Parhaat levarit

Anonyymi

Kertokaa mielestänne parhaat levarit, myös vähän tuntemattomammat paikat kiinnostaa, joissa kannattaa poiketa vaikka kauempaakin.

319

12330

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Sompasen levaria suosittelen kuusankoskelta heinolan tien varresta.

      • Joo, Sompasen levari on hyvä paikka. Pari kertaa siellä saanut kalua suuhun.


    • Anonyymi

      Parhaat panot,imut ja runkut on kyllä itsellä olleet janakkalan levarilla..

      • Anonyymi

        Janakkala paras. Autoja useita parkissa miehet käy metsässä feikkaavat tarpeellaan. Tosi asiassa etsivät kaveria, pidät vaan kullin kädessä joku tulee juttelee hetkessä. Helppo paikka saada kaveri mukaan.


      • Anonyymi

        Viikottain kesällä käyn imemässä tosi helpoo saanti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikottain kesällä käyn imemässä tosi helpoo saanti

        Ja sitten kuontalo on ku kukkakaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kuontalo on ku kukkakaali

        poistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kuontalo on ku kukkakaali

        olet väärällä sivulla jos ei kiinnosta poistu


    • Anonyymi

      Kotka-kouvolatien varrella juurikorven levari on hyvä paikka. Siellä vanhemmat miehet imevät ja runkkaavat nuorempia miehiä varsinkinkin siellä metsätiellä näin kevät/kesäaikaan. Tulee usein ajettua täältä pirkanmaalta tuonne juurikorven levarille.

      • Anonyymi

        Tuolla myös transvestiitti runkkaa sinut ja itsensä.
        Myös pari kilometriä pohjoiseen oikella kivilouhimo,siellä kesällä joskus useampi auringonottaja.


    • Anonyymi

      Joutsassa Museosilta,käänny Pertunmaantieltä

    • Anonyymi

      Porvoon moottoritie siellä aina porukkaa ja menee kävelee metsikköön
      ja vaikka olen jo vanha transu pukeudun alusasuhin jne niin aina kyllä seuraa
      olen saanut imen ja myös imettänyt ihana paikka!! t. transmummo

      • Anonyymi

        Sehän näissä paikoissa parasta kun finkkaat että olet valmis, löytyy kaveri hetkessä. Eeikä tartte turhia puhella, antaa kullin vastapuolelle alkaa nauttia suuhoidosta. Suurin osa suihin ottajista odottaa lastia suuhun.


      • Anonyymi

        Olisi mahtavaa tavata transmummo kaiken kivan merkeissä. laitatko sähköpostiosoitteen, mistä sinut saa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mahtavaa tavata transmummo kaiken kivan merkeissä. laitatko sähköpostiosoitteen, mistä sinut saa kiinni.

        Suksi sirkukseen hupiukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi sirkukseen hupiukko

        Mistä arvasit jäin eläkkeelle juuri sirkuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mahtavaa tavata transmummo kaiken kivan merkeissä. laitatko sähköpostiosoitteen, mistä sinut saa kiinni.

        qruiseris olen siellä jossen ole sirkuksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        qruiseris olen siellä jossen ole sirkuksessa

        Käykö Janakkalassa tyttöilijöitä koskaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö Janakkalassa tyttöilijöitä koskaan ?

        Viikonloppuisin käy illemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppuisin käy illemmalla.

        Onko miten pukeutuneet,täysin tytöiksi? Haluisin imettää sellasella korkkarihuoralla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miten pukeutuneet,täysin tytöiksi? Haluisin imettää sellasella korkkarihuoralla...

        Minä pukeudun täysin tytöksi. Rakastan munaa. ;P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän näissä paikoissa parasta kun finkkaat että olet valmis, löytyy kaveri hetkessä. Eeikä tartte turhia puhella, antaa kullin vastapuolelle alkaa nauttia suuhoidosta. Suurin osa suihin ottajista odottaa lastia suuhun.

        Viime perjantaina olin parkissa Janakkalan levarilla kun asunto auto ajoi vähän vinosti eteeni. Kaveri avasi oven vilkutti tuu sisään, nousin autostani ulos ja sytytin tupakin. Hetken päästä kaveri tuli ulos, kysyi olenko työ matkalla, läppäsi kädellä peppuani sanoi haluisitko imut autossani. Vähän olin hämilläni mut kiima vei voiton, kysyin oletko terve, vastas voin imeä myös kumin kanssa. Mentiin sisään asunto autoon, kaveri ohjasi pedille alkoi riisua farkkuja jalastani, kullini reakoi heti kun kaveri otti kaluni käteensä. Tunsin miten kasseja alkoi nuolee, kehui miten iso mulla on. Sanoi laitanko kumin kysyin nieletkö lastin ilman kumia, vastas kaiken mitä tulee. Annoin merkin paljaalla halun jatkaa, mikä tunne huulet liikkui kaluni ympärillä. Kaveri pyysi älä laukee heti halun nauttia kyrvästäsi, kestin noin 15 minuuttia kun kaveri nosti jalkani harteilleen silloin purkauduin. Kaveri tuumas olipa kunnon lasti, osa spermasta valui nivusilleni jotka kaveri nuoli lopuksi pois. Upee kokemus M 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime perjantaina olin parkissa Janakkalan levarilla kun asunto auto ajoi vähän vinosti eteeni. Kaveri avasi oven vilkutti tuu sisään, nousin autostani ulos ja sytytin tupakin. Hetken päästä kaveri tuli ulos, kysyi olenko työ matkalla, läppäsi kädellä peppuani sanoi haluisitko imut autossani. Vähän olin hämilläni mut kiima vei voiton, kysyin oletko terve, vastas voin imeä myös kumin kanssa. Mentiin sisään asunto autoon, kaveri ohjasi pedille alkoi riisua farkkuja jalastani, kullini reakoi heti kun kaveri otti kaluni käteensä. Tunsin miten kasseja alkoi nuolee, kehui miten iso mulla on. Sanoi laitanko kumin kysyin nieletkö lastin ilman kumia, vastas kaiken mitä tulee. Annoin merkin paljaalla halun jatkaa, mikä tunne huulet liikkui kaluni ympärillä. Kaveri pyysi älä laukee heti halun nauttia kyrvästäsi, kestin noin 15 minuuttia kun kaveri nosti jalkani harteilleen silloin purkauduin. Kaveri tuumas olipa kunnon lasti, osa spermasta valui nivusilleni jotka kaveri nuoli lopuksi pois. Upee kokemus M 55

        Sama mies useesti pysätyy aunto autolla siellä. Ittekki syksyllä suostuin menee sisään autoon, puolisen tuntia kaluni sai käsittelyä kunnes purkauduin kaverin suuhun. Annoin myös paljaalla nauttia siisti kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mies useesti pysätyy aunto autolla siellä. Ittekki syksyllä suostuin menee sisään autoon, puolisen tuntia kaluni sai käsittelyä kunnes purkauduin kaverin suuhun. Annoin myös paljaalla nauttia siisti kaveri.

        Tänään imisin tai imettäsin jos kaveri löytyis. Laitappa tänne viesti, sovitaan aikaa. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mies useesti pysätyy aunto autolla siellä. Ittekki syksyllä suostuin menee sisään autoon, puolisen tuntia kaluni sai käsittelyä kunnes purkauduin kaverin suuhun. Annoin myös paljaalla nauttia siisti kaveri.

