais aika hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei ollut aloittajalta, mutta mulla on tunne, että me yhdessä oltais aika hyviä.

        No sit tarvii yhdistää tiimiksi, viestiä tulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sit tarvii yhdistää tiimiksi, viestiä tulemaan.

        Mitä viestissä pitäisi lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä viestissä pitäisi lukea?

        Laitat vaan aikaa ja paikkaa, niin voidaan todellistua viimeinki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitat vaan aikaa ja paikkaa, niin voidaan todellistua viimeinki.

        😆 Aika suoraa toimintaa. Hän varmaan vetäisi kahvinsa väärään kurkkuun, jos laittaisin hänelle viestillä vain ajan ja paikan. 😁


    • Anonyymi

      Eikö olisi hauska kokeilla tuollaista viestiä?

    • Anonyymi

      Näin ajattelisin myös omalle murulleni..samoilla sanoilla.

    • Anonyymi

      Aloitus on mieheltä partasuu miehelle jolla vihreet silmät ja yks ruskee silmä perskannikoiden välissä

      • Anonyymi

        Näkee kyllä missä sinun ajatusmaailmasi seikkailee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkee kyllä missä sinun ajatusmaailmasi seikkailee

        Eikö mies voi sitten kaivata miestä? Tyylistä ja tavasta en nyt puhu, vaan perusperiaatteesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe