Laitakarin venevajassa soi ratio kuin kuun viimeistä iltahuutoa. Veljekset pyysalo osti hunttalan matilta maailmaa osamaksulla, ilman kuittia. Masayartsin ex-pääluottamusmies tervasi skyllan alapohjaa kenkävahalla, ekonomi lars banaanipää löi lapikasta lattiaan kun iso-syötteen kyrpä-jooseppi työnsi valokaapelia perseiseen ja pieri räppinä mikko ala-tanhuanpään takapään räpätys. Elsa surakka ratiossa luki säätietoja samalla kun vanhin heinäsistä, seppo, vaihtoi valmettiin sadan viidenkympin romivanteita.
Me ollaan kato johanssonin poja ja nii maan perkkeleest ja tasassee. Ostin crocsbuutsit verkkokaupasta ja tutustumistarjouksena sain tanhuvideot osa 2 ja väliosa.
Hyvin mennee kohta, pannaan pystyyn nakkikioskia. Nakit on jo.
Uralin pihlava-laitakari-radar
Anonyymi
2
706
Vastaukset
- Anonyymi
Moro. Me ollaan Sörsselssönin ananastukat. Me etsitään töitä. Ollaan etsitty jo kolmekymmentä vuotta.
Kerran oli tosi lähellä, kun kävelin rakennustyömaan ohi.
Onneksi siinä oli varoituskolmio että varokaa, työmaa-alue.
Lähdin nopeasti pois vaikutusalueelta.
Onneksi osaan viheltää, menee loppu elämäkin tässä vihellellen.- Anonyymi
Mitä pirua. Sainko fudut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761