        Olin eilen rekalla Janakkalan levarinparkis ni viereen ajo pakettiauto ja kohta sen eteen tuli citymaasturi jonka kuski tuli ulos tupakalle. Hetki ja Paku kuski nousi autostaan ja meni juttelen kaverille. Hetken juteltuaan Paku kuski hyppäsi autoonsa ja hetken päästä kaveri hyppäsi kyytiin. Kuski riisui takkinsa ja laski varmaan housunsa koska kohta näin kun käsi Rupes vatkaamaan kullia ja kohta kaveri laski päänsä kuskin syliin ja otti suihin. Siinä kohtaa mulla jo oli kalu kovana ja runkkasin nopeasti spermat reisilleni ja osa lensi kojetaululle. Olipa ihana tauko. Olis kiva itekkin uskaltautua joku kerta. Rekkamies 58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi sirkukseen hupiukko

        poistu oot väärällä sivulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime perjantaina olin parkissa Janakkalan levarilla kun asunto auto ajoi vähän vinosti eteeni. Kaveri avasi oven vilkutti tuu sisään, nousin autostani ulos ja sytytin tupakin. Hetken päästä kaveri tuli ulos, kysyi olenko työ matkalla, läppäsi kädellä peppuani sanoi haluisitko imut autossani. Vähän olin hämilläni mut kiima vei voiton, kysyin oletko terve, vastas voin imeä myös kumin kanssa. Mentiin sisään asunto autoon, kaveri ohjasi pedille alkoi riisua farkkuja jalastani, kullini reakoi heti kun kaveri otti kaluni käteensä. Tunsin miten kasseja alkoi nuolee, kehui miten iso mulla on. Sanoi laitanko kumin kysyin nieletkö lastin ilman kumia, vastas kaiken mitä tulee. Annoin merkin paljaalla halun jatkaa, mikä tunne huulet liikkui kaluni ympärillä. Kaveri pyysi älä laukee heti halun nauttia kyrvästäsi, kestin noin 15 minuuttia kun kaveri nosti jalkani harteilleen silloin purkauduin. Kaveri tuumas olipa kunnon lasti, osa spermasta valui nivusilleni jotka kaveri nuoli lopuksi pois. Upee kokemus M 55

        mä kans pyllistin ei tarvinnut kauaa odotella kyllä oli panijoita olin pessyt peppuni valmiiksi ja nyt se on täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin eilen rekalla Janakkalan levarinparkis ni viereen ajo pakettiauto ja kohta sen eteen tuli citymaasturi jonka kuski tuli ulos tupakalle. Hetki ja Paku kuski nousi autostaan ja meni juttelen kaverille. Hetken juteltuaan Paku kuski hyppäsi autoonsa ja hetken päästä kaveri hyppäsi kyytiin. Kuski riisui takkinsa ja laski varmaan housunsa koska kohta näin kun käsi Rupes vatkaamaan kullia ja kohta kaveri laski päänsä kuskin syliin ja otti suihin. Siinä kohtaa mulla jo oli kalu kovana ja runkkasin nopeasti spermat reisilleni ja osa lensi kojetaululle. Olipa ihana tauko. Olis kiva itekkin uskaltautua joku kerta. Rekkamies 58

        Todella upeeta ja aidosti rohkeita kun nousevat autosta, vaihtavat muutaman sanasen sit molemmat samaan autoon nauttimaan. Olen nähnyt myös..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella upeeta ja aidosti rohkeita kun nousevat autosta, vaihtavat muutaman sanasen sit molemmat samaan autoon nauttimaan. Olen nähnyt myös..

        Aion nyt pysähellä useimmin janakkalas ja toivon näkeväni uudestaan miehiä touhuissaan. Olis kyl kiva jos joku tulis munkin hyttiin imutteleen. Ei taida vaan uskaltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion nyt pysähellä useimmin janakkalas ja toivon näkeväni uudestaan miehiä touhuissaan. Olis kyl kiva jos joku tulis munkin hyttiin imutteleen. Ei taida vaan uskaltaa

        Pistä viestii milloin ajat, tuun ottaa sulta suihin, turhaa pelkäät! Imuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä arvasit jäin eläkkeelle juuri sirkuksesta

        Hahhahhah🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella upeeta ja aidosti rohkeita kun nousevat autosta, vaihtavat muutaman sanasen sit molemmat samaan autoon nauttimaan. Olen nähnyt myös..

        Aidosti rohkeaa juu. "Minkäs taudin saan tänään?" kysynevät mielessään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän näissä paikoissa parasta kun finkkaat että olet valmis, löytyy kaveri hetkessä. Eeikä tartte turhia puhella, antaa kullin vastapuolelle alkaa nauttia suuhoidosta. Suurin osa suihin ottajista odottaa lastia suuhun.

        ja jos haluut jotain peppuun huuhtele ja rasvaa ensin käy kontille hiace n taka-ovelle kohta sat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi sirkukseen hupiukko

        poistu olet väärällä sivulla eikö kansa koulusta jäänyt ees aakkoset muistiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän näissä paikoissa parasta kun finkkaat että olet valmis, löytyy kaveri hetkessä. Eeikä tartte turhia puhella, antaa kullin vastapuolelle alkaa nauttia suuhoidosta. Suurin osa suihin ottajista odottaa lastia suuhun.

        Olen nähnyt transmummon,olin se joka oli myös liivit päällä.Ihanaa seisoa näkyvillä naisten liiveissä ja antaa kaverin imeä kalua ja tulee taatusti hyvä orkku kun seisoo siinä ja kundit runkkaa.


    • Anonyymi

      Miten on hyvinkään lähistön levarilla tai parkkiksilla ?

      • Anonyymi

        Riksussa olisin


      • Anonyymi

        Vanhantietä Riksuun päin pari kilometriä oikealla koirien juoksu kenttä, hyvä parkki tapaamiselle. Sovitaan tapaaminen, tykkään imeä loppuun saakka. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riksussa olisin

        Minkä ikäinen olet? T. Imuri 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? T. Imuri 60v

        24.v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        24.v

        Oletko mistä? M 60v


    • Anonyymi

      Ylistaron levari on paras. Ajelen asiasta tähden helsingistä sinne useamman kerran kuussa. Ei kauan tarvi olla muna kourassa niin on taidokas imuri paikalla.

      • Anonyymi

        Juu ylistaro on kyllä kiimanen levari, kaikkea tarjolla ja aina imuri paikalla.


    • Anonyymi

      Millasta

    • Anonyymi

      Pieksämäen ympäristö mitään? Ite käynyt joskus Peiposjärventien varressa siinä uimarannan lähellä. Jäljistä päätellen siellä muutkin runkkailleet.

      • Anonyymi

        Voisi tulla käymään ,hepenissä.


    • Anonyymi

      Artjärven suurikylän levari on hieno paikkana ja muutaman kerran paikallinen tyttöilijä on imenyt taivaallisesti.

    • Anonyymi

      Korteniemen levari on ihan mahtava paikka! Forssan ja Karkkilan välissä valtatie 2:n varrella. Aina on siellä ollut varma saanti, rekkamiehet käyvät siellä ahkerasti purkamassa lastinsa. Kannattaa tulla kauempaakin koska reissu ei ole turha.

      • Anonyymi

        Juu kortesniemen levarille kannattaa tulla. Siel käyn imettämässä usein ja siel usein myös löytää sukkiksiin tai pikkareita ja ehkä myös jotain välineitä jos ei kukaan muu paikal. Suosittel


    • Anonyymi

      Onko Kainuussa levähdyspaikkoja missä vois käydä.mukava oisi saada suu hoitoa.ehkä panotkin T:40v mies

      • Eikös Kuusamon kulmilla ainakin


      • Anonyymi
        SakariB kirjoitti:

        Eikös Kuusamon kulmilla ainakin

        Onko tarkempaa tietoa.


    • Anonyymi

      Löytyykö myös levareita missä käy naisia?

      • Anonyymi

        Yhdellä cruising mapin täplällä olen yksinäiseen naiseen törmännyt. Joskus pareja noissa paikoissa tapaa, harvakseltaan kylläkin ja mitä pääsee tekemään heidän kanssaan vaihtelee suuresti.


      • Anonyymi

        Sompasen levarilla törmännyt muutaman kerran pariin joka antaa katsella ja saa runkata naisen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sompasen levarilla törmännyt muutaman kerran pariin joka antaa katsella ja saa runkata naisen päälle.

        Onko minkäikänen pari ollu kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko minkäikänen pari ollu kyseessä

        Nainen jotain 30-35 ja mies n. 10v vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jotain 30-35 ja mies n. 10v vanhempi

        toivottavasti myös bi


    • Anonyymi

      Onko lahden lähistöllä mitään toimintaa?

    • Anonyymi

      Missä Ylistaron levari mikä tie onko seinäjoen keskustan likellä mitään hyvää paikkaa.

    • Anonyymi

      Tulisko joku runkkaileen tai voisin kattoo ku joku runkkaa. Katsoisin muka salaa. Seinäjoki.

      • Anonyymi

        minä voin tulla katsomaan ja itse runkkaan . koska tulen käyn muutenkin usein siellä runkulla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Porvoon motarin levari minusta ihana olen saanut imeä kesällä sain kulliakin peppuun
      ja parasta ollut et olen voinut olla naisten alusasuissa en tiedä millasta menoa on
      talviaikaan t. transmummo

    • Anonyymi

      Liikkuuko transmummo Lahden suunnilla. Olisiko transmummosta kuvia olemassa?

      • Anonyymi

        Huomenna maanantaina työ keikalla Lahdessa.
        Autossa voin imeä tai imettää olen terve ja siisti 63v mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna maanantaina työ keikalla Lahdessa.
        Autossa voin imeä tai imettää olen terve ja siisti 63v mies.

        Hei! Tänään haluisin nauttia.. viestii tulee olen LAHDESSA. Imen tai imetän autossa klo. 16 jälkeen. M 63v


    • Anonyymi

      Porin suunnalla jossain jotain?? Pori
      Reposaari Mäntyluodon välillä välillä

    • Anonyymi

      Onko Uudenkaupungin lähellä runkkailua.

    • Anonyymi

      Liesjärven P-paikka 2 tiellä Forssasta Hkiin päin.

      • Anonyymi

        63v rehtori antaa peppua tiistai iltana


    • Anonyymi

      Ylistaron levarin ohi monesti ajanut ja tehnyt mieli mennä käymään, jos sais imeä oikein isokyrpäisen miehen loppuun asti.

      • Anonyymi

        menen tänään Ylistaron levarille imen jos jos tulee joku paikalle jos on nainen niin nuolen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen tänään Ylistaron levarille imen jos jos tulee joku paikalle jos on nainen niin nuolen

        Niin tulevana viikon loppuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen tänään Ylistaron levarille imen jos jos tulee joku paikalle jos on nainen niin nuolen

        Oliko muita paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen tänään Ylistaron levarille imen jos jos tulee joku paikalle jos on nainen niin nuolen

        Tuleva Perjantai tai lauantai 00.30-02 vain katselemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen tänään Ylistaron levarille imen jos jos tulee joku paikalle jos on nainen niin nuolen

        Voisit emäntää nuolla jos se olis sillä päällä ja mä panen sitä perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen tänään Ylistaron levarille imen jos jos tulee joku paikalle jos on nainen niin nuolen

        Tuu ny ainakin imeen nuolemista voidaan katsoa onnistuisiko sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu ny ainakin imeen nuolemista voidaan katsoa onnistuisiko sekin.

        Tuletko tänään paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko tänään paikalle.

        Monelta tulisit.


    • Anonyymi

      Missä ylistaron levari tarkalleen ottaen on osoite.miten olis tänään klo 24.00-1.30

    • Anonyymi

      Joo osoitetta niin voisin tulla katselemaan ja?.nainen

    • Anonyymi

      ..?

    • Anonyymi

      Janakkalam levari paras ,aina saanut orgasmin vaikka oon btm, viimeksikin entinen jo eläkkeellä oleva opettajani pani mua ja runkkas mulle orkun samalla.

    • Anonyymi

      Porvoon motarin levarilla oon saanut parit mahtavat suuhoidot

      • Anonyymi

        Joo,se olin varmaan minä,osaan ottaa poskeen iloiseen loppuun asti


    • Anonyymi

      Tänä viikon loppuna ylistaro klo 12-2 voisin katsella.

      • Anonyymi

        Lauantaina voisin näytää sulle isoa kyrpääni voit myös koitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaina voisin näytää sulle isoa kyrpääni voit myös koitella.

        No tuli eilen käytyä noin klo 1.30 hiljaista oli nainenkin mukana en tiedä olisiko uskaltanut katsella no ei voi tietää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­­u­si seksi­­­te­­­att­­­eri ava­­­ut­­uu S­­uo­­­me­en! Kutsumme ka­­ikk­­­i. Ilmoit­­tautu­min­­­en ry­­hm­­äämme tääll­­ä - http://syntheticwerks.net/G/3xAzh

    • Anonyymi

      Kyllä janakkalan levähdysalueella aina olen saanut hoidon vaikka tälläinen ikämies jo olenkin (67 v) .Olen aina tuntenut vetoa itseäni nuorempiin kavereihin ja viime syksynä tapahtui oikeastaan tapahtumien huipentuma kun nuori varusmies suostui otaamaan minulta suihin ,eräänä lauantai iltapäivänä oli vaimoni lähtemässä ystävättärensä kanssa lahteen teatteriesitykseen ja minulle muodostui mahdollisuus lähteä levähdysalueelle "rentoutumaan jonne niin harvoin minulle tulee mahdollisuus päästä ,parkki oli tyhjä saavuttuani paikalle ja ajattelinkin että taitaa olla liian myöhäinen ajan kohta ,olihan kello miltein 19;00,ehkä 10-15mim autossa istuen ja kaluani hiljaa housujen päältä sivellen kunnes tausta peilistä alkoi näkyä auton valot ja samassa auto ajoi minun ohitse ja pysäköi oman autoni eteen päätin olla nousematta autostani ja seurailla hiukan tilannetta ja n 15 minuutin kuluttua edessäni olevassa autossa alkoi ikkunat huurtumaan ja silloin päätin että katsellaampa hieman lähempää ja nousin autostani ja kävelin hiljalleen edessä olevan auton apukuljettan puoleisen ikkunan viereen ja näin että kuljettajan paikalla istuu nuori varusmies housut laskettuina ja runkkaa samalla oma kyrpäni jämähti kivikovaksi ,autossa istunut nuorukainen huomasi minut ja ehkä vähän pelästyikin kun lopetti runkkaamisen mutta hänelle kädelläni näyttäen että kaikki on ok niin jatkoi kalunsa hyväilemistä ,olin kaivanut oman kyrpäni esiin ja rauhallisin liikkein vedin esinahkaa edes takaisin ja kun koputin auton oveen niin nuorukainen viittasi minua tulemaam autoonsa ,autoon päästyäni sanoin hänelle että onpa kaunista katseltavaa johon hän sanoi että on ollut 2viikkoa erossa tyttöystävästään ja paineet on hirmuiset samoin että toki autan paineiden poistossa ja samalla tartuin hänen kaluunsa ja muutamia kertoja vedeltyäni hän nappasi ovitaskusta paperia ja rupesi huohottamaan sekä samalla laukaisi mahtavan sperma ryöpyn käsilleni sekä paperille,hetken hengitystään tasaillen kysyin että haluaisitko sinä näyttää mitä tyttöystäväsi tekee kun pääset hänen luokseen ja sanoi mikös siinä ja samalla otti kullini suuhunsa imien varsin taidokkaasti,itselläni oli myös melkoiset paineet joten en kestänyt kuin hetkisen niin laukesin karjahtaen nuorukaisen suuhun .

      • Anonyymi

        Käyn myös kyseisellä levarilla imemässä ja imtettämässä, yleensä puolentunnin aikana kaveri löytyy. Metsään ei tartte mennä kun runkkaan autossani, yleensä halukas kaveri kulkee autoni viereen kun näkee touhuni jää katsoo, pieni ele hänelle hyppää etupenkille. M 65v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn myös kyseisellä levarilla imemässä ja imtettämässä, yleensä puolentunnin aikana kaveri löytyy. Metsään ei tartte mennä kun runkkaan autossani, yleensä halukas kaveri kulkee autoni viereen kun näkee touhuni jää katsoo, pieni ele hänelle hyppää etupenkille. M 65v

        Koskas menet taas seuraavan kerran?


      • Anonyymi

        Ihana tarina, koska ajattelit taas poiketa seuraavan kerran?


    • Anonyymi

      Janakkalassa käy kaikenlaista, parhaimmillaan saat osallistua parin kanssa, tai yksinäinen nainen haluaa suoraaviivaisen panon. Löytyy topit ja btm:t, runkkarit ja imurit. Kelit ei nyt suosi mutta taas keväällä kiihty. Ainut että alueelle tulee lisää teollisuutta ja levareita kohtaa tulevaisuudessa tonttikaavoituksen kautta sulkeminen. Koska ? aika näyttää.

      • Anonyymi

        Tarkoititko levareita ennen Hml kun Hesasta päin tullaan on molempiin suuntiin. Varma saanti aina kun pysähtynyt näin talvella ei pakko kävellä metsään, kalu käteen runkaan autossani aina kaveri ilmestyy autoni viereen joka tulee kyytiin. Viimeksi kun imetin ekalla kun kaveri lähti, hetken päästä toinen nousi autostaan tuli suoraan autoni viereen. Vinkkasin tuu kyytiin jatkoi imemistä saman tien. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko levareita ennen Hml kun Hesasta päin tullaan on molempiin suuntiin. Varma saanti aina kun pysähtynyt näin talvella ei pakko kävellä metsään, kalu käteen runkaan autossani aina kaveri ilmestyy autoni viereen joka tulee kyytiin. Viimeksi kun imetin ekalla kun kaveri lähti, hetken päästä toinen nousi autostaan tuli suoraan autoni viereen. Vinkkasin tuu kyytiin jatkoi imemistä saman tien. M 61v

        Taidanpa poiketa, heti huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidanpa poiketa, heti huomenna.

        Kannattaa mennä käymään jos kavrin haluaa mukaan autoon. Housut vaan nilkkoihin ja kalu käteen näkyville silloin etsivä tietää etsit kaveria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä käymään jos kavrin haluaa mukaan autoon. Housut vaan nilkkoihin ja kalu käteen näkyville silloin etsivä tietää etsit kaveria.

        Eilen pysädyin ennen Hämeenlinnaa levähdys paikkaan. Parkissa olin viitisentoista minuuttia kun harmaa paketti auto parkkeeras eteeni. Jonkun aikaa istuin autossani, sytytin tupakin lähdin kävelee paketin vierestä ohi, katsoin sisään vanhempi mies kalu pystys runkkas. Peukutin hänelle avasi lasin sanoi suuta kaipaisin. Heitin tupakin hyppäsin kyytiin, kalun otin samantien suuhuni. Sain nauttii kymmenisen minuuttia kunnes mies tuli suuhuni.
        M 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen pysädyin ennen Hämeenlinnaa levähdys paikkaan. Parkissa olin viitisentoista minuuttia kun harmaa paketti auto parkkeeras eteeni. Jonkun aikaa istuin autossani, sytytin tupakin lähdin kävelee paketin vierestä ohi, katsoin sisään vanhempi mies kalu pystys runkkas. Peukutin hänelle avasi lasin sanoi suuta kaipaisin. Heitin tupakin hyppäsin kyytiin, kalun otin samantien suuhuni. Sain nauttii kymmenisen minuuttia kunnes mies tuli suuhuni.
        M 55v

        Voisin tänään ajella levarille klo.12- 13 aikaan jos imettäjän löytäisin. Tykkään naida suullani loppuun saakka myös nielen spermasi. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tänään ajella levarille klo.12- 13 aikaan jos imettäjän löytäisin. Tykkään naida suullani loppuun saakka myös nielen spermasi. M 61v

        Hitsi oon Oulussa saisit imee kullia. M 66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen pysädyin ennen Hämeenlinnaa levähdys paikkaan. Parkissa olin viitisentoista minuuttia kun harmaa paketti auto parkkeeras eteeni. Jonkun aikaa istuin autossani, sytytin tupakin lähdin kävelee paketin vierestä ohi, katsoin sisään vanhempi mies kalu pystys runkkas. Peukutin hänelle avasi lasin sanoi suuta kaipaisin. Heitin tupakin hyppäsin kyytiin, kalun otin samantien suuhuni. Sain nauttii kymmenisen minuuttia kunnes mies tuli suuhuni.
        M 55v

        Etkö tiedä että tupakointi on vaarallista?
        Vaarallisempaa kuin suojaamaton seksi.


    • Anonyymi

      Lahdessa mitään meininkiä?

      • Anonyymi

        Lahdessa käydessä käyn runkkaamassa vanhan Hesan tien varrella jossa rauhallinen suojaisa paikka. Hesan tietä etelään päin, ohi risreyksen josta käännytään raviradalle noin 300m siitä oikealle, ilmeisesti lumekaato ja lajittelu keskus. Ennen tien päättymistä oikealle peruutan autoa 40 metriä parkkiin. Käytettyjä kortsuja useesti jätetty, viimeksi löysin kortsun johon juuri lauettu, sperma oli vielä lämmintä, laitoin oman kaluni päälle ja aloin runkkaa tuli nopsaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdessa käydessä käyn runkkaamassa vanhan Hesan tien varrella jossa rauhallinen suojaisa paikka. Hesan tietä etelään päin, ohi risreyksen josta käännytään raviradalle noin 300m siitä oikealle, ilmeisesti lumekaato ja lajittelu keskus. Ennen tien päättymistä oikealle peruutan autoa 40 metriä parkkiin. Käytettyjä kortsuja useesti jätetty, viimeksi löysin kortsun johon juuri lauettu, sperma oli vielä lämmintä, laitoin oman kaluni päälle ja aloin runkkaa tuli nopsaan.

        Tuntemattoman spermat kortsussa, alat vetää oman kyrpäsi päälle kortsua erikoinen viils. Aloitat runkauksen kullisi nauttii liukaasta spermasta, tulee varmaan nopeesti itseltä. Vielä kun tyhjentää vieraan ja omat nesteet suuhunsa.


    • Anonyymi

      Huomenna lahdessa päivällä!?

      • Anonyymi

        Tänään!?!?


      • Anonyymi

        Tulen perjantaina Lahteen käyn kyseisessä paikassa ainaskin runkulla, tietenkin jos kaveri löytyy olis kiva. Tykkään imeä ja imettää riippuu mitä toinen haluaa. M 57


    • Anonyymi

      Onko satakunnassa P-Paikkoja jossa käy miehiä ja naisia jotka hakevat seksiä kaikissa merkeissä ..

    • Anonyymi

      Kyllä ylistaron levarilla on hiljaista nyt kahtena edellisenä viikonloppuna käynyt ei ole näkynyt ketään.

      • Anonyymi

        Juu aika vaisua on. Väliin tekis kyllä kullia hirveesti mieli. Säännöllisesti kyllä itse käyn ja onneksi on kevät ja kevätkiima tuloillaan, maltan tuskin odottaa niitä lämpimiä iltoja ja öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu aika vaisua on. Väliin tekis kyllä kullia hirveesti mieli. Säännöllisesti kyllä itse käyn ja onneksi on kevät ja kevätkiima tuloillaan, maltan tuskin odottaa niitä lämpimiä iltoja ja öitä.

        Kevät ja kesä vähemmän vaatteita päällä metsässä helpompaa ottaa kalu esiin. Kiven tai kannon päällä imeä tai imettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät ja kesä vähemmän vaatteita päällä metsässä helpompaa ottaa kalu esiin. Kiven tai kannon päällä imeä tai imettää.

        Valo lisää kiimaa🤪😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valo lisää kiimaa🤪😝

        Huomenna lauantaina häämeelinna - hyvinkää akselilla kiimasta miestä jolla pallit täynnä?
        Olen " imuri" nain suullani sut tyhjäksi! Ota yhteyttä 100% luottamus puolestani, autossani penkit käännettynä voit rentoutua kun tyhjennän sut kunnolla. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät ja kesä vähemmän vaatteita päällä metsässä helpompaa ottaa kalu esiin. Kiven tai kannon päällä imeä tai imettää.

        Juuri tätä odotan. Imijä runkkari oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu aika vaisua on. Väliin tekis kyllä kullia hirveesti mieli. Säännöllisesti kyllä itse käyn ja onneksi on kevät ja kevätkiima tuloillaan, maltan tuskin odottaa niitä lämpimiä iltoja ja öitä.

        No vaisua on ollu joo.eikä tuo nyt mikään homoparkki pelkästään oo tuossa toisella osastolla vaan kirjoiteltiin niin.kyllä sinne kaikki sovitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaisua on ollu joo.eikä tuo nyt mikään homoparkki pelkästään oo tuossa toisella osastolla vaan kirjoiteltiin niin.kyllä sinne kaikki sovitaan.

        Juu ei mikään pelkkä homoparkki, ite ainakin ihan muutenkin käväsen väliin siinä kallioiden takana kuseksimassa ja vedänpä joskus käteenkin, heh. Jos siinä muita samalla asialla niin eipä haitanne, joka mies väliin tumputtaa.


      • Anonyymi

        Kävin yhtä naista polkasemas ylistaron levarilla muutama viikkositte.ei ollu ketään kattelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna lauantaina häämeelinna - hyvinkää akselilla kiimasta miestä jolla pallit täynnä?
        Olen " imuri" nain suullani sut tyhjäksi! Ota yhteyttä 100% luottamus puolestani, autossani penkit käännettynä voit rentoutua kun tyhjennän sut kunnolla. M 60v

        Huomenna vois poiketa Janakkalan levarilla joskus iltapäivällä,tarkkaa aikaa en kyllä osaa sanoa,kesällä viimeksi siellä käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin yhtä naista polkasemas ylistaron levarilla muutama viikkositte.ei ollu ketään kattelemassa.

        Pääsisin klo. 12-14 välillä tänään tai tiistaina klo. 17 eteenpäin illalla. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna vois poiketa Janakkalan levarilla joskus iltapäivällä,tarkkaa aikaa en kyllä osaa sanoa,kesällä viimeksi siellä käynyt.

        Vastaus sinulle meni väärään viestiin. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin yhtä naista polkasemas ylistaron levarilla muutama viikkositte.ei ollu ketään kattelemassa.

        Harmi, kun en sattunut paikalle, olisin runkannu vieressä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisin klo. 12-14 välillä tänään tai tiistaina klo. 17 eteenpäin illalla. M 60v

        Imisitkö tiistaina useman kullin perä jälkeen jos halukkaita imettäjiä tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imisitkö tiistaina useman kullin perä jälkeen jos halukkaita imettäjiä tarjolla.

        Kolmemelta voisin imeä tyhjäksi jos hyvä paikka autolle löytyy. Turenkin rampilla rauhallinen parkki ja tarpeeksi iso kun metsän reunaan menee. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin yhtä naista polkasemas ylistaron levarilla muutama viikkositte.ei ollu ketään kattelemassa.

        Oletko tulossa uudestaan.voisin katsella jos saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna vois poiketa Janakkalan levarilla joskus iltapäivällä,tarkkaa aikaa en kyllä osaa sanoa,kesällä viimeksi siellä käynyt.

        Tänään illemmalla imisin jos terve mies löytyy. M 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään illemmalla imisin jos terve mies löytyy. M 63v

        Antaisiko joku spermatun kortsun levarilla tulisin hakee, tykkään vetää oman kalun päälle ja runkata sun sprman kanssa. M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin yhtä naista polkasemas ylistaron levarilla muutama viikkositte.ei ollu ketään kattelemassa.

        Ootko tulossa uudestaan.tai onko ketään menossa nyt viikonloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tulossa uudestaan.tai onko ketään menossa nyt viikonloppuna.

        Olisiko naisia tulossa.voisin tulla auttelemaan mies vm.78


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, kun en sattunut paikalle, olisin runkannu vieressä kyllä.

        Voisin autella jos saa.mies vm.78


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tulossa uudestaan.tai onko ketään menossa nyt viikonloppuna.

        Tänään vois poiketa.


    • Anonyymi

      Miten levarilla jos imettäisin autossa, keskeyttääkö imijä kun viereen tulee toinen auto parkkiin.

      • Anonyymi

        Janakkalassa pysähdyin alkuillasta heittää vettä, polku johti metsään. Eteen pysäköity paketti auto jossa suuhoito täydessä käynnissä. Katsoin hetken vierestä kyllä hoidettava näki mut ei reakoinut nautti silmin nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janakkalassa pysähdyin alkuillasta heittää vettä, polku johti metsään. Eteen pysäköity paketti auto jossa suuhoito täydessä käynnissä. Katsoin hetken vierestä kyllä hoidettava näki mut ei reakoinut nautti silmin nähden.

        Tänään kyseisellä levarilla imettäisi kookasta, päälläni sininen avonainen toppi ja musta lyhyt hame. Näet sivuikkunasta yläosan, tuut vaan autooni nauttii.t. siisti ja terve


    • Anonyymi

      Ylistaron levarille tarkoitus tulla nyt viikonloppuna.voipi olla nainen mukana.

      • Anonyymi

        Ainaskin Janakkalan levarilla kävijät eivät pyöri näillä sivustoilla. Saanti aina varmaa kun paikalle menee eikä tartte peljätä joku alkais kiristää, kaikilla autot kukaan kyttää kenen auto.


      • Anonyymi

        Koska tulossa.


    • Anonyymi

      Lahden alue kiinnostaa. Löytyykö levaria missä käy porukkaa?
      30v mies haluais osallistua ;)

      • Anonyymi

        Huomenna Lahdessa. Sovitaan missä tavataan. M 60v


      • Anonyymi

        Lissään olen imuri jos tykkäät imen yksi puolisesti loppuun asti. M 60v


      • Anonyymi

        Renkomäen levähdysalueet jeesaan ja heinolaanpäin on varsinkin aamuisin työmatkalaisia purkamassa paineita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna Lahdessa. Sovitaan missä tavataan. M 60v

        Joo käy hyvin!
        Miten saan yhteyttä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renkomäen levähdysalueet jeesaan ja heinolaanpäin on varsinkin aamuisin työmatkalaisia purkamassa paineita..

        Renkomäki vois sopia! Vaikka heti aamusta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo käy hyvin!
        Miten saan yhteyttä ?

        Olisin vapaa klo. 11 jälkeen, sovitaan paikka. M 60v Olethan terve?


    • Anonyymi

      U­­u­­s­i sek­­si­­teatteri ava­­­utu­u Su­­ome­­­en! Ku­tsu­mme kai­­kk­­­i. Il­­­moit­­­tau­­tum­inen ry­­hmä­ämm­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 http://7vip.biz/H/Y0y9O6

    • Anonyymi

      Koska imijä ja nuolija olis ylistaron levarilla.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­­i s­­­ek­­­si­tea­­­tteri ava­­utu­­­u Su­­ome­­­en! Kutsu­­­mme kai­kk­­i­. Il­­­mo­­­it­tautumine­­n ry­hmä­­­ämm­­e tä­äl­l­­­ä 👉 http://7vip.biz/H/W5b0W9

    • Anonyymi

      Ylistaro tai seinäjoki tänään ketään levareilla ym.

    • Anonyymi

      Missä etelä-pohjanmaan levareilla tai jossakin olis tänään tai huomenna toimintaa.onko ketään menossa minnekkään.

    • Anonyymi

      Onko joku nähnyt ylistaron levarilla että olis muutamia viikkoja sitte joku nainenkin ollu jonkun ukon kans sielä.antaako vai katselee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No missä e-peen alueella tapahtuisi jotain ei ainakaan ylistarossa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisin tänään ajella e-p onko ketään leva ymlla.

      • Anonyymi

        Ylistarolla on jo kävijöitä, voisin imeä tai imettää. Ukm bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistarolla on jo kävijöitä, voisin imeä tai imettää. Ukm bi

        Olen käynyt monesti nyt viikonloppuisin pienessä ajassa pe la yhden pariskunnan olen nähnyt mutta lähtivät kyllä melkein heti pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistarolla on jo kävijöitä, voisin imeä tai imettää. Ukm bi

        Käytkö kuinka usein tai koska menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö kuinka usein tai koska menossa.

        Muutamana iltana viikossa tulee käytyä. Yhdet imut saanut itse tänä vuonna ja yhdet ottanut itse loppuun paljaasta. Kevätkiimassa mukavasti jo. Ukm bi


    • Anonyymi

      Voikun ilmat lämpenis niin vois levareilla käydä vähän metsän puolellakin runkulla.

      • Anonyymi

        Sitä odotan..tykkään kun naidaan peppuuni, viime kesänä neljästi mättään ja kaatuneen puun runkon päällä sain kunnolla. M 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotan..tykkään kun naidaan peppuuni, viime kesänä neljästi mättään ja kaatuneen puun runkon päällä sain kunnolla. M 55

        Missä päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin.

        Turenki. M 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotan..tykkään kun naidaan peppuuni, viime kesänä neljästi mättään ja kaatuneen puun runkon päällä sain kunnolla. M 55

        Kerran viime kesänä iltahämärässä kävelin metsään kun kaksi autoo oli parkissa eikä autoissa ketään. Syvemmällä metsässä kuulin ääntelyä, lähestyin hiljaa ääntä kohti näin toisen juuri vatsallaan mättään päällä kun toinen nussi takaa päin. Pakko oli vetää käteen katsellessa kyllä kaveri pani hyvin. T. Vanhallakin seiso kunnolla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuinka noilla levareilla toimitaan saako olla rauhassa jos vaikka vain katselee tekisi mieli käydä katselemassa mutta en ole uskaltanut jos joku käy esim kiinni ilman lupaa tai jotain vastaavaa kuvaa ja levittää vaikka nettiin.miten on.nainen 49

      • Anonyymi

        Kukaan koskaan pakottanut kävijät fiksuja, täällä sivustolla vain persaukisia huutelijoita. M 44v


      • Anonyymi

        Harvoin kukaan lopettaa yhdyntää jos meet lähemmäksikin katselee, orgasmin kun imijä tai panija saa, voi kysyä voinko jatkaa hoitoa. Itse kun panetan kyllä annan toisen jatkaa jos kysyy. M 55


      • Anonyymi

        Uskon merkkikielen toimivan. Tuskin on uhkaa.


    • Anonyymi

      Näin olen ajatellut ettei tarvitsisi pelätä täytyy vain uskaltaa kokeilla.nainen49.

    • Anonyymi

      Mistä päin nainen49 on tuossa ylempänä kirjoituksissa on että ylistarossa on kyllä nuolijaakin tarjolla jos siis olet siltä suunnalta jos uskallat niin käyppä siellä

    • Anonyymi

      Täytyypä itekin yrittää käydä ylistaron levarilla kun aika likellä olisi.olisi kyllä minullekkin ensimmäisen kerta jos edes uskaltaisi vaikka katsella.

    • Anonyymi

      Edelliseen viestiin vielä eli olen ukm vm 44

      • Anonyymi

        Onneksi suurin osa ukkomiehiä kävijöistä.


    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Kuts­­­um­­me sinut käym­ään u­ude­­ss­­a cha­­tissa! Mei­­tä on yl­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://7vip.biz/H/L1z4O8

    • Anonyymi

      Ketään tänään seinäjoki+n100km etäisyydellä toimintaa.

      • Anonyymi

        Tänään Janakkalan levarilla Hämeelinnan kupeessa imettäisin, voin pukea minihameen ja avonaisen topin. Olen terve ja siisti myös kaluni sileä paksuhko 18 cm. T. Ukm 59v


      • Anonyymi

        No miten olis tuo ylistaro kun siitä nyt niin on kirjoiteltu.


    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­tsum­me sinu­t kä­ym­ään u­udess­a cha­tis­­­sa! Meitä on yl­­i mil­­­joona! 👉 http://seisinka.net/H/K9t2I8

    • Anonyymi

      Eilen tuli ajeltua ylistaroon kauenpaa turha oli käynti olikohan oikea paikka lähekkäin molemmin puolin tietä isot levarit.nyt odotella rauhassa lämpeneviä iltoja.

      • Anonyymi

        Tänään käyn iltahämärissä. Ukm runkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään käyn iltahämärissä. Ukm runkkari.

        Oliko tuo oikea levari missä kävin molemminpuolin tietä lähekkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo oikea levari missä kävin molemminpuolin tietä lähekkäin.

        Samaa olen ajatwllut että onko paikka oikea.ketään en ole nähnyt niissä asioissa missä itse olen käynyt.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joks alko etumus kiristää...

      • Anonyymi

        Missä sitä voisi löysätä.


    • Anonyymi

      Uusi s­­eksi­teatteri avautuu Su­­­ome­en! Ku­tsu­mme kai­­kk­­i. Il­­mo­­­ittautumine­n ry­­­hmä­ämm­­­e tä­­­äl­l­­­ä 👉 http://syntheticwerks.net/H/Z7a8J2

    • Anonyymi

      Tänään halukkaita imijöitä levarilla ennen Hämeelinnaa kun Hesasta tullaan. Olen fiksu terve ukm. Kysy lisää vastaan kyllä.

      • Anonyymi

        Menet vaan levarille kyllä puolentunnin sisällä löytyy imijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet vaan levarille kyllä puolentunnin sisällä löytyy imijä.

        Huomenna Lammilla tai lähistöllä yksin asuvaa miestä joka haluisi hyvän suuhoidon ilman kiirettä voit myös naida suutani ja laueta suuhuni. M 60v luotto 100%


      • Anonyymi

        Minusta siinä levarissa hämeenlinnasta etelään on enemmän porukkaa,kesällä tuli käveltyä siellä metsässä kalu esillä housuista ja sain seuraa pikaiselle laukeamiselle,oli mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta siinä levarissa hämeenlinnasta etelään on enemmän porukkaa,kesällä tuli käveltyä siellä metsässä kalu esillä housuista ja sain seuraa pikaiselle laukeamiselle,oli mukavaa.

        Pitää paikkansa mut porukka ajelee ympyrää myös toiselle puolen. Rauhallisempi tää toine, molemmilla puolen touhuillaan. Viimeksi imetin autossa juuri vilkkaamalla puolen, muutama kävi katsomassa kun kaveri imi kaluani.


    • Anonyymi

      Uu­­s­­i sek­­­si­­tea­­tteri avautuu Suome­­en! Ku­­tsumme kai­­­kk­i­­­. Il­­­moit­tau­­­tumine­­n ry­­hmäämm­e tääl­­lä 👉 http://7vip.biz/H/Z4b0S6

    • Anonyymi

      Annoitko rasvat suuh

      • Anonyymi

        Kaveri imi tosi hyvin myös palleja, yllätyin yritin pidättää tuli väkisin. Laukesin suuhun onneksi nieli kaiken, auton penkki pysyi kuivana.


    • Anonyymi

      Tääl­­t­ä löydä­t nop­­easti sukupu­­­olt­­a, suh­tei­­ta, tre­­ff­it 👉 http://7vip.biz/H/E9c2V7

    • Anonyymi

      Käyn Porvoon motarin levarilla ja kykkä aina saanut imeä kulleja ja parasta mulle on kun voin olla naisten alusasuissa autossa kun istun niissä niin kyllä miehet huomaa
      ja joko tulevat runkkaamaan katsomaan tietysti ihaninta on kun tarjoavat kullia
      imettäväksi nam kesällä voi mennä metsikköön ja sit on kallioitten takana metsikkö
      jossa olen saanut peppuun kullia kohta kevät kesä tulee niin voi sielläkin asuissa kulkea
      eli rohkeesti vaan peppuun kiinne jne t. vanha transmummo

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko tuo ae ylistaron levari missä porukka käy (tarpeillaan).likekkäin molemmin puolin tietä hyvät isot levikit.kiinnostais tulla uudestaan.kävin ekan kerran viikonloppuna odottelin jonkun aikaa ketään ei näkynyt oli tosi myöhä

      • Anonyymi

        Juu oieassa paikassa olet käynyt. Itse imen ja joskus halukasta imetän pitkään. M59v.


      • Anonyymi

        Täytyy ottaa uusiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ottaa uusiksi.

        Tuu käymään uusiksi, voidaan alkuun runkkailla ja jos maistuu niin ok. M59 100% luotto ja terve ukm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu käymään uusiksi, voidaan alkuun runkkailla ja jos maistuu niin ok. M59 100% luotto ja terve ukm.

        Täytyy katsoa jos tänään tulis en ole varma pääsenkö.jos käyn niin myöhään kyllä menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy katsoa jos tänään tulis en ole varma pääsenkö.jos käyn niin myöhään kyllä menee.

        Kävitkö? Itse kävin ysin aikoihin kierroksen molemmilla, mut ei näkynyt ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö? Itse kävin ysin aikoihin kierroksen molemmilla, mut ei näkynyt ketään.

        En käynyt olisi menny yön puolelle ennenkuin olisin ollut sielä.tänään sama sama juttu yö tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käynyt olisi menny yön puolelle ennenkuin olisin ollut sielä.tänään sama sama juttu yö tulisi.

        No juttu pyörii mielessäs niin kauan kuin toteutat sen. Kesä tuloillaan ja mukava runkata luonnon helmassa.


    • Anonyymi

      H­ei! Om­a str­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluav­­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://seisinka.net/H/G9m9P6

    • Anonyymi

      Lahti+ympäristö??

      • Anonyymi

        Kärkölä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärkölä!

        Tänään imettäisin Kärkölä 50km suuntaansa joko luonasi tai autossa. Olen terve ja siisti ukm, kauni paksuhko 18cm .


    • Anonyymi

      Levari = hinttari/homoparkki 🤢🤮

      • Anonyymi

        Äläpäs nyt, siellä saa imeä ihanaa kyrpää ja saa herkkua palkaksi, kotosalla ei koskaan imetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs nyt, siellä saa imeä ihanaa kyrpää ja saa herkkua palkaksi, kotosalla ei koskaan imetä.

        Jaksaa taasen normi tylsää arkea pyörittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaa taasen normi tylsää arkea pyörittää.

        Juuri näin. Akkaa kotona ei juurikaan enään kyrpä kiinnosta, saatikaan suihin otot, siksipä viikolla imetän kulliani levarilla miehillä ja näin tämäkin homma hoitunut jo vuosia. Itsekkin innostunut näin keväisin muutamaa kullia lutkuttamaan. Taas on säkit täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Akkaa kotona ei juurikaan enään kyrpä kiinnosta, saatikaan suihin otot, siksipä viikolla imetän kulliani levarilla miehillä ja näin tämäkin homma hoitunut jo vuosia. Itsekkin innostunut näin keväisin muutamaa kullia lutkuttamaan. Taas on säkit täynnä.

        Nopeeta ja helppoa löytää kaveri imettää itseltä tai imeä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeeta ja helppoa löytää kaveri imettää itseltä tai imeä itse.

        Juuri näin toimii miesten levarit iltaisin. Kuumia kesä öitä oottelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs nyt, siellä saa imeä ihanaa kyrpää ja saa herkkua palkaksi, kotosalla ei koskaan imetä.

        Kohta lähden ajelee Hml kohti levarille imettää kunnolla, aina imijä lötyy nopsaan. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta lähden ajelee Hml kohti levarille imettää kunnolla, aina imijä lötyy nopsaan. M 60

        Tänään imisin autossa kunnolla kalun ja pallit suussani intohimoni, nielen spermat lopuksi imen ja puristelen viimeisetkin pisarat kalustasi. M 57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään imisin autossa kunnolla kalun ja pallit suussani intohimoni, nielen spermat lopuksi imen ja puristelen viimeisetkin pisarat kalustasi. M 57

        Olit sanasi mittainen mies! Aivan uskomattomaton hoito, pallit vieläkin kosketus arat. Odotan tiistaita kuten sovittiin.. T. Toyota mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit sanasi mittainen mies! Aivan uskomattomaton hoito, pallit vieläkin kosketus arat. Odotan tiistaita kuten sovittiin.. T. Toyota mies

        Onko sulla imijän yhteys tiedot? M 55v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään ylistaron levari.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko Jyväskylän lähistöllä kivoja levareita tai muita miesten paikkoja, joissa vois imettää ja imeä?

      • Anonyymi

        Kumpa tietäskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa tietäskin

        Tehdään sellainen, vaikka kahdestaan. Varmaan saadaan muitakin mukaan
        Mites löytyy miesten saunailtoja, nekin kävis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään sellainen, vaikka kahdestaan. Varmaan saadaan muitakin mukaan
        Mites löytyy miesten saunailtoja, nekin kävis

        Vaikee löytää paikka M64v


    • Anonyymi

      Tänään ylistaroon sopii.

      • Anonyymi

        Väliin ylistarolla jo mukavasti kevätkiima näkyy, tänään täytyy myös käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliin ylistarolla jo mukavasti kevätkiima näkyy, tänään täytyy myös käydä.

        Mihin aikaan yleensä porukkaa on nyt kun vielä näin viileät kelit.itse käynyt muutamia kertoja nyt aika pienessä ajassa ei ole ketään näkynyt.käynyt aina kyllä vasta puolen yön jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan yleensä porukkaa on nyt kun vielä näin viileät kelit.itse käynyt muutamia kertoja nyt aika pienessä ajassa ei ole ketään näkynyt.käynyt aina kyllä vasta puolen yön jälkeen.

        Varatut paikalla klo. 17-20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatut paikalla klo. 17-20

        No niin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ok.

        Kyllä mieluummin imen tai imetän varatun kanssa. Rehdisti kertovat ovat vatattuja voin nauttii ilman kumeja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä levari olis ylistaron (lähettyvillä) missä myös kannattaisi käydä.

    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa ylistaron lisäksi lähialueen levarit.olis kiva uskaltautua edes katselemaan.ekakertalainen ukm 46v

      • Anonyymi

        Keväänmällä kävijät lisääntyy ja myös tarpeet. Kaikenmoinen m+m mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväänmällä kävijät lisääntyy ja myös tarpeet. Kaikenmoinen m m mahdollista.

        Hämeenlinnan levarilla toimintaa läpi vuoden.
        Liikun työkseni laajalla alueella, varmin saanti juuri kyseisellä levarilla. Mikä parasta voi rauhassa imettää tai imeä autossa kun 90% porukasta samalla asialla. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnan levarilla toimintaa läpi vuoden.
        Liikun työkseni laajalla alueella, varmin saanti juuri kyseisellä levarilla. Mikä parasta voi rauhassa imettää tai imeä autossa kun 90% porukasta samalla asialla. M 61v

        Totta! Pysähdyin tiistaina alkuillasta levähdys alueelle polku lähti metsään, kävelin heittää pissat. Paketti auto polun eteen parkeerattu jouduin menee aivan vierestä, paketin takana henkilö auto. Paketissa kuski nojasi oveen täysin alasti, jalat nostettuna toinen koelaudalla toinen selkänojan päällä. Vanhempi herra otti suihin vaikka antaja näki et katson, antaja vielä kaarella joten näkyi jokaiselle parkis. Katselin jonkun aikaa menin autooni vedin kätöseen omat spermat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko epeen alueella tänään ketään levareilla ym.ukm

      • Anonyymi

        Voisin tulla! Menee 30 mint. Suunnilleen. Tarkoitit varmaan Hml etelän puoleisella. M62v


    • Anonyymi

      Niin ja jos hetero pareja voin katsella vierestä ja runkata jos vaan käy.

    • Anonyymi

      Onko ylistaron suunnalla tai likellä tänään toimintaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kävin eilen ylistaron levikillä nyt 3 kertaa pienehkon ajan sisään iltaisin ei ole kyllä ketään näkynyt odotellut mulemmin puolin tietä jonkun aikaa täytyy odotella varmaan että ilmat lämpenee.ekakertalainen jännittää että uskaltautuuko mitään siinä sitten tekeekään jos siellä auto sattuisi parkissa olla.odottelua eikös näin mitä tapahtuu.

      • Anonyymi

        Kyllä kun ilmat lämpenee ja lehti tulee puuhun, niin vilkastuu käynnit. Juu ekakerta aina jännä. Muistan itse ottaneeni kalun suihin ekakertaa itseäni nuoremmalta kaverilta, imin hartaasti loppuun, ja tunsin kitalaessa kun kyrpä ruiski sperman. Kesäisin käyn silloin tällöin kun oikein tekee mieli.


      • Anonyymi

        Täytyy erottaa normi pysähtyjät ja kaverit jotka etsii muuta. Seksi seuraa etsivät jäävät autoonsa pitkäksi aikaa, pälyilevät ikkunoista ulos ja samalla vetävät käteensä. Talvella annetaan merkki sammutetaan auto vähäksi aikaa jotta ikkunat huurtuu kun itse runkkaa. Taas auto käyntiin et huuru poistuu, edessä, takana ja sivulla oleva kaveri autossa tietää mitä haet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy erottaa normi pysähtyjät ja kaverit jotka etsii muuta. Seksi seuraa etsivät jäävät autoonsa pitkäksi aikaa, pälyilevät ikkunoista ulos ja samalla vetävät käteensä. Talvella annetaan merkki sammutetaan auto vähäksi aikaa jotta ikkunat huurtuu kun itse runkkaa. Taas auto käyntiin et huuru poistuu, edessä, takana ja sivulla oleva kaveri autossa tietää mitä haet.

        Ok.tämä tieto oli hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy erottaa normi pysähtyjät ja kaverit jotka etsii muuta. Seksi seuraa etsivät jäävät autoonsa pitkäksi aikaa, pälyilevät ikkunoista ulos ja samalla vetävät käteensä. Talvella annetaan merkki sammutetaan auto vähäksi aikaa jotta ikkunat huurtuu kun itse runkkaa. Taas auto käyntiin et huuru poistuu, edessä, takana ja sivulla oleva kaveri autossa tietää mitä haet.

        OK,


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lahden suunnilla ketään huomenna aamulla liikkeellä?

      • Anonyymi

        Huomenna Nummelan seudulla klo. 18 jälkeen haluisin imeä loppuun saakka myös nielen sun spermat. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna Nummelan seudulla klo. 18 jälkeen haluisin imeä loppuun saakka myös nielen sun spermat. M 60

        Odotan viestiä mieheltä joka haluu nauttia tänään hyvästä hoidosta 100% luotto. M 60


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei vain levarilla vaan myös kotona. Vieteri pettää, hyvä imu tallella ja ahteri käytössä. Kelpaako innostunut käyttöön. Kotisauna myös tarjolla etelä Suomessa.

      • Anonyymi

        Tuntuu tosi vaikeelta löytää täältä luotettavaa kaveria. Viestisi tosi luvaama mut huijaus viestit pistää miettii! M 60v


      • Anonyymi

        Missäpäin? M62 voisi ajella luoksesi. Liikun päivityäin pk-seudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin? M62 voisi ajella luoksesi. Liikun päivityäin pk-seudulla.

        Imetkö vai imetät? Voisin ajaa Nurmijärvelle. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imetkö vai imetät? Voisin ajaa Nurmijärvelle. M 60v

        Nurmijärvi ei kuulu pm seutuun. Vantaa, Espoo ja Hki lähinnä mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imetkö vai imetät? Voisin ajaa Nurmijärvelle. M 60v

        M60 sä Nurmijärvellä? Voisin ajella luoksesi. Mielelläni imevän, panot molemminpuolin ok.
        T. Myös m60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M60 sä Nurmijärvellä? Voisin ajella luoksesi. Mielelläni imevän, panot molemminpuolin ok.
        T. Myös m60

        Itse en asu Nurmijärvellä. Autossa joskus ratsastanut kullin päällä. M 60v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Entäs levarit Porin lähellä, onko mitää hyvää paikkaa missä kannattaisi poiketa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koskien tuota Janakkalaa, kumpi levähdysalue, pohjoiseen vai etelään menevä on suositumpi ?

      Vois vaikka keväällä käydä tutustumassa.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti eteläänpäin ,olen saanut siellä hyvää hoitoa sekä antanut hyvää hoitoa imen ,runkkaan ja annan pyllyä sekä mua saa imee T.23 v btm


      • Anonyymi

        Etelän puoleisella iltaisin useita autoja jos metsään kävelet hetkessä tulee juttuseuraa.
        Kansii ottaa kalu reilusti esiin runkata hiljalleen kun tulee kaveri luoksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelän puoleisella iltaisin useita autoja jos metsään kävelet hetkessä tulee juttuseuraa.
        Kansii ottaa kalu reilusti esiin runkata hiljalleen kun tulee kaveri luoksesi.

        Keravalla huomenna imijää tai imettäjää klo.18 jälkeen. M 63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keravalla huomenna imijää tai imettäjää klo.18 jälkeen. M 63

        Laitan vielä uusinnan! Kerava tai Tuusula tänään klo. 18 jälkeen imuroin tai imetän kuten haluat auotossani ilman kiirettä. Täekein itselle näen ja kuulen huokailusi kun nautit. M 63v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sompasen levari kouvolan lähellä. Siellä muutama unohtumaton kokemus.

    • Anonyymi

      Perjantaina janakkalaan aamupäivällä!saattaa olla sukkiksetkin päällä😉

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko seinäjoen suunnilla tänä viikon loppuna toimintaa.

      • Anonyymi

        Minne tulisit.ukm46


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aurinko hellii jo mukavasti levareita.

    • Anonyymi

      Kesällä Janakkalassa löytyy kaikenlaista miehille ja naisillekin. Välillä käy jopa parit ja tarvii apumiestä, välillä nainen stoppaa helpotukselle ja tarjoo metsän suojassa "pane mua kumilla". Paha vaan että suunnittelevat teollisuus aluetta ja joskus tulevaisuudessa riemut loppuu.

    • Anonyymi

      Minä käyn yleensä vaimoni kanssa.saa katsella jos haluu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Janakkalsn levähdys alueen metsässä on havaittu olevan riistakameroita sekö ainakin yksi kamera kuvaa parkkialuetta ilmeisesti siten että autojenrekisterit tulee kuvissa esiin.VAROKAA !!,

      • Anonyymi

        Ei tarvi varoa, otin ja kusin sen päällee niin savut tuli ulos siitä.


      • Anonyymi

        Laitonta jos kyltein ei ilmoiteta kameroista. T. Työkseni asennan ja huollan valvonta kameroita.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään iltapäivällä imin ja annoin naida Lähdelammentien linkkimaston juurella ,oltiin kaverin matkailuautossa.

      • Anonyymi

        Joku aika sitten Hml levarilla pohjoiseen päin myös kaveri pysäköi asuntoauton eteeni. Vinkkasi ovelta sisään merkiksi, nousin autostani menin juttelee. Sanoi suoraan haluis ottaa suihin ja naida peti valmiina. Ottikin hyvin riisui mut alasti saman tien, imi taitavasti pitkään, olin seljälläni kun nosti jalkani harteilleen, kaveri tärisi kiimasta. Sanoi viiikon paineet saat suoleesi, kerralla painoi kullin sisääni alkoi naimaan täysillä. Hyvää teki nautin joka työnnöstä. Ukm 50v


      • Anonyymi

        Tällainen matkailuautolla liikuskeleva kaveri, mukava toppi ois kiva löytää... Kaveri joka antaa kunnon "kyytiä" kokemattomalle pepulleni jollakin levarilla...? ;)
        M49Tre


      • Anonyymi

        Ajoin siittä ohi näin kun asuntoauto heilui kutsuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku aika sitten Hml levarilla pohjoiseen päin myös kaveri pysäköi asuntoauton eteeni. Vinkkasi ovelta sisään merkiksi, nousin autostani menin juttelee. Sanoi suoraan haluis ottaa suihin ja naida peti valmiina. Ottikin hyvin riisui mut alasti saman tien, imi taitavasti pitkään, olin seljälläni kun nosti jalkani harteilleen, kaveri tärisi kiimasta. Sanoi viiikon paineet saat suoleesi, kerralla painoi kullin sisääni alkoi naimaan täysillä. Hyvää teki nautin joka työnnöstä. Ukm 50v

        Oisko tänään kaveria joka ottais suuhun ilman kiirettä joko etelän tai pohjoisen puoleisella levarilla. Kaluni siisti ja terve myös spermaa tulee hyvin. M 60v ps. Sovitaan aika tuun varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko tänään kaveria joka ottais suuhun ilman kiirettä joko etelän tai pohjoisen puoleisella levarilla. Kaluni siisti ja terve myös spermaa tulee hyvin. M 60v ps. Sovitaan aika tuun varmasti.

        Helskutti oon Mikkelissä tulisin kyllä tyhjentää pallisi muuten. M 66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko tänään kaveria joka ottais suuhun ilman kiirettä joko etelän tai pohjoisen puoleisella levarilla. Kaluni siisti ja terve myös spermaa tulee hyvin. M 60v ps. Sovitaan aika tuun varmasti.

        Aina siellä kaveri löytyy, vaki kävijöitä jotka imee ja imettää. Metsäkin varmaan lumeton pystyy imettää ulkosalla. T. Runkkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina siellä kaveri löytyy, vaki kävijöitä jotka imee ja imettää. Metsäkin varmaan lumeton pystyy imettää ulkosalla. T. Runkkari

        Varma saanti aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma saanti aina.

        Onko joku juuri levarilla? Miten porukaa..


    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­umme sinut kä­ym­ään u­­ude­­ss­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yli mil­­­jo­ona! 👉 https://seksi24.online/H/D4y4L2

    • Anonyymi

      Joku kaipaili etelä-pohjanmaalla toimintaa.missä tavataan.

    • Anonyymi
    • No mee ylistaroon en muuta paikkaa ainakaan tiedä niillä main.

      • Anonyymi

        Tänään Hyvinkäällä tai Riksussa haluisin imeä ja tyhjentää siistin miehen paineet, nielen viimeisenkin sperma tipan. T. Imuri


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tänään itävantaalla senioria tai vanhempaa imijää tyttöilijälle?

      • Anonyymi

        Tulisitko Hyvikäätä kohti etsitään rauhallinen paikka. T. Imuri 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisitko Hyvikäätä kohti etsitään rauhallinen paikka. T. Imuri 60v

        miellään tästä lähistöltä kaipailisin setää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miellään tästä lähistöltä kaipailisin setää

        Mihin haluisit voisin ajaa. T. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin haluisit voisin ajaa. T. M 60v

        keravan suunta olisi ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keravan suunta olisi ok

        Miten huomenna ennen puolta päivää? Juuri tulossa vieraita, vaimokin kotona parahiksi. Olethan terve imen ja nielen, tykkään spermasta myös suuhuni saat naida. M 60v ps. En ole feikki vaan aito mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten huomenna ennen puolta päivää? Juuri tulossa vieraita, vaimokin kotona parahiksi. Olethan terve imen ja nielen, tykkään spermasta myös suuhuni saat naida. M 60v ps. En ole feikki vaan aito mies.

        vain tänään onnistuu,duunia päivisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vain tänään onnistuu,duunia päivisin.

        Torstaina 13.4 illalla kävisi töiden jälkeen. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torstaina 13.4 illalla kävisi töiden jälkeen. M 60

        pitäänee katella, mut ensin nämä paineet pitää päästää jonnekkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitäänee katella, mut ensin nämä paineet pitää päästää jonnekkin :)

        Harmi! Olin tosissani tulossa tänään mut varattuna tilanne muuttui. Ymmärän sua hyvin kun tyhjentää haluaa. Oisin saanut hyvää spermaa kunnolla. M 60v


    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­i s­ek­­­sitea­­tteri ava­­utu­­u Su­ome­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­­kk­­­i­­­. Ilmo­­it­­tau­­tum­­­ine­­n ry­­hmä­­­ämme tä­­­äl­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G9k7I8

    • Anonyymi

      Ylistaron levarille tänään illemmalla.
      Ukm 65 bi runkkari/ imettäjä, imijä.

    • Anonyymi

      Tänään klo. 11 maissa Hml levarilla imisin paineet terveeltä miheltä, mielellään vanhempi herra. M 60v

    • Anonyymi

      Onko Märkiön levarilla koskaan imettäjiä ? 60v ukm kaipailis.

      • Anonyymi

        Missä päin suomea?


    Ketjusta on poistettu 431 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe